Ο Μάξιμος είδε πόσο αναστατωμένη ήταν από την παρουσία του Ματίας και της Βερόνικας και της ζήτησε να χορέψουνε.
Μάξιμος- Πάμε να χορέψουμε μωρό μου. Μην τους δίνεις σημασία.
Η Βερόνικα κρυφοκείταζε τον Φίλιππο που ήταν με την Αικατερίνη. Αυτό δεν άρεσε καθόλου στον Ματίας.
Μάτιας- Με χρεισομοποιήσεις λοιπόν πόρνη. Σου αρέσει ο κλόουν. Αλλά αυτός είναι ερωτευμένος με την χοντρή. Όσο για τον Μάξιμο αυτός μου πήρε την Ραφαέλλα. Πρέπει να αποδέιξω ότι το μωρό που περιμένει είναι δικό μου. Αυτός ας έχει την κόρη του με την άλλη πόρνη.
Όλοι έβλεπαν τον Μάξιμο και την Ραφαέλλα που χόρευαν μαζί. Ο Μάξιμος κοίταζε μόνο την Ραφαέλλα. Για αυτόν αυτή ήταν η ομορφότερη εκεί. Η Βερόνικα ζήλευε που τους έβλεπε. Όπως ζήλευε την Αικατερίνη και τον Φίλιππο. Αυτή έπρεπε να κοιτάζουν . Αυτή ήταν η βασίλισσα αφού.
Αικατερίνη- Φελίπε με αγριοκοιτάζει. Φοβόμαι πολύ. Νιώθω την αρνητική της ενέργεια πάνω μου.
Σοφια- Τι έγινε Βερόνικα? Γουστάρεις τον κλόουν? Πάς καλά? Ήρθες εδώ πέρα με τον κακοποιητή της Ραφαέλλας? Τσίπα δεν έχεις πάνω σου? Το ξέρεις ότι ο Μάξιμος έχει την Μαλλού την πόρνη που γκάστρωσε στο σπιτάκι του κηπουρού? Πές στον Ματίας αμέσως να την κανονίσει.
Ο Θάνος και η Ελένη πήγαν να δουν που έμενε η Μαλλού. Ο Θάνος εντυπωσιάστηκε που είδε την έπαυλη. Θα έπαιρνε πολλά λεφτά από αυτόν που γκάστρωσε την Μαλλού για να παίζει σε τυχερά παιχνίδια.
Θάνος- Τι σπιταρόνα είναι αυτή. Αυτός θα είναι κανένας παντρεμένος με γκόμενα και για αυτό μας δίνουν το μωρό για να μην χαλάσει την όμορφη οικογενιακή του ζωή.
Ελένη- Εντάξει είδαμε το σπίτι πάμε τώρα στο μωρό μας την Σοφία. Αρκετή ώρα την αφήσαμε με την μάνα μου την κυρά Ρενιώ.
Πάνω η Βαλέρια,ο Τόμμας, ο Γουίλιαμ και η Ιζαμπέλα έιχαν την δική τους γιορτή. Ο κολλητός χάρηκε που είδε την Ιζαμπέλα. Έκανε γυρούς από την χαρά του.
Γουίλιαμ-- Είσαι τόσο όμορφη τώρα με τα μακριά σου μαλλάκια πεταλουδίτσα μου. Πολύ όμως.
Ιζαμπέλα- Βαλέρια με είπε πεταλουδίτσα του. Είναι γλυκούλης. Κόιτα τον κοκκίνησε τώρα.
Ο Γουίλιαμ κοκκίνησε και κρύφτηκε πίσω από τον Τόμμας. Πρώτη φορά του άρεσε ένα κοριτσάκι και το φλέρταρε.
Τόμμας- Τι είναι αυτό τώρα Γουίλιαμ? Γιατί κοκκίνησες? Χόρεψε με το κοριτσάκι με την πεταλούδίτσα σου.
YOU ARE READING
The Royal Romance
RomanceΟι προηγούμενες ζωές της Γαβριέλλλας,του Μανουέλ,του Γαβριήλ ,της Αγγελικής και του Πάνου. Βλέπουμε από που προήλθαν η Ειρήνη,ο Θεοδωρής, η Νάντια και ο Πέτρος. ζωές δύο βασιλικών οικογενειών. Η μια είναι η βασιλική οικογένεια της Αγγλίας. Η βασίλι...