Finale

815 8 7
                                    

Tun pun masuk ke rumah dan ucapkan salam..

"Waalaikumsalam tun! Wei apa khabar sihat?" Kata kakak cousin bini aku tu.. (kakak cousin bini aku tu umur 36 sebaya dgn Tun rupanya dan pernah kenal ).. dia pun jawab " sihaat, haha" pastu kakak dia tanya " wife ko mana?", Tun tu pun jawab "ada tu kt dalam kereta.." kakak cousin bini aku tu terus kata "ajak la masuk oi!".. dia pun bwk bini dia masuk, bini dia terus pg ke belakang nk jumpa kakak cousin bini aku tu..

aku kt ruang tamu tgh main phone je la kt sofa, dan buat2 tak kenal.. Tun tu duduk kt depan aku, dia tak kenal aku.. so dia start conversation " kawan ke?"... aku jawab la "eh tak, cousin.".. dia pun berdiri hulur nk salam dan kenalkan diri, "saya Tun **##* nice to meet u" aku salam senyum je dan diam dan main phone blk... malas aku nk kenalkan diri.. bini aku kt blkng.. tah apa dia tgh buat dgr kecoh betul kt blkng tu gelak2.. bergosip bagai.. tiba bini aku kluar kt ruang tamu dokong nak pas anak kt aku sbb anak aku nak aku.. so masa dia pas tu.. aku perasan la... dia mcm "eh?, u?.. hmmm.. kawan bf cousin i tu kan?".. masa tu tun mcm baru tau yg aku ni husband dia.. dia align je la buat2 xde apa.. anguk kepala je... aku pun tegur la diorg "korang kenal ke?" (Hati nk bersabar je).. bini aku jawab " yaa.. ni la kawan bf cousin i yg ada sekali dkt club mlm tu... yg u kata Tun tu... yg u tuduh i mlm tu.. tak ingt kee? Tak ingt la tu".. aku pun jawab2 bodoh je la.. "oh ye la"... pastu bini aku terus pg ke belakang.. sambung bergossip la tu..

Aku kt depan main2 dgn anak aku je la.. yg tun tu cuba nak bercakap dgn aku.. aku mcm malas so aku jawab sepatah2.. pastu bini aku sediakan tmpt meja mkn dgn isteri tun tu, nmpk mesra semacam.. baru kenal rupanya... tiba2 bf cousin bini aku pun duduk skali dgn Tun, sembang2 pasal golf kt sofa.. yg si bf cousin bini aku mcm nk ice breaking la dgn aku.. sembang2.. last2 pandai si bf cousin dia ni gi bukak topik pasal game.. aduh.. aku bab2 game2 ni mmg layan la berbual.. boleh pulak si Tun ni pun kaki game.. so dia ada tanya aku pasal tip & trick satu game ni.. aku pulak mmg suka game tu... mmg jd rancak pulak berbual.. siap gelak2 pun ada.. ( hilang jap panas hati ni).. dlm hati ni berkata "babi betul bf cousin bini aku ni pandai ice breaking keadaan"...

Bini aku dan bini tun dan cousin bini aku tu semua keluar dah setel meja mkn.. bini aku terus "amboi3x... lelaki bila dah berbual tu tak ingt dunia! Makanan dah ready tu... syg mkn dulu, biar i dokong anak.." pastu kita continue la berbual sambil makan.. lepas dah mkn tu kita bertiga lepak kt luar hisap rokok.. sambung sembang lepas tu Tun tu ajak aku dtg rmh dia.. sbb nk share gaming room dia.. aku pulak jd excited la.. so aku bgtau la.. "boleh xdehal, maybe lepas aku blk europe trip kot".. boleh bro.. bwk la isteri ko dgn anak ko.. boleh main2 dgn anak2 aku.. kt rumah aku ada playroom and indoor kids pool (org kaya kan...)...

So lepas dh setel mkn kek semua aku pun nak gerak la.. bini aku dah bukan kemain rapat dah dgn bini si Tun tu.. siap konon nnt whatsapp nak sambung pasal handbag dan kasut brand baru masuk Malaysia.. lepas tu aku dgn bini aku masuk kereta.. aku tegur la "amboi, ada kawan baru nampak".. bini aku jawab.. " bini Tun tu baik la.. friendly gila.. and fun sgt".. aku pun mcm ok... bini aku pulak tanya "seronok berbual nampak" aku pun jawab la" ala biasa2 je. Btw Tun ajak i, dia nk tunjuk gaming room dia, konon gaming room dia ada big screen"... bini aku pun jawab " wow, u suka la tu bab2 game ni, tu laa.. aritu tuduh i bukan2.. Tun tu baikkan?"... aku pun mcm "hmmm.. ok laa..."

Fast forward.... Aku pergi ke trip ke europe selama sebulan stgh dan blk ke Malaysia.. smpi malaysia aku ada seminggu lg cuti before masuk keje blk.. so 2 hari gak la rest kt rumah tak buat apa.. tiba2 aku dpt call dari BF cousin bini aku " bro! Mana! Ko dh blk kan? Aku tgk insta story wife ko, ko dh kt Malaysia.. wei jom la g rumah Tun, g main game tu (nama game dirahsiakan) big screen wehhh".. aku pun sbb dah 2 hari rehat kt rumah.. aku pun plan nk pg je sorang tiba2 bf cousin bini aku tu kata cousin dia pun ada skali.. cousin dia suruh bwk wife aku.. aduh.. aku plan nk g sorang je.. so aku pun ajak wife aku...

Sampai rumah Tun tu, (weii... rumah dia besar weii... ada 10 biji kereta lambo ada ferrari ada.. rumah ada tennis court ada swimming pool.. wei kaya sial ).. aku smpi mak ai ruang tamu dia je dah besar semi D rmh aku campur ruang tamu, dapur. Bilik air... aku smpi dia sambut aku.. aku sje usha wife aku.. fuh dia mmg boleh chill la.. mcm takde apa berlaku.. smpi2 je bini aku jumpa bini tun tu siap peluk, aku plx terus naik atas gi bilik gaming dia..

Fuh mmg gempak la gaming room dia.. TV besar gila, fridge, sound system lengkap, mmg feeling la.. kita tgh main2 game.. bini aku, bini dia, dgn cousin bini aku tu masuk la join kt bilik gaming tu..  bini aku kata "amboi laki aku tu, main game tak celik mata!"... semua cam gelak2 la.. mcm mesra.. aku pun bantai gelak sekali.. pastu kita buka karaoke, kita semua mmg have fun la smpi la aku terlupa pasal perkara tentang club tu..

Pastu Tun ajak aku dgn bf cousin bini aku tu hisap rokok kt luar balcony.. yg perempuan sambung karok..so aku pun keluar join.. kita sembang2 skit pasal rokok.. pastu tiba2 keadaan jadi diam... aku pun try start conversation.. "apa yg sebenarnya terjadi kt hotel tu?"... terkejut beruk Bf cousin bini aku tu aku tanya mcm tu..  yg Tun tu buat2 tak tau... dia konon blur.. aku pun kata " kenapa? Kenapa bini aku bro?".. Tun sambung blur... pastu aku tembak la yg Cousin bini aku dan BF cousin bini aku cerita segalanya.. Tun mcm terkejut, sbb dpt tau yg rupa2nya 2 ekor tu tak tidur!.. Tun tu punya muka mmg takleh bla la time tu.. muka mcm cuak pun ada, mcm nk berak pun ada, mcm nk mati pun ada...

Aku terus tanya lagi " jawab la babi...".. dia mcm cuak pastu dia kata " sorry.. bro... aku tak sengaja.. aku ada masalah je mula2.. aku tak tau pula jadi mcm tu".. aku terus mcm diam.. aku gentle je.. sbb aku malas bertumbuk2.. itu bkn cara aku.. aku terus ckp "agak2 kalau aku tolak ko kt balcony ni ko cacat tak?".. dia diam je.. pandang bawah... aku kata aku nk bgn dan bgtau bini dia dpn bini aku skrg.. dia cuak gila.. dia terus ckp "please bro.. aku serious.. aku sorry bro.." aku ckp please sorry mana cukup bro.. aku terus suggest bagi aku main dgn bini dia satu kali.. dia terdiam..  aku ckp "deal tak?".. dia tak cakap apa dia just "ok"... kita pun shake hand.. so aku ckp kt dia, aku maafkan ko.. lgpun aku malas sebenarnya nak gaduh berpanjangan.. dan aku bgtau dia pasni aku nak dia beritahu kt bini aku, yang dia dah minta maaf kt aku.. dan aku ok..

Lepas tu dah settle karok semua.. aku nmpk mcm Tun ada ckp something dgn bini aku.. bini aku pandang aku muka mcm pelik.. aku mcm diam je la.. so masa blk tu dlm kereta, aku dgn bini aku diam je dlm kereta.. pastu dia mula bgtau " u.. u tau?..." aku terus kata "yes i know.."..  dia pun kata "im sorry... sambil air mata keluar"... aku mcm terus ckp "jgn nangis .. its ok.. janji jgn buat lagi"... bini aku terus kata "i promise! I mmg xkn buat lagi.. tu pun just one time je... im sorry syg.. i love you je.. u know right"... ye aku tau dia mmg syg gila kt aku... so aku ckp " dah la, just act this never happen." Bini aku senyum dan pegang dan sandar kepala kt bahu sambil aku tgh drive.. aku pun tukar topic.. "besar gila rumah Tun tu..." bini aku mcm "kan2, nnt one day i doakan rumah kita besar mcm tu"... aku pun mcm "amin"..

Sekian..

PS: Smpi skrg aku masih belum claim main dgn bini Tun tu satu kali.. so tu la.. aku takde la nak sgt.. tp dpt tau boleh claim ni.. kita simpan je la dulu.. haha.. dan btw aku dgn Tun masih rapat dan skrg kita dah start selalu main golf selalu.. and selalu gak kita gathering together sbb bini aku pun rapat dgn bini dia.. cuma yela benda pun sekali je kan.. jadi kita pun just buat takde benda je la.. past is past.. jgn buat lagi je..


Boleh chat di
Telegram ID: rollerballer24

Wife nak pergi clubWhere stories live. Discover now