✖️Multide Arya ve Handenin giyindikleri var.. Iyi okumalar.✖️
"Y-Ya-a... ben cok özür dilerim birden seni görünce sarılma ihtiyacı duydum ve sarıldım.. B-Ben Hande.."
"Yok ya sorun değil birden şaşırdım okadar neyse bende Arya, eğer cok özel olmicaksa.. niye ağlıyordun.. yada neyse bu beni bence ilgilendirmiyor görüşürüz.."
dedim ve ayağa kalktım ve yürümeye başladım. evet biliyorum cok değişik bir insanım ama napim huyum böyle. Handenin arkamdan bağirmasıyla durdum ve arkama baktım..
"Ya arya abla lütfen gel yanıma otur sana anlatim belki anlatınca birazcıkta olsa rahatlarım.. lütfeen.."
"Ah tamam.."
dedim ve yanına oturdum ben nezaman bukadar iyi birisi oldum??.. Neyse bunu evde kendimle tartışırım..
"Ben kimsesiz bir cocuğum. Annem, Babam nerde bilmiyorum büyük ihtimalle yaşamıyorlardır. yoksa beni niye bıraksınlar demi?.."
dedi ve yeniden ağlamaya başladı sonra kendini topladı ve devam anlatmaya başladı..
"Ben.. ben bir cocuk esirgeme yurdunda büyüdüm ve artık reşit olduğum icin beni bir okula yazdırdılar ve.. ve beni ordan attılar.. ne iyi insanlar demi? Annem yok Babam yok param yok. Sokakta kaldım anliyacağın abla.. Kimsesizim ve sokaktayım. Bana yiyicekmiş gibi bakan adamlar.. Abla burası istanbul cok korkuyorum.. Ah keşke babam veya annem olsaydıda bu günleri görmeseydim. Ben ne günah işledimde şuanda bu durumdayım ve bu acıyı cekiyorum abla? ben kötü bir insanmıyım?.. Cok yanlızım.. Yanlız olmak nedir bilirmisin abla?.."
dedi ve daha cok ağlamaya başladı.. Cok caresizdi Hande.. babasiz büyümek nedir biliyordum ama annesiz.. Ona sıkı sıkı sarıldım. En ihtiyaci olan şeydi birisinin ona sarılması. 18 senedir yanlız birisine yaptığınız en büyük iyiliktir sarılmak..
"Şştt.. Ağlama seni sokakta asla bırakmam hadi gel benimle"
dedim ve onu kolundan tuttum.. Bana öyle bir baktıkı.. Bu kızı cok sevdim ben..
"Abla yük olmim sana.. Ben c-cok teşekkür ederim ama bunu kabul edemem.."
"Yok hande ne yük olması hadi gel benimle yoksa bozuşuruz"
dedim oda benimle gelmeye başladı. Arabanın kapılarını actım ve sürücü koltuğuna oturdum handede yanımdaki koltuğa oturduğunda arabanın motorunu calıştırdım ve eve doğru sürmeye başladım.. O sırada annem aklıma geldi ve onu aradım.
-KANATSIZ MELEK- aranıyor..
calıyor..
calıyor..
calıyor..(- Aryanın annesi + Arya)
-"Efendim Arya"
+"Anne bugün bir misafirimiz var haberin olsun eve gelince anlatırım.. Ha birde birşey lazım'mi bakkaldan?"
-"hazırlıklı ol geliyor.. 2 paket süt. 1 paket un. 1 paket şeker.."
+"dur dur bekle.."
dedim ve Handeye torpido'dan bir kağıt ve kalem almasını ve annemin dediklerini yazmasını rica ettim.
+"Şimdi söyle anne Hande yazıyor"
-"Ha nerde kalmıştım ben şimdi.. 1 paket tuz. 1 tane didi al canım cekti. cips felanda al yeriz ha cekirdek onu unutma dahada aklıma birşey gelmiyor."
+"Hemen tüm bakkalı alimmi anne?"
dedim ve gözlerimi devirdim görmüyor biliyorum ama cok cool duruyor. (ndjfhfh)
-"Dalga gecme be.. neyse dediklerimi al almazsan o bacaklarını kırarım senin."
+"Tamam hadi bb"
dedim ve telefonumu kapattım o sırada hande kıkırdamaya başladı bende kendimi tutamadım ve kahkaha atmaya başladım biz böyle gülerken arkadaki araba hız yaptı ve önümüze gecti az kalsın arabama vuruyordu pic. Ben tabi sinirlendim gaza bastım ve bunun önüne gectim aynadanda görceğini düşünip orta parmak gösterdim.. Arya olmak bunu gerektirir.
Bakkal amcaya geldiğimizde alacağımız şeyleri bakkal amcaya söyledim oda bana hepsini poşetliyip verdi.. Tam 60 lira ödedim adam beni kazıkladı ya.. Tövbe allam cok tövbe.. Eve vardığımda poşetleri mutfağa bıraktım ve annemle handenin yanına gittim. Hande anneme olanları anlattı.Annem:
"Ay kızım kıyamam ben sana bundan sonra ben senin annenim ve aryada senin ablan.. biz yanındayız o gitdiğin okuluda boşver arya seni güzel bir okula kaydeder.."dedi. bende olumlu anlamda başımı salladım handede bize sarıldı ve ağlamaya başladı. Cok zor kızın yaşadıkları..
Handeye odasını gösterdim ve dolabına eşyalarini yerleştirmekte yardım ettim. hep bir kız kardeşimin olmasını istemiştim zaten.. Şimdide oldu galiba.. öz olmasa bile ona kanım cok ısındı.. Kendi odama gittim ve üstünde 'sleep? sleep!' yazan pijamalarımı giydim. Bayılıyorum bunlara.. Sonra aşaya indim. Annem ve hande oturmuş tv'de dizi izliyorlardı bende yanlarına gittim ve baktıkları diziye baktım. 'Kalbim Ege'de Kaldi' güzel dizi aslında. Zeliş tam ben kanka ya cok seviyom o kizi (adhshdu) dizi bittiğinde "NAYIIIIIRR OLAMAAAZ" diye bağırdım.. Abi orda bitiremezler ya ben haftaya kadar nasıl beklicem of anam of.. Böyle söylenirken odama cıktım ve kendimi yatağıma attım. Bir an kırılıcak diye coooh korktum ama kırıldımı? Nayır.. Sacmalamayı (sac malanmaz taranır sndjdj tamam tamam vurmayın sustum..) bir kenara bıraktım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım diyicem ama öyle olmadı tabikide.. Ben yine uyuyamadım ve oturma odasına gittim ve tv'yi actım. Kral pop kanalını actım ve cıkan şarkıya eşlik ettim.. Tabi tv'nin sesini sadece ben duya biliyordum cünkü sesini kısmıştım.. Ve öyle uyuya kalmışım.£---------------£
Sabah kalktığımda her yerim tutulmuş bir halde uyandım.. Abi bu nasıl bir koltuk ya. En kısa zamanda RAHAT yeni koltuklar almam lazım. Bunuda aklımın bir köşesine not ettim ve odamdaki banyoma girip kısa bir duş aldım. Ne giysem ne giysem diye düşünürken kafayı yedim... Sonuc: yine birşey bulamadım.. Abi bu nasıl bir hayat ya?? Bugün hava biraz soğuk gibi olduğundan altıma dar kot bir pantolon giyindim üstümede mor bir kazak. Saclarımı biraz dalgalandırdıktan sonra gözlerime eyeliner cektim ha birde rimel sürdüm aşaya inince annemin ve handenin yemek hazırladığını gördüm. Ben zaten hep hazıra konarım nihahaha (kötü kadın kahkahası akdjd). Yemeğimizi yedikten sonra Handeye benimle cafeye gelmeyi teklif ettim oda kabul etti şuanda onun giyinmesini bekliyordum cok iyi kızdı hande. Aşaya indiğinde giyindiklerine baktım. Üstüne uzun kollu mavimsi bir tişort gibi birşey (ashdudh anlatamadı ajdjd neyse multide giyindikleri var zaten akskd) altınada beyaz dar bir pantolon giyinmiş gözüne eyeliner cekmiş ve rimel sürmüş saclarını acık birakmış ve düzleştirmiş. Güzel kızdı şimdi doğruya doğru. Neyse kapının ordaki ayakkabılıktan kahverengi kısa botlarımı aldım ve giyindim oda mavi converse giyinmiş. Arabaya bindik ve cafeye dogru sürdüm. Cafeye girdim ve-... olamaz bu o olamaz.. Hangi yüzle gelmişti buraya??
✖️lütfen vote verin.. Yazım hatalarımız varsa kusura bakmayın.. +2 vote'da bölümü yazmaya başlarız.. Nezaman yeni bölüm gelir tam bilmiyoruz ama 2 günden fazla sürmez.. Ha birtanecik okuyucularım saat 12'yi gecti.. herkesin bayramı mübarek olsun. 💕 Umarım beğenmiştirsiniz. Sizleri cok seviyoruz 💕. Kendinize iyi bakın.. Gelecek yb'ye kadar görüşmek üzere. Öpüldünüz 💕✖️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımdan nefret ediyorum!
Ficção GeralHayatından bıkmış bir kızın hikayesi. Sadece annesi icin bu igrenc hayata katlanan bir genc kızın hikayesi.. Terk edilmiş bir kızın hikayesi. Bıkmış bir kızın hikayesi.. Gelin beraber olanları görelim.. Arya Tükenmez annesi icin hayatına devam edice...