Emmeline megérkezett a találkozó helyszínére, egy kis tisztásra, pár kilométerrel odébb a várostól. A környéken sok túraútvonal volt, így volt emberi mozgás, de kevésbé volt nyüzsgő mint Nashvilleben.
Will egy kapucnival a fején ült az egyik padon, egy kis tavacska mellett.
Em leparkolta az autóját, és máris elindult keresni őt.
Jonah tőle kicsit távolabb parkolt le, és szintén álcázva magát a nő után sétált.Emmeline gyorsan felismerte Willt, és sietős léptekkel vette felé az irányt.
-Van fogalmad róla mekkora bajba keversz?? -rivallt is rá gyorsan a férfira, ahogy helyet foglalt mellette.
-Neked is szia. -felelte Will meglepetten.
-Térj a lényegre gyorsan, nem akarok még nagyobb zűrt magam köré. Nick így is gyanakszik. -markolászta a táskáját idegesen.
-Mivel kapcsolatban? -pillantott rá a férfi kérdőn.
-Nem is tudom Will??! Talán az esti kiruccanásaim miatt??
-Hidd el hogy jó okom volt hogy ide hívjalak. -vett mély levegőt, miközben a cipőjét bámulta.
-Mi lenne az?
-Nyomot találtam hozzá. Talán szolgálhatok némi információval. -motyogta csöndben.
-Most viccelsz velem ugye? -kapta el Em a férfi karjait, majd maga felé fordította, kényszerítve ezzel hogy a szemébe nézzen.
-Miért tennék ilyet? -kérdezte, majd ahogy a tekintetük közelről találkozott, Will nagyot nyelt, és kicsit hátrébb húzódott a nőtől.
-Mit tudsz? Kérlek mondd el! -faggatta tovább Em izgatottan.
-Tudom ki volt aki megpróbálta megölni Elizabethetet, a barátnődet.
-Hogy?? -fürkészte Em továbbra is a férfi szemeit, mostmár egyre türelmetlenebbül.
-Paulnak hívják.
-Hogy deítetted ki?
-Az maradjon az én titkom. Megmondtam hogy segítek, nem?
-Will, ha tényleg segíteni akarsz mindent el kell mondanod nekem!
-Amit tudnod kell, azt meg is tudod. -mosolydott el, mire a nő egy szúrós pillantással jutalmazta.
-Ki ő?? Ki ez a Paul?? -folytatta Emmeline.
-Azt nem tudom. -csóválta a fejét.
Emmeline csalódottan bámult rá tovább.
-Akkor hogy segítene ez nekünk??
-Az egyetlen dolog amit kiderítettem róla, hogy kapcsolatban áll egy Westerlinggel. -nyújtott át neki egy kis papírfecnit.
-Westerling Kozmetikai Szalon.. ez meg mi??
-Egy jó drága számla.
-Honnan szerezted?
-Az elkövető zsebéből esett ki.
-Will, ugye tudod hogy többen is használják a Westerling vezetéknevet? Nem biztos hogy...
-Utánajártam, Vanessa szalont működtet a belvárosban. -szakította félbe, mire Em kikerekedett szemekkel elcsendesedett.
-De, de mit keresett volna egy férfi egy női kozmetikában?
-Talán eggyütt van Vanessával, nem tudom. Ennyit tudtam kinyomozni hirtelen. -tárta szét a karjait.
-Szóval ha meg van Vanessa, meg lesz Paul is. És ha meg van Paul...
-Úgy van. -bólintott Will bizakodóan.
-Még mindig képtelen vagyok elhinni hogy egy magad többre jutottál, mint Nick emberei hetek alatt... -csóválta a fejét csalódottan.
-Ez puszta szerencse lehet. -vonta meg a vállát, miközben kajánul rámosolygott a nőre.
Em oldalra biccentette kicsit a fejét.
-Will...
-Ne, ne.. bele se kezdj, tudom mit akarsz mondani. Ne nézz rám ezekell a szemekkel, bla bla bla... -nevette el magát.
-Nem, én csak, meg akartam köszönni. -halkult el Em.
-Hát, szívesen. -bólogatott Will. -Azthiszem, ideje lesz menned. Nicholas biztosan vár téged...
-Bizonyosan. -állt fel Emmeline is, miközben egyre kínosabban kezdte magát érezni, a láthatóan szomorú férfi társaságában. Egy mozdulattal a vállára kapta a táskáját, és megigazította a kabátja gallérját.
Jonah mindeközben egy szobor mögül figyelte őket a szürkületben, és megpróbált képeket is készíteni róluk. Hallani sajnos nem hallotta őket, és veszélyes lett volna közelebb mennie, de gondolta, Nick már ennyivel is megelégszik majd.
-Jó éjt Will. Mégegyszer köszönöm. -mondta Emmeline.
-Mondtam hogy segítek elkapni azt a mocskot. -fordult vissza Em felé, majd elindult.
-Várj! -szólt utána egy kis gondolkodás után, mire a férfi rögvest megálljt parancsolt.
-Miért segítesz? -kérdezte Em. -Miért sodrod magad veszélybe miattam? Újra és újra??
Will egy darabig habozott a válasszal, majd vissza sétált Emhez, és megragadta a két vállát.
-Jól figyelj rám, Emmeline. -kezdett bele mondandójába, amitől a nő egészen kínosan érezte magát. Will közel hajolt hozzá, és hosszasan a szemei mélyére bámult, mielőtt kimondta volna amit akart.
-Szeretlek. -fújta ki a felgyülemlett levegőt a tüdejéből. -Sosem engedem hogy bajod essen. Ha rajtam múlik, nem fog. Ezt jegyezd meg.
-Tudod hogy nem viszonozhatom... -suttogta Em, miközben a föld felé hajolt zavarában.
-Egyszer talán fogod. Türelmes vagyok. -cirógatta meg az arcát Will, amitől a nő mélyeket kezdett lélegezni.
A férfi érintése egyre lentebb vándorolt, már a nyaka szegleteibe, be a kabátja alá.
Em szemét behunyva sóhajtozott, majd megragadta a simogató kezet, aminek megálljt parancsolt.-Ne csináld! -szólította fel Willt.
-Ha akartad volna hogy elmenjek, nem szólsz utánam. -mondta, majd a kezével, mellyet Emmeline elkapott, szorosan az övé köré fonta, a másikkal pedig finoman megragadta a nő arcát, és közelebb emelte magához, mintha csak megcsókolni készülne.
Emmeline hirtelen lélegzett fel meglepettségében, de egy szó sem tudott kijönni a torkán, bármennyire is igyekezett.
-Tudom hogy mit érzel irántam. És azt is tudom hogy becsületes nő vagy! De ha a közeledben vagyok, egyszerűen nem tudom fékezni magam! -magyarázkodott neki.
-N-ne, ne... Ne csináld! -dadogott Em, reszketve a karjai között, miközben még mindíg szorították egymás kezét.
-Ha meglátlak, -simította meg az arca szélét, -Ha megérzem az illatod, -hajolt közelebb a nyakához, -Azonnal elvesztem a fejemet... Soha senki közelében nem éreztem még így magam! Nem tudlak kiverni a fejemből, éjszakánként csak azon jár az eszem, mit tennék veled ha végre megkaphatnálak... -érintette meg hüvelyk ujjával Em ajkait, aki itt megtorpant.
-Férjnél vagyok Will! Kérlek fejezd be! -hátrált egy lépést.
-Hmm... Talán egyszer majd te fogod akarni hogy közeledjek feléd. Amíg nem így van, addig tiszteletben tartom. -vette le a kezét Emről csalódottan.
-Én, nekem most mennem kell. -mondta zavarodottan Emmeline, majd elindult az autója felé.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Elrabolva 2 /Az Angyal, Az Ördög, És A Szerelem Bajnoka/
Ficção GeralEmmeline és Nick boldogsága régen töretlen, azonban újra akadályok kerülnek a szerelmes pár útjába, melyek leküzdéséhez egymásra lesz leginkább szükségük. Mi van, ha visszatér egy régi ellenség? Mi van, ha Nick valójában nem az, akinek Em gondolja...