-Igen- válaszolom egy magabiztos hangnemben pedig egy kicsit sem voltam az.
- Biztonságos meccset akarsz vagy veszélyeset?-kezd el vöörösen villogni a szeme az izgatottságtól amitől egy kicsit megijedtem és remegni kezdtem.
- T-tudod mit?- dadogtam- hagyjuk inkább ezt az egészet. Nem szeretnék már verekedni.- Chan arca eldeformálódott büszkéről idegessé. Kiakartam menni a szobából, de ő megelőzött és bezárta az ajtót.
A szoba megtelt Chan vészjósló kávé illatú feromonjával. A lábaimból kiment a legtöbb erő, de maradt még benne annyi hogy ne zuhanjak a térdeimre. Idegesen odatrappolt elém Chan és szemeivel lyukat égetett a bőrömbe.
- Te voltál az aki megkért engem arra hogy játszak le vele egy meccset és most te akarsz meghátrálni? Hát kisapám mivel belém hoztad azt az érzést amit már régen éreztem így muszáj verekedned velem. Eddig úgy terveztem hogy nem annyira ütök neked olyan nagyokat, de most már addig foglak ütni ameddik meg nem indul az orrod vére.- rángatott vissza a ringbe majd egy csengőszó után egy hatalmas öklöst vettett az arcomra. Én a nem várt ütés miatt felsiítottam egy kicsit és a lendület következtében a földre estem és ő úgy püffölt tovább. Én torkom szakattából sikoltottam, könyörögtem neki hogy hagyja abba de ő meg sem hallotta ezeket. Éreztem hogy arcom felszakadt és elkezd belőle folyni a vérem. Valaki elkezdte rángatni az ajtó kilincsét.
- Mi folyik ott? Nyissátok ki!- halljuk meg az ajtó túlsó oldaláról Minho hangját. Chan megállt és mikor tudomásul veszi azt hogy mit is csinált riadtan szál le rólam és túr a hajába.- Halló! Azt mondtam nyissátok ki!- már szinte kiabált mire én amennyire tudtam annyira gyorsan felálltam és szaladtam az ajtóhoz és nyírtam ki azt. Amint kinyitottam az ajtót Minhohoz csapódtam és a fájdalomtól amit az arcom azon részén éreztem ami felhasadt elkezdtek a könnyek lefolyni az arcomon. Nem hangosan sírtam csak magamban halkan pityeregtem.
- Veled meg mi történt?- emeli fel az arcomat és mutatóujjával letörölte a könnyeimet. Nem akartam hogy így lásson. Nem akartam hogy ezt a csúnya arckifejezésemet lássa, ezért visszabújtam a mellkasába és fúrtam abba a fejemet. Minho jegesmedve karjaival átölelt és fejét az enyémre borította.- Menj, majd Jeongin vagy Seungmin lekezeli az arcodat. Ők értenek az ilyenekhez.- törli véres meg arcom kezeivel, majd elenged én pedig kimegyek, fel egyenesen Jeongin szobájába. Azért nem mentem most Seungminhez mert ő még most sem tudja megmozdítani a nyakát és nem akarom hogy még jobban fájjon szegénynek.
- Bejöhetek?- nyitom ki az ajtót pár kopogás után.
-Mi történt az arcoddal?- teszi le telefonját és oda ballag elém.
-Hosszú sztori, röviden annyi hogy elvertek.-közlöm vele a tényeket.
-Gyere, lekezelem az sebedet. Közben elmondhatod.- karol belém és elcipel a mosdóig. Ott leültem a kád szélére míg ő elővesz e fürdőszobai kisszekrényből egy elsősegély dobozt.
- Elmeséljem akkor hogy mi történt?- hümmög egyet Jeongin. Imádok pletykálni ezért valamennyire még élveztemem is.- Úgy kezdődött hogy ma délelőtt unatkoztam egyedül és ennélfogva erőt vettem magamon és lementem Chanhoz. Beszélgettünk egy kicsit és én megkértem őt hogy játszunk le egy meccset.- vágott egy elismerő arckifelyezést és elkezdte lefertőtleni a sebemet. Nem csípott amikor lefertőtlenítette és ez egy kicsit meg is lepett.- Ő izgatott lett, talán kicsit túl izgatott és ijeztő volt ezért mondtam neki hogy inkább hagyjuk és ne verekedjünk. Ő ideges lett és megvert.- Jeongin ebben a pillanatban pont kész lett.
- Egy terhes omegát vert meg?- akad ki. Én kérdésére csak bólogatással válaszolok.- Micsoda egy pöcsetlen fasz.- másodpercek után egy fura mosoly jelent meg az arcán amit én nem tudtam mire venni.
- Mi az? Miért mosolyogsz ilyen furán?- zavarodok össze végleg.
- Mi lenne ha csinálnánk egy kis drámát ebben az unalmas házban?- nézett rám csintalanul.
- Benne vagyok.- nem tagadom, imádom a drámát így nem volt kérdés az hogy belegyjezek-e.
-Szóval, a terv az hogy elmondjuk Seungminnek azt hogy Chan megvert téged. Neked úgy kell játszani mintha tényleg fájna az arcod.
-Mivel tényleg fáj, így nem kell megjátszanom magam.
- Akkor megyünk?- néz még mindig ugyanazzal a csintalan arccal.
- Menjünk!- pattanok fel a kádról és indulunk el Seungmin szobája felé. Mivel nem volt a szobájában így elkezdtük keresni és végre megtaláltuk. Minnie-nek segített az edények elmosásában.
- Tesó, jönnel egy kicsit? Fontos dolgot szeretnénk mondani.- rázza le a kezéről a vizet Seungmin és kijön hozzánk.
- Mit szeretnétek mondani?
- Az van, hogy a párod megverte Jisungot annyira hogy felszakadt az arca.- kerekedtek ki serpenyő nahyságúra Seungmin szemei.
- Chan? Ő nem tenne ilyet - védi meg párját a nárcisz illatú.
- Pedig megtette. Itt van a szemed előtt a bizonyíték.- mutat Jeongin az arcomon heverő sebtapaszra.
- Beszélni fogok vele, ne aggódj meg lesz a büntetése- mondta a nálam pár nappal fiatalabb omega majd visszament a konyhába.
- Hát ez nem úgy sikerült ahogy azt elképzeltem- túr bele hajába Jeongin.
Elsem tudom képzelni hogy mi folyhat most lent a pincében a két alfa között......
Sziasztokk💕💋❤️
Elsősorban is bocsika hogy ilyen rövid lett ez a rész, de a kövi részben Minho szemszögét fogjuk megnézni és kiderül a válasz Jisung kérdésére.
💫STORY TIMEE💫
Ma a suliban én és pár barátnőm megvoltunk veszve és egész nap futottunk. De szó suerint szünetekben mégsem álltunk csak szaladtunk. Az utolsó óránk tesi volt és én meg a barátnőm szaladtunk ki az öltözőből miután átöltöztünk mivel a fogó szaladt utánunk ( megjegyzem 8.-osok vagyunk) . Tehát a baj itt kezdődött mivel szaladtunk a színpad felé és felakartunk menni arra. A barátnőm sikeresen fel is ugrott de én a színpad lépcsőjénél megcsúsztam és beleestem egyenesen a lépcsőbe. A sípcsontomon annyira feljött a bőr hogy látszik egy kicsi a csontomból, a hasam tele van karcolásokkal, de nézzük a jó oldalát legalább nem kaptak el. És hogy mi a tanulság ebből? Az hogy ne ugráljatok színpadra. Holnap ugyanúgy fogócskázni fogok felül és nem érdekel mennyire fog fájni a lábam. Kb. ennyit akartam.
Hamarosan hozom a kövi részt addig is maradjatok rosszak és gonoszak Infernos-ok😈💋❤️💕
Byee💝
YOU ARE READING
In the arms of the devil
RomanceEgy világban ahol az alfák a béták és az omegák laknak,jisung egy bárpultos fiu azon kapja magát hogy korea legnagyobb maffia vezér karjaiban van. Vajon jisungnak milyen lessz a sorsa maga az ördög karmaiban? Ez az első ilyen történetem szoval remél...