𝟎𝟏𝟔 - 𝐍𝐄𝐖 𝐑𝐎𝐌𝐀𝐍𝐓𝐈𝐂𝐒
🜸🜸🜸
𝟐 𝐘𝐄𝐀𝐑𝐒 𝐋𝐀𝐓𝐄𝐑
𝐉𝐔𝐍𝐄 𝟐𝟎𝟏𝟔♡︎ -𝗆𝗈𝗇𝗋𝗈𝖾𝗎𝗉𝖽𝖺𝗍𝖾𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝟧𝟧𝟤,𝟩𝟨𝟦 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋𝗌
𝖤!𝖭𝖾𝗐𝗌 𝖤𝗅𝗂𝗓𝖺𝖻𝖾𝗍𝗁 𝖬𝗈𝗇𝗋𝗈𝖾 𝗁𝖺𝗌 𝖺𝗇𝗇𝗈𝗎𝗇𝖼𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗌𝗁𝖾 𝗂𝗌 𝖿𝗂𝗇𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇 𝗍𝗈𝗎𝗋 𝖿𝗈𝗋 𝗁𝖾𝗋 𝖺𝗅𝖻𝗎𝗆, 𝟣𝟫𝟪𝟫. "𝖨𝗍'𝗌 𝗍𝖺𝗄𝖾𝗇 𝗆𝖾 𝖺 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝖻𝗎𝗍 𝖨'𝗆 𝖿𝗂𝗇𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗂𝗇 𝖺 𝗆𝖾𝗇𝗍𝖺𝗅 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝗁𝗒𝗌𝗂𝖼𝖺𝗅 𝗉𝗅𝖺𝖼𝖾 𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖨 𝖼𝖺𝗇 𝖽𝗈 𝗍𝗁𝗂𝗌."
𝖢𝖮𝖬𝖬𝖤𝖭𝖳𝖲
𝗆𝗈𝗇𝗋𝗈𝖾𝗎𝗉𝖽𝖺𝗍𝖾𝗌 𝖦𝖤𝖳 𝖴𝖲 𝖳𝖧𝖮𝖲𝖤 𝖥𝖫𝖮𝖮𝖱 𝖲𝖤𝖠𝖳𝖲
𝗎𝗌𝖾𝗋𝟣 𝖭𝖮 𝖲𝖳𝖮𝖯 𝖭𝖮 𝖲𝖳𝖮𝖯 𝖭𝖮 𝖲𝖳𝖮𝖯
𝗎𝗌𝖾𝗋𝟤 𝖫𝖨𝖹𝖹𝖨𝖤 𝖬𝖮𝖭𝖱𝖮𝖤.
𝗎𝗌𝖾𝗋𝟥 𝖧𝖠𝖲 𝖲𝖧𝖤 𝖲𝖠𝖨𝖣 𝖶𝖧𝖤𝖭 𝖳𝖨𝖢𝖪𝖤𝖳𝖲 𝖠𝖱𝖤 𝖮𝖭 𝖲𝖠𝖫𝖤???
➤ 𝗎𝗌𝖾𝗋𝟦 𝖳𝗈𝗆𝗈𝗋𝗋𝗈𝗐 𝖺𝗍 𝟣𝟤 𝖤𝖲𝖳!
➤ 𝗎𝗌𝖾𝗋𝟥 𝖳𝖧𝖠𝖳𝖲 𝖳𝖮𝖮 𝖲𝖮𝖮𝖭 𝗁𝗈𝗐 𝖽𝗈 𝗂 𝗉𝗋𝖾𝗉𝖺𝗋𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝗂𝗌🜸
"Why now? Why are you doing a tour now?" The interviewer asked Lizzie.
"I just... When 1989 came out I was in a very..." She hesitated. "It wasn't a good time. I wrote and released it when I did because I was desperate. I needed something to focus on because I was in such a bad place. With that, I could do an album but I couldn't have... physically or mentally done a whole tour."
"Really?" The interviewer asked quietly, cautiously, as if Lizzie was a wounded animal.
"It would have been impossible for me. Completely." She nodded. "I mean, everyone remembers the controversy surrounding 1989. 'Who is this about?' 'What happened with Marcus?' 'She's a slut.'. Everything was piling up and it was just awful. It's taken time but I'm happy now."
"It's taken me a while but I'm finally in a mental and physical place where I can do this. ...Without certain people in my life anymore."
"Like Marcus Runt?"
"Exclusively Marcus Runt."
🜸
♡ -𝖽𝗒𝗅𝖺𝗇𝗈𝖻𝗋𝗂𝖾𝗇, 𝗆𝗈𝗇𝗋𝗈𝖾𝗎𝗉𝖽𝖺𝗍𝖾𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝟥,𝟧𝟧𝟤,𝟩𝟨𝟦 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋𝗌
𝗅𝗂𝗓𝗓𝗂𝖾𝗆𝗈𝗇𝗋𝗈𝖾 𝗆𝖾𝗈𝗐 @𝗍𝗈𝗆𝖻𝗅𝗒𝗍𝗁
𝖢𝖮𝖬𝖬𝖤𝖭𝖳𝖲
𝗋𝖺𝖼𝗁𝖾𝗅𝗓𝖾𝗀𝗅𝖾𝗋 𝗂 𝖪𝖭𝖮𝖶 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗆𝖾𝗈𝗐 𝗐𝖺𝗌𝗇𝗍 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗍
➤ 𝗅𝗂𝗓𝗓𝗂𝖾𝗆𝗈𝗇𝗋𝗈𝖾 𝗇𝗈 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌𝗇'𝗍
➤ 𝗎𝗌𝖾𝗋𝟣 𝖫𝖬𝖠𝖮 𝖭𝖮 𝖲𝖧𝖠𝖬𝖤𝗍𝗈𝗆𝖻𝗅𝗒𝗍𝗁 𝖨 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝖻𝗂𝗅𝗅𝗒 𝗃𝗎𝗇𝗂𝗈𝗋
➤ 𝗅𝗂𝗓𝗓𝗂𝖾𝗆𝗈𝗇𝗋𝗈𝖾 𝗁𝖾'𝗌 𝗈𝗎𝗋 𝗉𝗋𝖺𝖼𝗍𝗂𝖼𝖾 𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽𝗎𝗌𝖾𝗋𝟤 𝖾𝗅𝗂𝗓𝖺𝖻𝖾𝗍𝗁 𝗆𝗈𝗇𝗋𝗈𝖾 𝗍𝗋𝗒 𝗇𝗈𝗍 𝗍𝗈 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗂 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝖼𝗁𝖺𝗅𝗅𝖾𝗇𝗀𝖾 𝖦𝖮
➤ 𝗅𝗂𝗓𝗓𝗂𝖾𝗆𝗈𝗇𝗋𝗈𝖾 𝗇𝗈 𝗂 𝗄𝖾𝖾𝗉 𝗍𝗁𝖾𝗆 😊🜸
YOU ARE READING
𝟏𝟗𝟖𝟗 • 𝐭.𝐛𝐥𝐲𝐭𝐡
Fanfic𝐈𝐧 𝐖𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐓𝐡𝐞 𝐅𝐚𝐬𝐭𝐞𝐬𝐭 𝐆𝐫𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐒𝐭𝐚𝐫 𝐎𝐧 𝐓𝐡𝐞 𝐏𝐥𝐚𝐧𝐞𝐭 𝐓𝐡𝐢𝐧𝐤𝐬 𝐓𝐡𝐞 𝐖𝐨𝐫𝐥𝐝 𝐈𝐬 𝐁𝐮𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐖𝐡𝐞𝐧 𝐈𝐭'𝐬 𝐑𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐇𝐞𝐫 𝐇𝐨𝐦𝐞. 𝐎𝐑 𝐈𝐧 𝐖𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐓𝐡𝐞 𝐒𝐭𝐚𝐫 𝐎𝐟 𝐓𝐡𝐞 𝐍𝐞𝐰...