Update-67

34 0 0
                                    

Courtroom.

Courtroom me naina ki lawyer priya aur naina k husband k lawyer ki garma garm debate jari thi.

Priya divorce k liye baat kr rhi thi aur husband ma lawyer divorce k against baat kr rha tha.

Judge. Ap ny jo charges in per lagaey hain unko prove kesy karain gi. Sirf ilzam ki base per hm kisi ko saza nahi dy skty.

Priya ny naina ki banai hui video aur call recordings court me dikha din.

Video aur recordings dekh kr naina ka husband heran ho gya. Vo soch bhi nahi skta tha k naina uss ki video bna ly gi.

Judge ny husband k lawyer sy pucha k apko aur kch kehna ha. Tou lawyer ny kaha k ye video dekhny k bd ab me kch nahi keh skta.

Judge. Mrs. Priya ap kch kehna chahen gi.

Priya. Your honor ye pehli bar nahi hua. Meri client naina ka husband drug addict ha. Vo naina ko marta ha aur uss ki salary ly kr drugs krta ha. Aur ye sb video me dekha ja skta ha.

Judge. Sary evidence ko dekhty huey court divorce grant krti ha. Aur defendant ko domestic violence k jurm me 5 sal qaid ki saza sunati ha.

Court k decsion k bd naina kiran priya k sath court sy bahr aaen.

Naina ka baap samny khra tha.

Baap. Tum donu ny akhir vohi kia jis sy me ny tumhain mna kia tha.

Naina. Me uss insan k sath aur zindagi nahi guzar skti thi.

Baap. Mujhe yakeen nahi ho rha k tuj me itni himmat kahan sy aai k tu itna bara decsion ly sky.

Naina. Ye tou apko pta chl he jaey ga dad. Aj nahi tou kch din bd he sahi.

Baap. Tu ny acha nahi kia naina.

Naina. Acha tou ap ny nahi kia dad. Pehly ali sy jhut bol kr mera rishta khtm krva dia. Aur phr ak drug addict sy meri shadi kr di.

Baap. Me ny jo bhi kia tumhary bhaly k liye kia.

Kiran. Kesa bhala. Ap ny uski zindagi khrab kr di. Aj agr ali k sath uss ki shadi hui hoti tou vo ak achi zindagi jee rahi hoti.

Baap. Tumhain tou apny baap ki achai nazar he nahi aa rhi. Sirf burai he nazar aa rhi ha.

Naina. Rehny do dad. Dekh li apki achai. Chlo didi.

Kiran aur naina chly gaey aur baap dekhta reh gya.

Dusri taraf me papa ko ly kr azad sy milvany jail chla gya.

Hm meeting room me wait kr rhy thy.

Jailor. Azad chlo tum sy milny koi aaya ha.

Azad. Mujh sy milny kon aa skta ha. Zrur saima ho gi. Lgta ha usko meri yad aa he gyi.

Azad meeting room me aata ha tou dekhta ha k me aur papa bethy hain.

Azad ny papa ko dekha tou kch nahi bola seedha aa kr papa k paon me parr gya

Azad. Bhai sahab mujhe maaf kr dain. Me ny bht bura kia ha. Me bht bura insan hun. Mujhe maaf kr dain.

Malik. Azad utho aur chair per betho.

Azad uth kr chair per beth gya.

Azad. Bhai sahab please mujhe maaf kr dain. Me ny bht galat kia ha. Me ny saima ko bht taklif di ha. Me ny Ali ko hurt kia ha. Meri wajah sy Ali ka rishta khtm ho gya. Bhai sahab I am really sorry.

Malik. Tum ny ye sb kyu kia?

Azad. Bhai sahab me dolat ki hawas me andha ho gya tha. Mujhe andaza he nahi tha k me kitna galat kr rha hun.

Business man to Playboyजहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें