1.

3 1 0
                                    

Sabah uyandığında felix yeni okuluna yol almak için uyanmıştı. Heyecanlıydı ve biraz da korkuyordu.Yurtta yalnızdı. Hiç arkadaşı yoktu. Fakat bunu umursamıyordu. Onunla arkadaş olmamalarının nedeni ise o küçük sarışın çocuğun çilleri olmasıydı. Hemen elini komidinin üzerindeki telefona uzattı. Saat 06:50'idi. Ders 07:40'ta başlıyordu. Ama o 30 dakika erken gidip kitap okumanın keyfini çıkarıyordu. Bugün ilk iki ders Beden Eğitimi olduğunu öğrenince yerinden doğruldu ve banyoya doğru yöneldi. Ellerini yüzünü yıkadı ve saçlarına dalin spreyi sıktı. Felix küçüklükten beri dalin sıkıyordu onun kokusunu çok seviyordu. Evet, bebek gibi kokuyordu ve saçları yumuşacıktı. Bir an aynaya odaklandı ve neden çillerinin olduğunu düşünmeye başladı. Bir süreliğine gözünden 1 damla göz yaşı düştü. Bunu düşünmek onu çok üzüyordu. Eskiden çillerini çok seviyordu ama artık çillerini sevmiyordu. Yüzünü bir havlu ile kuruladı. Odasına yöneldi. Ne giyeceğine karar verirken sonunda giyeceği kıyafeti bulmuştu. Ve giyinmeye başladı.

Çantasını aldı ve kapıya doğru yöneldi. Hemen ayakabılarını giydi ve telefonu eline aldı. Kapıyı kapadı ve yurt anahtarını alıp dışarı çıktı. Telefonun açma düğmesine bastı telefonu açtı. Saat 07:15'i gösteriyordu.Daha saat erkendi ve felix erken gitmeyi seviyordu . Hızlıca merdivenden indi ve sınıfına doğru koştu. Geldiğinde hızlıca oturduğu sıraya çantasını koydu. Her gün bitirmeye çalıştığı kitabını çantasından çıkardı ve okumaya başladı.

Jilix platonik aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin