Έρωτας είναι...

99 9 92
                                    

Καλημερούδια αγαπημένα μέλη του Group Therapy! Ο καιρός είναι μουντός με γκρίζα σύννεφα, παγωμένο αεράκι και μερικές σταγόνες βροχής. Ιδανικός καιρός για να βγείτε για ψώνια χωρίς ομπρέλα και εκεί που θα περπατάτε φορτωμένοι με σακούλες να βρέξει καταρρακτωδώς και μόνο το άλλο σας μισό να τρέξει να σας βοηθήσει! *Ε λοιπόν, όχι! (Τουλάχιστον την μέρα που ξεκίνησα το κεφάλαιο)

Θα θέλατε να ζήσετε έναν έρωτα κινηματογραφικό; Να χτυπάει η καρδιά σας ασταμάτητα ως τα αυτιά σας εξαιτίας ενός ανθρώπου; Να τρέμετε ολοκληροι και μόνο στην ιδέα της ύπαρξης ενός άλλου ανθρώπου; Είναι όλα αυτά εφικτά ή απλώς κάποιοι έχουν υπερυψώσει τον έρωτα και τον έχουν θεοποιήσει με αποτέλεσμα να φαντάζει αδύνατο σε εμάς τους κοινούς θνητούς να γευτούμε έστω λίγο από όσα προανέφερα;

Αχ και τι γίνεται με εκείνους τους έρωτες που δεν εξελίσσονται ποτέ είτε γιατί είναι μονόπλευροι είτε γιατί δεν γίνεται για χίλιους δύο λόγους και καταλήγουν απωθημένα; Πιστεύω πως όλοι έχουμε ή είχαμε στην ζωή μας ένα απωθημένο και όποιος πει όχι, του βγάζω το καπέλο!

Οι πλατωνικοί έρωτες ήταν μάλλον κάτι που οι περισσότεροι γευτήκαμε σε νεαρή ηλικία. Τότε που ακόμη καλά καλά δεν είχαμε βγει από το αυγό μας αλλά παρ' όλα αυτά η καρδιά μας κόντευε να σπάσει όταν πλησιάζαμε κοντά του/της. Ή ο θαυμασμός ενός διάσημου, η επιθυμία μας να βγάλουμε μια φωτογραφία, να μας αγγίξει λίγο το χέρι ή να υπογράψει πάνω σε μια συλλεκτική κούπα μας επίσης θα μπορούσαν να σημάνουν τον έρωτα τον πλατωνικό.

Αλήθεια πότε ερωτευτήκατε πρώτη φορά και πώς ακριβώς το συνειδητοποιήσατε; Είναι πολύ περίεργο αυτό που συμβαίνει στην εφηβική μας ηλικία (επίσης μελλοντικό θέμα) όπου όλα τα συναισθήματα καταφτάνουν σαν ανεμοστρόβιλος και μας τρελαίνουν. Νομίζω πως δύσκολα συγκρίνεται ο έρωτας ενός εφήβου με τον έρωτα που φωλιάζει στην καρδιά ενός ενήλικα. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει πως κάποιο από τα δύο είναι ασήμαντο! Ίσα ίσα είναι πολύ σημαντική η πρώτη επαφή κατά την εφηβική ηλικία με την γνωριμία και την γεύση του έρωτα.  Μία σχέση, μία εμπειρία μπορεί να σε καταστρέψει είτε επειδή είναι τοξική είτε να σε ολοκληρώσει και να σου δώσει τα σωστά υλικά για να χτίσεις μετέπειτα κι άλλο.

Οπότε την επόμενη φορά που θα ακούσετε έναν έφηβοι να σας λέει: "εγώ τον ερωτεύτηκα! Τον αγαπώ!" Μην του κόψετε τα φτερά ήδη από την αρχή. Αντίθετα δώστε σωστές συμβουλές και εάν δεν έχετε απλώς αφήστε τον να ζήσει είτε είναι εφήμερο είτε όχι.

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Oct 25 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

 Group Therapy Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt