19. bölüm

1.1K 177 5
                                    

Sertaç okula giderken parmağında yüzüğü vardı ve bu ona kendisini çok mutlu hissettirmişti. Sözlüsünün dükkanın önünde arkadaşıyla oturduğunu görünce gülümseyip el salladı, Özgür koşar adım yanına gelince ise kızarmıştı.

"Günaydın güzelim, ben bırakayım istersen okula..." Sertaç kafasını iki yana salladı.

"Yok, gerek yok. Daha nişanlı değiliz, sözlüyüz. Yalnız kalmamız göze batar, bak Cavidan hanım abla yine cama çıkmış zaten, birazdan koca avcısına çıkar adım." Biraz trip, biraz şaka barındıran sesiyle konuşunca kaşları çatılan Özgür ilerideki cama baktı.

"Sen benim sözlümsün Sertaç, milletin lafı umrumda değil." Yüksek sesi herkese duyurmak ister gibiydi, sertçe kapanan cam sayesinde gülümseyip sevdiğine döndü Özgür.

"Eee bebeğim... yok mu bir günaydın öpücüğü sözlünüze..." Sertaç minik gülümsemesiyle adamı kolundan tutup kendine çekti, yanağını yumuşacık öpüp gözlerinin içine baktı.

Özgür onu belinden hızla kendine çekince ağzından 'hiihhhh' diye bir ses kaçtı. Yanağına ve şakağına konulan bir sürü öpücükle ise mutlulukla gülümsedi. Böyle tatlı tatlı öpülmek için derse geç kalmayı göze alabilirdi....

"Aaaa, Özgür... sokağın ortasındayız. Ayrıca biraz daha dikilirsem otobüs kaçacak." Özgür onu birkaç kez daha öpüp serbest bıraktı.

"Bundan sonra o sıçanada söyle, ikinizi okula birlikte bırakırım ben. Yatıyordur kesin malak gibi evde..." Sertaç güldü, gerçekten de arkadaşı uykuya çok düşkündü ve pazartesileri dersi geç başladığı için öğlene kadar uyuyordu.

"Söylerim, tamam. Hadi bırak da gideyim artık, yoksa Japonca hocası bana takacak.." Özgür bir kez de alnından öpüp gitmesine izin verdi.

"Önce ben..." bir kez daha öpüp gülerek çekildi Özgür, Sertaç ise kıpkırmızı olmuştu.

"Yaaa.... Özgür... sokak ortasında utandırıyorsun insanı..." omzuna hafifçe vurup koşar adım durağa ilerledi. Daha nefesi düzelmeden otobüs gelmişti bile, hemen kendini atıp her zamanki yerine oturdu.

Sertaç : Yaa..

Sen ne fenasın😳😳😳

Çok utandım ama

Yanaklarım yanıyor

Özgür 2 : Yanımda olsaydın

Ellerimi sarardım

Yumuşacık pembeliklerden

Doyasıya öperdim

Isırmak da istiyorum ama

Kıyamıyorum sana

Sertaç : Dur artık adam

Domatese döndüm yeter

Boynum ve kulaklarım bile kızardı

Herkes bana bakıyor

Özgür 2 : Sana kimse bakamaz

Ben hariç😉

O güzel tenine, kızaran yüzüne

Boncuk gibi parlayan gözlerine

Kurban olurum

Sertaç : Özgür...

Akşam buluşalım mı?☺️☺️

Özgür 2 : Olur bebeğim

Nereye gitmek istersin?

Sertaç : Fark etmez

Sadece seninle başbaşa kalmak istiyorum

Sarılmak istiyorum da birazcık

Özgür 2 : Olur

Olur tabi

Sarılırız güzelim

Sen iste yeter ki

Ben emrine amadeyim

Sertaç : Sanki bir heyecan yaptın sen

Sakin ol biraz yaa

Beni de heyecan yaptırıyorsun

Özgür 2 : Tamam, sakinim

Offff, değilim sakin falan

Akşam olmaz artık bana

Acayip heyecan yaptım

Sertaç : Bence biz evlenmeyelim

Sen evlenince kalpten gidersin

Sarılmak isteyince bu kadar heyecan yapıyorsan...

Özgür 2 : Hayır hayır

Evlenelim, hatta en kısa sürede

Ben her güne senin kokunla uyanmak

Her gece senin koynunda uyumak istiyorum

İki senedir yandım hasretinle zaten

Sertaç : Ne... iki sene miiiii😳😳😳😳

Özgür ama hangisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin