1.rész

114 8 0
                                    

Két erös kar hùzott ki a romok közül majd a lángolò autòtòl egy kö melett fektetett le, köhögni kezdtél. Nem érezted hogy levegö jutna a tüdödbe. Fel ülltèl majd a sötétben a fiùra pillantottál.
-Ki a fene vagy te?-a zsebèböl elövesz egy cigit majd rà gyùjt.
-Szivesen, hogy meg mentettem a szaros életedet-szív bele mélyen a cigibe majd fùjja ki a füstöt.
-Senki nem kért meg rá- seprem le magam és állok fel.
-Plusz miattad el buktam a versenyemet, pedig elvileg itt te vagy a legjobb- gùnyolodik.
-Gyakorlatilag is.
-Hàt nem ùgy vettem észre, Larissza.
-Honnan tudod..?
-Lari..-fut utánnad a legjobb barátod.
-Annyira..aggódtam, jézusom-ölel szorosan magához.
- Jó lesz oké, semmi baj- simogatod a hátát majd lassan enged a szoritásából és kibújsz a karjaiból.
-Nem akarom meg zavarni a romantikus pillanatot.- szól közbe a titokzatos idegen.
-Damien?- nézi meg közelebbről a legjobb barátom.
- Te honnan ismered? És ki a fasz vagy te, még most se válaszoltál a kérdésemre.
-A megmentőd tűzeske, a megmentőd
-Ő-nézz rám Eathen.
- Évekkel ezelőtt az egyik legnagyobb banda vezér volt a másik csapatba, de aztán az a hir járta hogy elég nagy drog kártellekhez volt közé és egyik pillanatról a másikra eltűnt.
-Szóval egy igazi rossz fiú vagy-nézek bele a szemeibe, ami eddig nem is tűnt fel milyen rikitóan kék.
-Szolgálatódra-viszonozza a szemkontaktust majd egy sziréna szakitja meg a pillanatot.
-A zsaruk, szálljatok be a kocsimba.

A Pokolba is érted mennék..(18+)Where stories live. Discover now