Sonunda düğün günü gelmişti iki aşiret aylar öncesinde başlamıştı düğün hazırlıklarına.
Aram üzerindeki gelinliğe baktı özel olarak dikilmişti. Baver'in almış olduğu zarif elmas kolyeyi taktı Aram şimdi tam olarak hazırdı geriye sadece makyajı ve saçı kalmıştı öyle abartılı bir makyaj istemiyordu sade bir makyaj olması onun için yeterliydi.
Sonunda Aram tamamen hazırlanmıştı bekleme salonunda oturmuş Baver'in gelmesini bekliyordu. Kapı çalınca mutlulukla yerinden kalktı gelenin Baver olduğunu düşünüyordu ama kapı açılıp içeriye yengesi girince mutluluğu solmuştu.
"Yenge sen miydin."
"Evet benim başkasını mı bekliyordun."
"Yok hayır...... Aslında Baver'i bekliyordum."
"Ahh kuzum benim Baver birazdan seni almaya gelecek bende o yüzden geldim herşeyin hazır mı diye ."
Aram mutluluktan gözlerinin içi parlamıştı.
"Hazırım yenge bir an önce gelsin."
Yengesi gülümseyerek baktı Aram'a.
"Sen de amma koca meraklısı çıktın kız."
"Yaa yenge."
"Tamam tamam hadi ben çıktım birazdan gelirler."
"Tamam."
Dakikalar sonra düğün alayının sesi duyulmaya başlamıştı. Aram heyecanla yerinden kalkmıştı annesi odaya girip kapıyı kilitledi.
"Ana ne yapıyorsun?."
"Adettendir oğlum para almadan vermem seni."
"Ana ya."
Düğün alayı konağın içine girmişti çoktan.
Baver arabadan inip ilk önce Mustafa babasının elini öpmüş ardından diğer büyüklerin ellerini de öpmüştü.
Aram odada annesi ile Baver'i bekliyorlardı. Bir kaç dakika sonra kapı açılmaya çalışılmıştı lakin kilitli olduğu için açamamıştı.
"Baver boşuna uğraşma vermiyorum oğlumu sana."
"Ana yaa."
"Sus sen."
"Zehra Ana eşimi verir misin?."
Baver'in babası gülümseyip oğlunun yanına yaklaştı.
"Oğlum para vermen lazım."
"Haaa ben onu unutmuşum."
Baver para zarfını çıkarmıştı.
"Ne kadar istersin ana."
"Düşüneyim bir....iki zarf versen yeter hadi."
Zehra hanım kapıyı açıp geri çekildi şimdi ikili karşı karşıya durmuş birbirlerini inceliyordu. Baver hayran hayran eşine bakarken Aram gülümsemişti onu tatlı hallerine. Kalender ağa oğlunun yanına yaklaşıp omzuna dokundu.
"Oğlum ne oldu."
"Baba...gülümsemesi çok güzel."
Kalender ağa oğlunun bu hallerine şaşırmıştı.
Baver içeri geçip Aram'ın karşısında durdu.
"Çok güzel olmuşsun."
"Sende çok yakışıklı olmuşsun."
Baver Aram'ın alnına öpücük kondurup geri çekildi ikili el ele konaktan çıktı artık ikisini yep yeni bir hayat bekliyordu.
Hatalar varsa kusura bakmayın keyifli okumalar.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHPERİ
FanficBaskınlar ve çekinikler olarak ikiye ayrılan dünyada iki aşiret kan davasını bitirmek için aynı gün doğan bebeklerini beşik kertmesi yaparak kan davasına bir son verirler. Baskınlar: Üstün olup kadın erkek fark etmeksizin hamile bırakabilirler. Çeki...