Dışarı çıktığımızda Taehyung elini belime atarak korumalar tarafından açık olan araba kapısından içeri soktuktan sonra da kendisi binmişti.Taehyung bindikten sonra korumalar kapıyı kapatmış onlarda önde yerlerini almıştı.
Ben başımı Taehyung'un başına koyup,"Hoseok'u özledim.."diyerek dudağımı büzdüm o da bunu farkederek belimdeki elini hareket ettirip belimi okşamış ve ardından saçımı koklayıp çok yumuşak bir öpücük bırakmıştı.Bu bile mayışmamı sağlıyordu!
"İstersen yarın bize gelsin bebeğim ya da isterseniz birlikte dışarı çıkın."dediğinde heyecanla başımı sallayıp tam konuşacaktım ki,"Gözetimim altında dışarda."diyerek cümlesine noktayı koydu.Başka bir seçenek olmadığı için kafamı salladım.
Hoseok'u çok özlemiştim ve annesinin durumu gün geçtikçe iyiye giderken bu beni çok mutlu ediyordu.Aradan geçen on dakikadan sonra araba bir cafenin yanında durdu.Korumalar hızla gelip kapıyı açtığında ilk ben ardından Taehyung indi.
Cafenin güzelliği ile resmen mest olmuştum.Çiçek detayları ve bahçesi ile çok huzurlu bir görüntü veriyordu.Hemen Taehyung'a dönüp tatlı bir heyecanla,"Burası harika!"diyerek onun yüzünde gülüşe yol açmıştım.
Taehyung yanıma gelerek belimden tutarak cafeye doğru ilerletmişti.Ardından korumalar gelirken dönüp onlara bir bakış atarak gülümsedim.Onlarda başını eğip güldüğünde hemen önüme dönerek cafenin giriş kapısından Taehyung'la birlikte içeri girdim.
Taehyung beni yönlendirip bir yere oturttu ve hemen ardından yanıma geçerek o da oturdu.Korumalar ayakta beklerken üzüldüm ve,"Sizde otursanıza."dedim.Onlar kafasını eğip bir şey demediklerinde okun Taehyung'a döndüğünü anladım.
"Hep birlikte oturalım Taehyung,"diyerek yüzümde tatlı bir gülüş sergiledim.Onun da dudağı kıvrılıp bana bir bakış attıktan sonra korumalara dönerek gözleriyle oturun işareti yaparak korumaların oturmasını sağladı.
Ben tam konuşacakken dudağında kırmızı ruj ve resmen kalça bitimine denk gelecek bir elbiseyle bize yaklaşan bir kadınla kaşlarımı çattım.Taehyung bu yüz değişimimi anlamış olacak ki baktığım yöne baktı.
Kadın yaklaşıp,"Bay Kim,"diyerek Taehyung'un dikkatini üstüne çekmişti.Ben kaşlarımı çatarak onları izlerken Taehyung,"Woo hana?"dediğinde gözlerim ikisi üzerinde mekik çekiyordu.
Kadın yaklaşıp Taehyung'un yanaklarına selamlaşmak için öpücük kondurduğunda resmen başımdan aşağı kaynar sular döküldüğünü hissettim.Taehyung hiçbir tepki vermediğinde kaşlarımı resmen saçıma kadar kaldırarak olayı idrak etmeye çalıştım.Kadın bana bir bakış attıktan sonra tekrar Taehyung'a döndü.
Taehyung kadını biraz uzaklaştırıp,"Sizin burda ne işiniz var?"diyerek adının Woo hana olduğunu öğrendiğim kadın bir saniye beklemeden o pis kırmızı dudaklarıyla gülerek cevap verdi.
"Babamla geldik seni görünce yanına geleyim dedim."diyerek arkasında kalan ve masada onları izleyen adama baktım.Babası gülerek onlara baktığında yavaşça öksürdüm ve Taehyung'un bana baktığına emin olduktan sonra ters bir şekilde ona baktım.
Taehyung,"Bebeğim woo siji ile konuşup hemen geleceğim burdan ayrılmayın."diyerek korumalara emir bakışı atarken tırnaklarımı elime geçirdim.Nasıl bu kadınla gidip beni bırakırdı?Konu gitmesi değildi konu kadınla birlikte gitmeseydi.
Sinirle korumalara baktıktan sonra,"Su istiyorum,"diyerek onlara baktım.Aslında onların hiçbir suçu yoktu ama ben galiba Taehyung'un sinirini yanlışlıkla onlara yansıtmıştım.Onlarda bunu farkedip başıyla onaylayıp garsondan bir su rica ettiler.
Ardından geçen 2 dakika sonra gözümü Taehyung'lardan ayırmıyordum.Taehyung sakin bir şekilde adamla konuşurken yanında ki woo hana isimli kadına baktım.Resmen gözleriyle Taehyung'u yiyordu.Hah japon balığına benzeyen pis dudaklı pislik!
Ben içimden saçma sapan laflar geçirirken kadına bir yaşlı kadının gelmesiyle kaşlarımı çattım.Kadın adama selam verip oturduktan sonra Taehyung'a elini uzattı.Bu yaşlı kadın galiba adamın eşiydi.
Ben içimde varsayım yaparken korumaların sesiyle onlara doğru döndüm."Efendim suyunuzu içecek misiniz?"diye soru yönelttiklerinde sadece omuz silktim ve kaşlarım çatık bir şekilde suyu elime aldım ve tekrar o masaya yöneldim.İçim içimi yiyordu!
Taehyung bize ters kalacak bir şekilde oturuyordu ve bu daha çok sinirimi bozuyordu.Onlar konuşmaya devam ederken hızla ayağı kalktım.Korumalar merak içinde bana bakarken,"Dışarıda biraz hava alacağım."diyerek kapıya doğru giden yolda yürüyerek kapıya yaklaştım.
Korumalar benimle gelirken hiç umursamadım ve kapıyı açarak kendimi dışarıya attım.Ben belki güzel bir gün geçiririz diye düşünmüştüm o kadını hesaba katmamıştım!
Önümde olan ve küçük çaplı olan taşa bir tekme attım ve korumalara dönerek,"Gördünüz mü o pis kadını!Iy dudakları iğrençti elbiseside her şeyi!,"diyerek korumaların bir nebze gülmelerini sağlamıştım.
Dayanamadım ve içimdeki sinirle,"Sızı gırdım yınınızı gılıyım dıdım!"diyerek o japon balığına benzer dudaklı kadınım taklidini yaptım.Ve yanıma doğru gelen kediyle birlikte bir nebze olsa sakinleştim ve eğilerek gülüp onu sevdim.
Niye sinirleniyordum ki?Demek ki aralarında bir iş vardı ve bu yüzden oturmuşlardı Taehyung birazdan gelecekti ve biz onunla oturacaktık tekrardan.Kendimi sakinleştirdikten sonra petrolde gördüğüm market ile gülümsedim.
Hemen korumalardan birinin koluna girip,"Bana çikolata almaya gidelim mi?"diyerek yavru köpek bakışlarımı ona doğrulttum.Korumalardan biri,"Tabi efendim Bay Kim'e haber verdikten sonra izniyle gidebiliriz."dediğinde sinirlendim ve elimi kolundan çektim.
Ellerimi göğsümde bağladım ve,"Biz kendi kararları olan bir bireyleriz o gitsin kadının yanında otursun."diyerek gaza getirmeye çalıştım içim içimi yerken..
Korumalar tam ağzını açıp bir şey demeye yeltendiklerinde ikisinin koluna girerek petrole doğru yürütmeye başladım.Onlar inadımdan vazgeçmeyeceğimi anlayarak benimle birlikte geldiler.Petroldeki markete girip istediğim bir kaç çikolata ve dondurmaları korumalara verdim.
Korumalar ödeme yaptıktan sonra petrol çıkışına doğru ilerledik.Taehyung'ada almıştım gece yeriz diye düşünürken Taehyung'la kadın aklıma gelince,"Yemesin o pislik!"dedim.Korumalar bana anlamasız bir şekilde bakınca omuz silktim.
Yarım saat bile belki geçmemişti ama benim için iki saat çoktan geçmişti.Arabanın yanına yaklaştığımız zaman Taehyung ve az önce oturduğu kişilerle birlikte kapının önünde olduklarını gördüm.Taehyung Japon balık dudaklı kadının anne-babası olan kişilerle el sıkışıp arkalarını dönüp arabaya ilerlemerini sağladı.
Ben tam sevinecekken Japon balık dudaklı kadın o kırmızı pis dudaklarını gülerek Taehyung'un boynuna bastırdığında elimdeki çikolata yere düşmüştü.Kadın gülerek arkasını dönüp giderken Taehyung bize doğru döndüğünde benim dolu gözlerimle karşı karşıya kalmıştı.
Taehyung anlamış gibi hemen bize doğru yürüyünce koşarak arabanın şöför kısmına bindim ve arabayı çalıştırdım.Hoseok bana bir şekilde biraz öğretmişti ehliyetim yoktu ama öğrendiğim şekilde sürecektim.Arkamdan,"Jungkook!"diye bağıran Taehyung'u önemsemedim hıçkırarak ağlamaya başladım.Hemen ardından arabayı hızla çalıştırarak Taehyung'un ve korumaların arabayla peşime takılmalarını sağladım.
***
AAAY BEN GELDİM KUŞUUUUUM ÇOK ÖZLEDİM HEPİNİZİ YORUMLARDA KONUŞALIMMM💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Airport | Taekook
ActionHavalimanında temizlik görevlisi olan Jeon Jungkook'la uçağına binmek için havalimanına gelen Kim Taehyung'un yolları kesişir.