Ξύπνησες νωρίς ήθελες να ετοιμαστής γιατί αύριο είναι τα γενέθλια σου και θέλεις να κάνεις προετοιμασία.
YN: Κορίτσια!
Lisa:τι έγινε? η άλλες κοιμούνται.(Lisa)
YN: αύριο είναι τα γενέθλια μου!
Μμμμ! Θα ήταν ωραίο ένα πάρτι έκπληξη! Ας μην το σχολιάσω θα αλλάξω θέμα.
Lisa:Πώς κοιμήθηκες?(YN)
Παραξενεύτηκες που σε αγνόησε.
YN: Καλά εσύ?
Lisa: μια χαρά.
Πήγες να φτιάξεις πρωινό για όλες.(Lisa)
Κορίτσια ξυπνήστε! Έχω μια ιδέα! Η YN έχει γενέθλια αύριο! Να της κάνουμε πάρτι έκπληξη! Μαζί με τους bts θα φτιάξουμε ένα τέλειο πάρτι.
Lisa: Πάω να πάρω τον Taehung.(YN)
YN: που πάτε όλες?
Κοιτάχτηκαν
Jennie: για ψώνια τα λέμε σε λίγο.... Γειά.
Δεν σου άρεσε που δεν σου πρότειναν να πας μαζί τους. Αλλά δεν μίλησες. Μόλις γύρισαν σπίτι είχες υπερένταση.
YN:Κορίτσια θέλετε να δούμε ταινία?
Rose: όχι απόψε...θέλω να πάρω τους γονείς μου στο σκάιπ.
Jisoo: ούτε εμείς μπορούμε καληνύχτα.
Έφυγαν βιαστικά. Στεναχωρεί θήκες πολύ και αποφάσισες να πάρεις τον Taehung να δείτε μαζί μια ταινία. Τον πήρες τηλέφωνο.
YN: θες να δούμε ταινία? με ακούς?
Taehung: εεε.....
YN: τι?
Taehung: όχι απόψε, δεν μπορώ συγγνώμη.
YN: Α... Καλά.
Το έκλεισες. Το επόμενο πρωί σηκώθηκες αργά είχες σταματήσει να θες να κάνεις κάτι μαζί τους. Περίμενες τουλάχιστον ότι θα σου πουν χρόνια πολλά.
Lisa: καλημέρα
YN: καλημέρα.
Περίμενες, φάγατε μα τίποτα.
YN: θα πάω μια βόλτα τώρα εγώ...
Jennie: να πας να πας.
Έφυγες γρήγορα δεν άντεξες άλλο. Πήγες σε ένα πάρκο και άρχισες να ακούς μουσική με τα ακουστικά σου. Εβαλες τα αγαπημένα σου τραγούδια.
(Felix)
Felix: Αντε να βοηθήσουμε και μης τα κορίτσια να ετοιμάσουμε το πάρτι!
Jimin: Τώρα!
Φτάσαμε μετά από χίλια χρόνια!
Lisa: Αντε τεμπελιά σας έπιασε?
Felix: αυτοί φταίνε!
Ξακινήσαμε να βοηθάμε και βάλαμε λίγο μουσική παράλληλα να ξυπνήσουμε!
Junkouk: όλα έτοιμα να της πούμε να έρθει τώρα?
Jisoo: ναι την πέρνω.
Σε λίγο η μικρή χαζή αδελφή μου έφτασε.(YN)
Δεν είχες καμία όρεξη αλλά πήγες να δείχνεις ανότερη! Ανοιξες την πόρτα και...
Όλοι: ΧΡΟΝΙΆ ΠΟΛΛΆ!!!Συγγνώμη που δεν έβγαλα άλλα πάρτ τόσο καιρό! Όλοι οι twilight saga Lovers γράψτε μου ένα σχόλιο για το ποιος είναι ο αγαπημένος σου χαρακτήρας. (εμένα είναι: Έντουαρντ, Άλις, Τζάσπερ, Μπέλλα)
VOCÊ ESTÁ LENDO
blackpink 5th member (greek)
FanficΗ ΥΝ είναι το 5 μέλος των Blackpink. Πάει στην Κορέα και ανακαλύπτει τον κόσμο της Kpop αλλά και του έρωτα! 🖤💗