30.Ραφαέλλα+ Μάξιμος εγκαταστάθηκαν στην έπαυλη.Σοφία τους κάνει πάρτι.

2 1 0
                                    

Η ξανθιά κούκλα της Ιζαμπέλας ζωντάνεψε. Η μικρή ούρλιαξε που το είδε αυτό. Η Λάουρα είχε στοιχειώσει την κούκλα για να προστατέψει την Ιζαμπέλα.

Ματίας- Είσαι και εσύ μάγισσα? Τι είναι αυτά? Είναι κάπου κρυμμένη? Εμφανίσου μάγισσα.

Η φωνή της Λάουρας ακούστηκε μέσα από την κούκλα.

Λάουρα- Εξαφανίσου από εδώ αμέσως κάθαρμα αλλιώς θα σε τελειώσω.

Βαλέρια- Από που ακούστηκε αυτή η φωνή? Ποιός την έκανε? Τι συμβαίνει εδώ?

Ο Ματίας φοβήθηκε και το έβαλε στα πόδια. Νόμιζε ότι το σπίτι το στοιχέιωσε η Λάουρα. Η Βαλέρια αγκάλιασε την Ιζαμπέλα σφικτά.

Μάξιμος- Ιζαμπέλα μου ήρθα μωρό μου μην φοβάσαι. Που είναι η μαμά?

Η Ραφαέλλα μόλις άκουσε την φωνή του Μάξιμου βγήκε έξω από το μπάνιο και έτρεξε αμέσως και αυτή στην αγκαλιά του.

Μάξιμος- Ηρέμησε μωρό μου δεν είναι εδώ αυτός τώρα. Έφυγε. Τυχερός είναι που δεν το πέτυχα αλλιώς..

Ραφαέλλα- Μην το πέις αυτό. Ούτε να το σκεφτείς να το κάνεις. Σκέψου τον γιό μας και την κόρη μας.

Η Ιζαμπέλα πέταξε την ξανθιά κούκλα κάτω με δύναμη.

Μάξιμος-  Ιζαμπέλα μου γιατί πέταξες την κούκλα σου κάτω αγάπη μου.

Ιζαμπέλα- Είναι μαγική κούκλα. Πετάχτηκε μόνη της πάνω και μίλησε με την φωνή της Λάουρας. Αυτή έκανε τον Ματίας να φύγει από εδώ τρέχοντας. Φοβήθηκε μπαμπά μου ότι θα πήγαινε στον μπάνιο και θα έκανε κακό στην μαμά και στον αδερφό μου.

Ο Πάμπλο ενημέρωσε την Σοφία για το τι είχε συμβεί. Αυτή πρότεινε στην Ραφαέλλα και τον Μάξιμο να πάρουν την Ιζαμπέλα και να μένουν όλοι μαζί στην έπαυλη για ασφάλεια. Η Σοφία πήρε την Ραφαέλλα σε ένα μαγαζί για να αγοράσει φορέματα εγκυμοσύνης. Είχε μπεί στο τελευτέο τρίμηνο και άρχισε να βαραίνει αρκετά. Η Ιζαμπέλλα φοβόταν να βγεί έξω και έμεινε μαζί της ο Μάξιμος. Την βοηθούσε στα μαθήματα της.

Μαζί με την Ραφαέλλα πήγε και η Βαλέρια. Κρατούσε την Ραφαέλλα μπράτσο γιατί τα πόδια της είχαν φουσκώσει και δυσκολευόταν στο περπάτημα αρκετά.

Βαλέρια-Σύντομα θα έρθει και ο Τόμμας μου εδώ. Μου έλειψε πολύ αδερφούλα μου. Θα έρθουν και η Αικατερίνη και ο Φελίπε. Και προς μεγάλη χαρά της Ιζαμπέλλας μας και ο Γουίλιαμ της. Ελπίζω να φέρει και το σκυλάκι της εδώ.  Η μικρή το ζητάει συνέχεια. Πάντως είναι όλα πανάκριβα εδώ πέρα. Τώρα που φύγαμε από το παλάτι δεν έχουμε σχεδόν καθόλου λεφτά.

The Royal RomanceWhere stories live. Discover now