Emmeline másnap reggel korán útnak indult, hogy felkeresse Vanessa szalonját a városban. Mivel még mindíg nagyon dühös volt Nickre, senkinek sem szólt a kis akciójáról.
Egy rövidke autóút után meg is érkezett az említett helyszínre, ahol a kedves asszisztens hölgy a váróban, gyorsan oda is tipegett Emmelinehoz.-Üdvözlöm, időpontra érkezett? -mosolygott kedvesen, kezében a nagy dossziéval.
-Nem, először járok itt. -felelte.
-Oh, sajnos hozzánk bejelentkezés szükséges. Nem látta a honlapunkon? -csüggedt le az ajka. -Megnézem mikorra tudok legahamarabb adni. -nyitotta ki a naptárat.
-Nem szükséges, nem kezelésre érkeztem. -intett a kezével. -Vanessával szeretnék beszélni.
-Sajnálom, ez nem így működik hölgyem. Miss Westerling nagyon elfoglalt.
-Azt megértem, természetesen! De Vane... vagyis Miss Westerling, régi jó barátom. Örülni fog hogy lát engem higyje el. -próbált mosolyogni.
-Abban biztos vagyok, de a magán ügyeket nem a munkahelyen intézi. Kérem ezesetben keresse meg a munkaidő végeztével. -mondta az asszisztens.
-Csak hogy nekem most kell beszélnem vele. -mondta Em nyomatékosan, nemleges választ nem tűrve.
-Kérem asszonyom! Ez a viselkedés itt nem elfogadott! -csattant fel.
-Gyors leszek, ígérem! -ragadta meg a kilincset Emmeline.
-Mit művel? Nem mehet csak úgy be! -kiáltozott az asszisztens, de addigra Em már benyitott, nem sikerült feltartóztatnia.
-Valami gond van Meredith? -kérdezte Vanessa, hallva a zajomgást. De amikor megpillantotta Emmelinet, szótlanul megállt vele szemben.
-Hello Vanessa. Jól nézel ki. -üdvözölte Em, kissé megvetően pillantva rá.
-Mit akarsz itt?
-Rég láttalak, cseverésszünk kicsit. -tette le a kabátját az egyik székre.
-Csukd be az ajtót Meredith. -mondta Vanessa idegesen.
-Helyes. -mosolyodott el Emmeline.
-Halljam, mit akarsz? -fintorgott Vanessa.
-Meglepően gyönyörű szalonod van. Örülök hogy sikeres lettél valamiben. Ki gondolta volna hogy dolgozni is lehet a sikerért igaz?
-Térj a lényegre Emmeline nem érek rá! Kint várnak a vendégeim.
-Ejnye, de morcos valaki! -kekeckedett tovább.
-Gondolom nem azért vagy itt hogy kötekedj velem. Szóval bökd ki mit akarsz, és húzz el innen. -tette karba a kezeit.
-Ááuu! Nálatok így üdvözlik a régi barátokat? Rossz modorod van, ezt mondták már? Óh, és ha már régi barátoknál tartunk, érdekelne, egy bizonyos Josh Tyant nevű férfi. Emlékszel még rá ugye?
-Emmeline, ne szórakozz velem! -kerekedtek ki Vanessa rémülettel teli kék szemei.
-Eszem ágában sincs!
-Josh börtönben van!
-Akkor úgy tűnik, nem vagy túl eggyüttműködő Vanessa. Nagy kár...
-Na jó, hagyd abba a játékot Emmeline! És magyarázd el érthetően hogy miről van szó! -kiáltott rá a feszült nő.
-Tessék, ez majd eszedbe juttatja a dolgokat. -nyújtotta át neki azt a számlát, amit Willtől kapott.
-Ez meg mi?? -vette el Vanessa értetlenkedve.
YOU ARE READING
Elrabolva 2 /Az Angyal, Az Ördög, És A Szerelem Bajnoka/
General FictionEmmeline és Nick boldogsága régen töretlen, azonban újra akadályok kerülnek a szerelmes pár útjába, melyek leküzdéséhez egymásra lesz leginkább szükségük. Mi van, ha visszatér egy régi ellenség? Mi van, ha Nick valójában nem az, akinek Em gondolja...