2011
Sedela je u sobi i tužno gledala u jednu tačku. Saznavši da je gospodin John, otac njenog najboljeg druga i komšije, prodao kuću.
''Sam, hajde Sam molim te izađi iz sobe.'' molećlivo je rekla njena majka.
Nakon još par trenutaka gledanja u zid ustala je i izašla iz sobe. Čekao ju je težak oproštaj od Jack'a. Udahnuvši duboko, izašla je sa roditeljima i mlađim bratom napolje, gde su ih ispred dvorišta čekali Butler'ovi sa automobilom punim kofera. Jedanaestogodišnjaci su jedva uspeli da ne puste ni jednu jedno pred drugim. Oproštajni zagrljaj Sam i Jack'a bio je najduži i najčvršći do sada. Dečko koga je znala od rođenja i sa kim je bukvalno odrastala rame uz rame, koji ju je uvek branio i u koga je od skora bila zaljubljena, je za koji trenutak trebao otići. Pustili su jedno drugo teška srca i uskoro se čuo zvuk paljenja automobila. Sam spusti glavu te ubrzano uđe u kuću.
~*~ 2 dana kasnije
''Hajde Sam nove komšije će za koji trenutak stići.'' reče njena majka vezajući svoju plavu kosu u elegantnu punđu.
'' Ne želim da upoznam nove komšije.'' drsko odgovori jednaestogodišnjakinja prekrštajući ruke na grudima.
'' Kakvo je to ponašanje mlada gospođice? Odmah da si sišla dole. Jasno?'' iznervirano odgovori njena majka.
Ubrzo se začu zvono na vratima i svo četvoro se poređaše ispred ulaznih vrata sa uzbuđenim izrazom lica, sem Sam naravno. Sam'in tata otvori vrata ispred kojih su stajali dvoje ljudi sa jednim dečakom. Čovek je bio dosta niži od žene i bio je malo buckastiji, žena je bila visoka sa kratkom smeđom kosom i plavim očima, a dečak je imao plavu razbarušenu kosu i oči boje čokolade.
''Dobro veče i dobro nam došli. Izvolite uđite.'' ljubazno reče Benjamin, Sam'in otac.
'' Dobro veče i vama.'' odgovoriše novodošle komšije zajedno u glas.
'' Ovamo, pa levo.'' reče Margaret, Sam'ina majka i povede goste u trpezariju i smesti ih za već postavljenim stolom.
Sam sedne na jedino slobodno mesto. Pravo preko puta novog komšije. Prostreli ga pogledom i frkne.
'' Pa ovako, da počnemo. Ja sam Damian, ovo je moja žena Christine i naš sin Alex.'' čovek se ljubazno predstavi i pruži ruku Benjamin'u.
Benjamin je prihvati, zatim se rukovaše, a onda Benjamin krene sa predstavljanjem svoje porodice.
'' Ja sam Benjamin, ovo je moja žena Margaret, naša ćerka Sam i naš sin Dean.''
Sam je sve vreme ,dok su nove komšije bile na večeri, bila nadurena i ljuta. Dean se sprijateljio sa Alex'om iako je Alex samo 1 godinu mlađi od Sam a 2 stariji od Dean'a.
2015
'' Kad dolazi?'' uzbuđeno upita Ari Sam.
'' Mislim da za 2 dana.'' nezainteresovano odgovori Sam.
'' A daj, pa ja sutra polazim na more.'' tužno reče Ari.
'' Ari zaljubljena si u njega od kako se doselio u naš komšiluk i još uvek vrlo malo pričate međusobno. Jedva te je prihvatio za prijatelja na facebook i to na moj nagovor. Zašto ga jednostavno ne preboliš?'' već iznervirano reče Sam.
'' Pokušam, ali čim dođe leto i čim on dođe iz Amerike, ja se svaki put zaljubim iznova i iznova.'' reče Ari i uzdahne.
Sam samo prevrnu očima. Od kako se doselio sve devojke iz komšiluka su poludele za njim. Dobro bio je lep dečko, mora to priznati. Svake godine je bio sve lepši i lepši. Nije se mnogo družila sa njim, više se družio njen brat Dean, ali kako vreme prolazi polako počinje i ona sve više da se druži sa njim.
'' Ma upoznaćeš ti nekog ko će biti bolji prema tebi. Znam da od kad ste pošli u prvi razred zajedno ti i moj brat, od tada sam govorila kako ćete jednog dana vas dvoje da budete zajedno. Uvek ste se ljutili na mene i to bi trajalo par dana, ali ja još uvek stojim iza toga i evo ponoviću: Videću vas ja za par godina kada budete bili zajedno pa ćete se setiti mojih reči.'' reče Sam i namigne Ari. Bila je toliko ubeđena da su njen brat i Ari zaljubljeni jedno u drugo ali da ni jedan to ne želi da prizna.
YOU ARE READING
Letter for him
RandomPa ljudi ovo je nešto novo, iz mog života i nadam se da će vam se svideti. Imaće 3-4 dela, nisam sigurna, možda više. Ustvari delimično priča iz mog života, samo kraj nije isti,mada bi to bilo poželjno, he he. pozz