32. Ραφαέλλα ξεσπάει.Το μικρό ατύχημα της Ιζαμπέλας.

3 1 0
                                    


Η Ραφαέλλα είχε θυμώσει με την Βαλέρια που της είχε κρατήσει μυστικό για την Μαλλού.

Ραφαέλλα- Άσε με να κοιμηθώ. Πήγαινε στα παιδία. Αυτός είναι ο λόγος που βρίσκεσαι εδώ πέρα άλλωστε. Να μην ξανασχοληθείς μαζί μου. Δεν σε χρειάζομαι. Μόνο η νταντά της Ιζαμπέλας είσαι και τίποτα άλλο. Φύγε από μπροστά μου τώρα αμέσως.

Βαλέρια- Όπως επιθυμήτε βασίλισσα μου στις διαταγές σας . Θα πάω στην μικρή πριγκιπησα αμέσως.

Η Μαλλού ήταν τρομακρατημένη. Κλέιδωσε την πόρτα μόλις είδε τον Ματίας να έρχεται.

Ματίας- Άνοιξε μου πόρνη τώρα αμέσως.

Μάξιμος- Τι δουλειά έχεις εδώ γελοίο υποκείμενο?

Ο Μάξιμος του έριξε μια δυνατή γροθία.

Ματίας- Η γυναίκα σου ξέρει ότι κουβάλησες την πόρνη που γκάστρωσες εδώ πέρα?

Η Μαλλού τους άκουγε που τσακώνοταν. Ο Μάξιμος και ο Τόμμας κατάφεραν να διώξουν τον Ματίας. Η Ελένη φοβήθηκε που είδε να συμβαίνουν όλα αυτά.

Ελένη- Με γκάνγκστερς και πόρνες θα μπλέξουμε? Δεν μου αρέσουν αυτά καθόλου. Πάμε να φυγουμε από εδώ πέρα. Να βρούμε άλλη κοπέλα να μας δώσει το μωρό της. Δεν νιωθω ασφαλής εδώ πέρα καθόλου.

Θανάσης- Τρελάθηκες? Αυτός είναι λεφτάς. Είδες σε τι έπαυλη μένει? Θα μας βοηθήσει να μεγαλώσουμε το μωρό αυτό αλλά και την Σοφία μας. Την τύχη μας κάνανε με τώρα. Δεν θα κάνουμε πίσω ποτέ.

Ο Μάξιμος πήγε πάνω και βρήκε την Ραφαέλλα να κοιμάται. Είδε γιαλιά πεταμένα κάτω. Είδε την φωτογραφία του γάμου της μέσω στην σπασμένη κορνίζα

Μάξιμος- Τι έγινε εδώ πέρα? Ποιός το έσπασε αυτό? Αγάπη μου εσύ το έκανες γιατί? Τι έπαθες άγγελε μου?

Ο Μάξιμος ξάπλωσε δίπλα της στο κρεβάτι και την αγκάλιασε ανήξερος ότι η Ραφαέλλα ήξερε για την Μαλλού. Η Ραφαέλλα ήθελε να ουρλιάξει. Αλλά δεν ήθελε να φωνάξει και να αναστατώσει το μωρό της και την Ιζαμπέλλα με τις φωνές της. Η Ραφαέλλα σκεφτόταν τρόπους να διώξει την Μαλλού. Έπρεπε να καλέσει εδώ επειγώντως την Λάουρα.

Μετά από λίγες ημέρες η Ιζαμπέλλα θέλησε να πάει βόλτα με το σκυλάκι της.

Ιζαμπέλλα- Είσαι έτοιμος να πάμε βόλτα κολλητέ μου?

Η Βαλέρια και ο Τόμμας έπαιρναν βόλτες την μικρή Ιζαμπέλα και το σκυλάκι της και τον Γουίλιαμ για να μην είναι στα πόδια της Ραφαέλλας. Η Ραφαέλλα είχε ένα μόνιμο εκνευρισμό με την κατάσταση με την Μαλλού.

The Royal RomanceDonde viven las historias. Descúbrelo ahora