Lee Minho szemszögéből.
Le mentem a földre, már vagy kétt napja itt rohadok.
Keresve azt a angyalkát, aki az enyém. És nem az ördögöké. Ő csak is az enyém. Enyém vagy Han Jisung.
És meg foglak rontani. Teherbe foglak ejteni. De ki baszottul!
Pár embert meg öltem. Hát! Táplálkoznom kell! De kb csak az angyalkámat keresem eddig a kettő napig.
De semmi! Nem láttom! Meg varok egy esős éjszakát. És akk jobban meg találom. Úgyis meg találak angyalkám.
Most is épp sétálok az utcán figyelve hogy nem-e az az angyalka az akit keresek.
De eddig semmi. Találkoztam a régi barátommal Channal. De azóta már ellenségek vagyunk.
De az a baj, hogy ő is az angyalkára ferközik. Így azt hiszem hogy már ő el vette tőlem.
Han Jisung szemszögéből.
Minden rendben van eddig a kettő napig. Viszont ma úgy éreztem figyelnek.
Mintha követnének. De pár perc múlva el sötétedet minden.
Majd egy ágyba találtam magam. Jajj! Mibe keveredtem!
Majd be lépet egy ördög?! A szobába, és felem mászott.
-Hyunjin vagyok kedves - mondja közbe a nyakam kezdte el csokolgatni.
-Mit akar tőlem Hyunjin úrfi!? - kérdezem idegesen, feszülten.
-Gyereket. Babát akarok. - mondja majd a pólóm alá nyúlt.
-Nem! Nem! SEGÍTSÉG! SEGÍTSEN VALAKI!! - kiabálok hangosan fel majd el sírom magam.
És érzem, hallom ahogy az eső esik és villámlik. De most nem tudok le nyugodni apám.
Majd hirtelen valaki le rúgja rólam Hyunjint és ki oldoz.
És ez nem más mint Lee Minho volt!?
Várjunk én honnan ismerem?!...
Jah! Apámtól. De akk is miért segítet?
--
" Sajnálom hogy ilyen sokáig kellet várnotok rám, de úgy voltam ezzel a könyvel hogy nem is érdekel senkit. De ma írtam egy kis rövid részt. Rövid de jobb mint a semmi. Nem?."
YOU ARE READING
Possible.... (MINSUNG)
RomanceAngyal és van ördög majd a Demon. Han jisung egy igazi Angyal. Viszont Lee Minho Demon.