Przedstawienie Postaci i książki

0 0 0
                                    

Postacie:
Jimu - wojowniczka i wiedźma z czasów średniowiecza, ma 17 lat, zaczęła się uczyć mocy od mamy a uczyła się sztuk walki od swojego taty.
Jimu ma piękne długie brązowe włosy spięte w kucyk, talie w kształcie klepsydry, oczy ma brązowe i usta duże lekko różowe,
zawsze nosi przy sobie miecz i zegar (zegar służył nie tylko do sprawdzania czasu ale też do cofania się w czasie)
Jimu to spokojna dziewczyna ale też chłodna, szybko umie się zdenerwować ale panuje nad sobą

Womi - przyjaciel Jimu w czasach współczesnych, zakochany w niej po uszy, ale tego nie okazuje.
Womi ma włosy czarne, oczy ma piękne zielone, usta ma niewielkie ale różowe, sylwetkę ma zbudowaną,
zawsze nosi ze sobą gumy do żucia na wszelki wypadek gdyby nie umył zębów.
Womi to radonsy chłopak, który zawsze znajdzie coś pozytywnego, nigdy mu się nie kończy energia, jest łatwo wierny i szybko nawiązuje przyjaźnie.

Inne postacie drugo planowe pojawią się w książce.

Książka.
Opowiada o dziewczynie Jimu wojowniczce i wiedźmie z średniowiecza która miała być spalona na stosie, ale przez swój zegarek jakość przeniosła się do czasów współczesnych (2024/25) gdzie poznaję chłopaka w jej wieku, próbują odgadnąć razem tajemnice których nikt nie odkrył od czasów średniowiecza, jednak nie tylko ona się przeniosła do czasów współczesnych... Womi i Jimu nie tylko odkrywają tajemnice ale też poznają nowe uczucia które w nich zrastają. Książka jest przygodowa, tajemniczą i romantyczną.

Życzę miłego czytania - Autorka Jedna Jedyna Wojowniczka.


To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Oct 18 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Jedna Jedyna WojowniczkaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz