Todoroki szemszöge:
Hamarosan meg kezdődik az iskola, még a felvételi vizsgára se kell el menjek mert apám a második számú hős. Így ajánlás útján kerülök be de annyira hidegen hagy! De azért el mentem volna a felvételi vizsgára! Apám rendszeres edzéseivel, már kezd túlzásba esni! Hajnali 5 óra van! Mindjárt érkezik az apám! Kiszállok az ágyból és elvégzem a reggeli rutinom. Kint még sötét van! Lementem a földszintre és konyha felé vettem az irányt! A nővérem a konyhában van! 5:30-ig reggelizek!
- Jó reggelt Shoto!
- Jó reggelt!
- Hogy aludtál?
- Jól!
- Értem. Van egy jó hírem!
- Mi az?
- Lehet, hogy ma elmarad az edzésed vagyis nagy rá az esély!
- Hogy érted?
- Apát hívták munka helyről, hogy itt a környéken látták Hero killer Stain-t!
- Értem!Apám hirtelen fel bukkant. Olyan mérgesnek látom, hogy a fején látom a kiálló ereket. Nem tudom, hogy ki okozta neki ekkora gondot de gratulálok neki!
- Fuyumi nem mehetsz ki a házból! Veszélyes gonoszok vannak a környéken!
- Értem apám!Apám olyan gyorsan távozott, hogy pillanatok alatt el tűnt a távolban!
- Shoto kérlek hozol tejet? Itthon el fogyott és kéne a reggelihez!
- Hozok de még zárva az üzlet!
- Van egy másik üzlet innen egy kicsit messze van de az éjjel nappal nyitva van.
- Indulok.Fel álltam az asztaltól. Az utca még üres de csendes. Szeretem a csendet! Hamar meg találtam azt az üzletet! Be akarok lépni az üzletbe de egy különös érzés fogott el mintha valaki figyelne. Körül néztem de sehol senki! Az üzletel szembelévő blokk tetején mintha valaki de csak képzelődöm! Be léptem az üzletbe, az elárusítónőn kívül csak egy személy van az üzletben! Az öltözetéből nem tudom meg ítélni. A kosár tartalmából ítélve, nem csak magának vásárol! Háttal van nekem! Alacsony, kb 160 cm magas lehet.
- Nem szép dolog az embereket bámulni! -szólal meg-
Meglepődtem, de nagyon! Hogyan vett észre? Csak a polcon lévő terméket nézte!
- El vitte a cica nyelvedet? -kérdezi és megfordul-
A látványtól nagyon meglepődtem de nem tudom, hogy miért? Talán a kócos zöld haja, a zöld szempár, a világos bőr amit a gyönyörű szeplők díszítenek? Talán azok enyhén rózsaszín ajkak, amit mosolyra húzta! De az összképbe nem illett azok a ki sírt szemek! Az arc vonásaiból ítélve jól mulat rajtam! Kb velem egy korú lehet. Valami melegséget érzek belül ami szét árad az egész testemben!
- Halihó? Itt vagy még? -kérdezi újra- Itt vagy e?
Egy lépést tesz felém és az arcom előtt integet, hogy rá figyeljek! Megéreztem mentás illatát, egyszerűen ez mámorító! Furcsán néz rám, vajon milyen arcot vághatok? Egész nap hallgatnám a hangját!
- Néma vagy talán?
- Nem!
- Akkor? Áruld el nekem, hogy miért figyelsz? Mit akarsz tőlem?
- Semmit! Hány éves vagy?
- Tudtom szerint, nem illik meg kérdezni egy nő korát!Erre mit mondjak? Hirtelen azt veszem észre, hogy nevetni kezd! A nevetése még imádni valóbb!
- Amúgy 15 vagyok! De ha nem baj, én megyek, mert várnak és téged is hadjalak mert gyökeret eresztesz!
- Várj!
- Haza kísérjelek?
- Mi?
- Nem úgy értem, van egy veszélyes bűnöző a környéken és biztos, hogy már várnak a szüleid! Biztos, hogy már keresnek is!
- Engemet nem keresnek a szüleim!
- Hogy érted?
- Lényegtelen!
- Értem de veszélyes sötétben, egyedül mászkálni!
- Addig míg nem ismered!Közben meg találtam a tejet és el kísértem a kaszáig. Ő kifizette amit a vásárolt. Én is kell fizetni, de nem hoztam pénzt! Ügyes vagy Shoto! A zöld hajú szépség kuncogni kezd és kifizette!
- Köszönöm!
Ki megyünk a boltból!
- Nem kellett volna!
- Szívesen segítek.
- Vissza adom a pénzt!
- Nem szükséges!
- Haza kísérjelek e?
- Nem kell! De azért köszi! -mondja és elindul-
- Hé várj!
- Igen?
- Még fogunk találkozni? -kérdezem, ő szembe fordul és elmosolyodik-
- Biztosan, kicsi a világ ahogy a város is! -mondja és folytassa a sétát- Szia!
- Szia.Nézzem ahogy éltük a sötét utcában! Várok hátha szólít de nem! Lassan haza sétálok. Fuyumi a nappaliban van.
- Itthon vagyok!
- Shoto! Azt hittem eltévedtél vagy valami bajod lett! Majdnem fel hívtam apát!
- Itt a tej! Tessék. Megyek a szobámba!A szobámba érve, leültem az ágyam szélére. Fel idéztem zöld szépséget, gyönyörű teremtmény és a mentás illata! Nevetését még most is hallom. De belém hasított a fájdalmas igazság, hogy a nevét nem kérdeztem meg!
Sziasztok!
Örülök, hogy el olvastad és hamarosan hozom az új részt!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kétségbe eső szerelem (Bnha)
FantastikMinden könyv más világot rejt magában! Lehet, hogy lesz olyan amit már olvastátok de igyekszek kreatív lenni! Ha tetszik olvas bele!