Η Ραφαέλλα είχε βαρύνει αρκετά και περνούσε τις περισσότερες της ώρες στο κρεβάτι. Η Ιζαμπέλα γκρίνιαζε που η Ραφαέλλα δεν μπορούσε να ασχολήτε μαζί της πολύ ώρα. Για αυτό ο Μάξιμος κάλεσε την Βαλέρια να έρθει για να φροντίζει την μικρή Ιζαμπέλα όσο καιρό η Ραφαέλλα ήταν στο κρεβάτι αδιάθετη.
Μάξιμος- Θα έρθει η Βαλέρια να σε φροντίζει για λίγο καιρό για αυτό μην κουράζεις την μαμά. Πρέπει να είναι ήρεμη αυτή και ο αδερφός σου.
Ιζαμπέλλα- Εντάξει μπαμπά μου θα είμαι φρόντιμη από εδώ και πέρα. Θα υπακούω αυτά που λέει η Βαλέρια.
Ο Μάξιμος έλειπε αρκετή ωρά για να στήσει την εταιρία. Τώρα η Ραφαέλλα και η Ιζαμπέλλα δεν θα ήταν μόνες τους. Θα τους βοηθούσε η Βαλέρια όσο εκείνος απουσίαζε. Η μικρή χάρηκε που είδε την Βαλέρια και την αγκάλιασε.
Βαλέρια-Μικρή μου σου έχω μια έκλπηξη. Γράμμα από τον φίλο σου τον Γουίλιαμ.
Ιζαμπέλα-Θα είμαι στο δωμάτιο μου να το διαβάσω. Μην με ενοχλήσετε.
Η Ιζαμπέλα έτρεξε στο δωμάτιο της να διαβάσει το γράμμα που της έστειλε ο Γουίλιαμ.
Γουίλιαμ- < Γειά σου Ιζαμπέλλα. Γουίλιαμ εδώ. Καλά είσαι στην Ελλάδα? Έμαθες την γλώσσα? Προσαρμόστηκες καλά? Σου στέλνω αυτό το γράμμα με την Βαλέρια. Σου έχω ακόμη μια έκπληξη. Σύντομα θα έρθω εδώ με τον Φίλιππο και την Αικατερίνη. Ελπίζω να αφήσουν και τον υπερέτη της μαμάς σου τον Τόμμας να έρθει εδώ. Ο Φίλιππος είναι πολύ αστείος και θα κάνει τον παλιάτσο σε ένα τσίρκο άκουσα. Κάνει τους πάντες να γελάνε και κυρίως την Αικατερίνη. Μακάρι να αφησει τον Τόμμας να έρθει η βασίλισσα η Βερόνικα. Ζηλευει την ευτιχία της αδερφής της. Του λείπει πολύ η μαμά σου και κυρίως η Βαλέρια. Ανυπομονεί να την σφίξει στην αγκαλία του. Η Λάουρα έχει εξαφανιστεί. Δνε νομίζω ο γάμος της με τον Μιγκέλ να ισχύει πια γιατί αυτός μένει με την αρχόντισσα Κασσάνδρα. Ο Εδουάρδο και ο Λεονάρντο είναι οικότροφοι. Δεν έχουν έπαφη με τον έξω κόσμο. Μάλλον θα τους λείπει η Ελίζαμπεθ. Πώς περνάς τις ώρες σου? Εγώ τα γνωστά. Χωσμένος στα βιβλία μου. Διάβασες τα βιβλία Τζέιν Εύρ και οι Μικρές κυρίες που σου χάρησα. Θα σου φέρω και άλλα να διαβάσεις σύντομα. Σου στέλνω μια φωτογραφία εμένα και του κολλητου σου.στην αυτή του παλατιού. Του λείπεις πάρα πολύ. Μακάρι να με αφήσουν να στον φέρω. Δεν ξέρω αν επιτρέπονται σκυλάκια στα αεροπλάνο. Τον προσέχω πάρα πολύ. Οι γονείς μου χάρηκαν για έτσι με αφόρμη το σκυλάκι σου βγάινω έξω και τον παίρνω βόλτα να πάρουμε καθαρό αέρα. Να περνάς καλά και να μου χαμογέλας. Ανυπομονώ να τα πούμε από κοντά.
ESTÁS LEYENDO
The Royal Romance
RomanceΟι προηγούμενες ζωές της Γαβριέλλλας,του Μανουέλ,του Γαβριήλ ,της Αγγελικής και του Πάνου. Βλέπουμε από που προήλθαν η Ειρήνη,ο Θεοδωρής, η Νάντια και ο Πέτρος. ζωές δύο βασιλικών οικογενειών. Η μια είναι η βασιλική οικογένεια της Αγγλίας. Η βασίλι...