18. ~ AZ ÁRULKODÓ

40 1 0
                                    

A szobalányok éppen a vacsorájukat fogyasztották el a másik konyhában. Daniela már végzett. Nem volt kedve hallgatni a pletykákat és a csevejt, így visszavonulót fújt hogy korábban lefeküdjön.
Éppen az ágya szélén ülve húzta le a harisnyáját, amikor megrezzent az eltulajdonított mobil a zsebében. Idegességében össze-vissza kapkodni kezdett, majd egy hirtelen ötlettől vezérelve felvette a telefont.

-Megszerezted? -szólt bele egy férfi hang dühösen.

Daniela kapkodta a levegőt, nem mert szólni egy árva mukkot sem.

-Gracie! Remélem nem kell újra felvilágosítsalak hogy mi történik ha nem teszed amit mondok! Josh határidőt szabott. Nagyon zabos amiért megint késel! Világosan elmondta hogy nem kapsz több haladékot!

A lány reszketve tartotta a telefont a kezében, mikor realizálta hogy miről is van szó.

-Gracie? Ott vagy? Halló!! -kiabált tovább a férfi a vonal másik végén, de Daniela rémületében megbontotta a hívást. Amikor lassan megfordult, hogy elinduljon a telefonnal kifelé a szobából, szembe találta magát az ajtóban álló Gracievel.

-Hová indultál azzal? -kérdezte.

-Tudom hogy te vagy. -mondta neki ijedten.

-Nem lesz baj. Csak add át a telefont, és megígérem hogy mindent elmondok. -hajtotta le a fejét, mikor rájött hogy elbukott.

-Még mit nem! -kiáltott rá.

-Daniela, ne csináld ezt kérlek. -sóhajtott. -Nem akarom hogy bajod essen. Add át a telefont! -nyújtotta a kezét.

-Egy frászt! Elmondom Mr. Hendersonnak hogy végig te voltál! -fenyegette meg.

-Azthiszed hinni fognak neked? Ne nevettesd ki magad! -mondta mostmár elég ijedten Gracie is.

-Menj az utamból! -próbálta félre lökni az ajtóból Graciet, de ő tántoríthatatlan volt. Erősen tolni kezdte visszafelé Danielát, aki nyögdécselve erőlködött, és bátran nézett szembe vele.

-Nem csináld Daniela! Megmagyarázom! -kiáltotta, de a lány tovább erőszakoskodott hogy kijusson.

-Add ide azt az átkozott telefont! -dühöngött Gracie, aki minden erejével megpróbálta tőle vissza szerezni.

A dulakodásban Daniela a telefont szorongatta, majd mikor rájött hogy sehogy sem fog tudni kijutni az ajtón Gracietől, az ablak felé rohant, és kidobta a mobilt, ami egyenesen a medencébe zuhant.

-Mit műveltél?! -ordította Gracie, majd egy határozott mozdulattal felpofozta Danielát. A lány nem riadva tőle vissza, felvette a kesztyűt, és neki esett Gracienek. Ütötte, a haját tépte ahol csak tudta. A két lány hosszasan verekedett egymással, amikor Gracie egy mozdulattal elgáncsolta Danielát. A lány az íróasztal sarkába csapta a fejét, majd a földre zuhant.

Gracie rémülten bámulta ahogy a vér dől a halántékából. Sokkos állapotba került. Segíteni akart rajta, de ahogy megmozdította, még nagyobb ijedtség fogta el, és kiszaladt a szobából. A folyosón Carlotta sétált vele szembe, aki hamar észrevette a riadtan futó lányt.

-Mi történt?? -kérdezte tőle, de Gracie félre lökte és tovább futott.

-Állj!! Állítsátok meg! -kiáltotta Carlotta torka szakadtából, miközben feltápászkodott a földről.

Peter a közelben volt, és a lány után iramodott. Egy másik szobalány, Betty igyekezett Carlotta segítségére, meghallva a kiabálást...

Emmeline hazaérkezett, és miután lepakolt, az erkélyén lévő kerti garnitúránál foglalt helyet.

Elrabolva 2 /Az Angyal, Az Ördög, És A Szerelem Bajnoka/ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora