Nezirxanların konağında güneş doğmuş sabah olmuştu,ama kimse'nin gözünde bir gram uyuku kırıntısı yoktu,Mervan Ağa'nın dün gece Ahuzarı getirmesi bir tek Avşin'in değil,diğer tüm Nezirxanları da bozguna uğratmıştı,Mervan Ağa'nın böyle yapacağını kimse tahmin edemezdi,dün gece Avşin yatacağı sırada seher gelmiş yapacağını yapmıştı, Ahuzar'ın hamile olduğu için bu konağa geldiğini seher'den öğrenmişti,Avşin'in dünyası bir kez daha başına yıkılmıştı,Kocam beni doğum kontrol haplarıyla zehirlerken,başka bir kadını hamile bırakmıştı!"karısı olarak ona verebileceğim çocuğu başkasından yapmış!"sana olan gardımı indirmeyeceğim Mervan ağa,"ne olursa olsun sana karlık yapmayacağım!"
Ben burada acıdan kıvranırken,seher aşağıdakiler'in mutluluğunu konuşuyordu,"Dicle Anne Ahuzar'ın hamileliğine çok sevinmiş"ben aklına bile gelmemişim,gece geç saatlerde kapımı tıklatıp,açmayınca zorlamamış geri gitmişti!"
Üstüne kuma getirilmiş kadına ne diyebilirler ki!"yat uyu Sabah olunca geçer mi?"bı daha olmaz mı?"diyecek!
Sabah olmuş doğan güneşin ışıkları pencereden odamı aydınlatmıştı,sabaha kadar uyumamıştım,yatmak istediğim her an yaşadıklarım aklıma geldikçe içim içime sığmıyor bu konak bile bana dar geliyordu,yattığım oda'nın duvarları arasında sıkışıp kalacakmışım gibi hissediyordum!"
Yattığım yataktan kalkarak duş almak için banyoya girdim,eşyalarımı düzeltme zahmetine bile girmeden koydukları çantayı banyo'nun bir köşesine atmışlardı,eğilip çantayı elime alarak içinde bulunan eşyalarımı raflara dizip, duşakabini açarak suyun altına girmiştim,
Mervan Ağa'nın odama girmemesi için onu uyarmıştım,dün gece ilk defa konakta olupta benimle birlikte olmamıştı,onun Ahuzarı vardı artık,Bana ihtiyacı yoktu,elin'in kirini silip attığı peçeteydim onun için!"
Aldığım duştan sonra kendime gelemesemde dün geceye göre daha iyiydim,kahvaltıya inmeyecektim canım bir şey yemek istemiyordu,elimden gelse yediğim şeyleri bile kusmak isterdim.
Dün yaşadıklarım yeterince midemi bulandırıyordu zaten,"üstümü giyinip saçımı kurutarak oda da bulunan koltuğa geçip oturmuştum,bana layık gördüğü oda Delâl'in kaldığı odadan farksızdı ama umurumda olan bu değildi tâbi,bu haldeyken kaldığım oda'nın pek bir önemi yoktu,
"Derin düşüncelerim'in içindeyken kapı sesiyle gerçekliğe geri dönmüştüm!"gel diye seslendikten sonra kapı hafif açılmıştı gelenler Dicle anne ve rojdaydı
Onları suçlamıyordum,benim gözümde tek suçlu Mervan ağaydı,başkaları değil!"Bana ihanet eden oydu,"Dicle anne yüzünde mahçup bir ifadeyle içeri girdi,benim bu halimi görünce yüzündki mahçubiyet acımaya dönüşmüştü,hemen arkasından gelen Rojda'nın da annesinden farkı yoktu,ikisininde gözleri uykusuzluktan şişmiş kılcal damarları kan toplamıştı.
Benim için mi üzülmüşlerdi?"dün seher'in söyledikleri peki?"hepsi yalan mıydı?"bu insanlar beni bu şekilde bir kenara atacak insanlar değillerdi,sehere nasıl inanmıştım!"
Kızım diyerek oturmuştu Dicle anne yanıma,elini saçıma atarak bir anne edasıyla okşuyordu,ona baktığımda gözleri benim gibi dolmuştu, Rojda'nın da bizden bir farkı yoktu,ona bakınca yüzündeki acıyı görebiliyordum,bana acımıyorlardı benim içim acı çekiyorlardı.
Daha fazla kendime hâkim olamayıp Dicle anneye sarılıp ağlamaya başladım,dünün uykusuzluğuyla Dicle Anne'nin dizlerinde uyuya kalmıştım,
Bir yandan başımı okşarken bir yandan konuşuyordu, Mervanı Ahuzara yedirmememi istiyordu,hamile olması Dicle Anneyi sevindirse de Ahuzar'dan olması onu tedirgin ediyordu, Allah biliyor ya Dicle Anne onu hiç sevmiyordu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL+18
Fiksi UmumMervan ağa vakit kaybetmeden yatakta uzanan Avşin'in karşısına geçti. "Bacaklarını aç."Avşin, zorda olsa kendini sakinleştirerek, ağlama duygusunu bastırıp bacaklarını araladı. "Mervan ağa eline aldığı erkekliğini okşayarak, sertleşmeye çalışıyordu...