Time skolah mnengah dulu, korg pernah tak ada kwn prmpuan yg rapat? I mean rapat gila, mcm xboleh dipisahkan 🤭. P mna2 mesti mcm belangkas...?
I dulu bljar kat SBP. Pastu i kenal sorg senior aspuri yg gaya dia boyish skit... maybe sbb style rambut pendek dia dgn suara dia yg husky gitu... tp dia manis je, putih, tinggi and ramah dgn semua org.
Biasalah awal2 masuk asrama, mesti ada orientasi kan. I risau juga time orientasi senior2 kenakan kmi yg junior ni teruk2. I dahlah pemalu and cpt takut. Tp i bersyukur sbb program orientasi yg i hadap smooth je, sbb akak senior yg i mention td slalu jaga i. Btw nama dia Ana. 🥰
Mcmna i tau Ana slalu jaga i? I perasa bila senior2 nak buat teruk kat group yg i join, dia jeling kwn2 dia and join skali dlm games kami tu. Ana grg, maybe sbb tu la dia jd biro disiplin🤭. Sejak tu kami start rapat. Ana jaga i mcm adk sndiri, slalu ambilkan mkn kalau i lmbat.
"Adi, meh sini. Akk dah ambilkn mkn utk awk." Ana memanggilku dri meja hujung di dewan makan. "Ish akak ni, Adirah la... haha knp pggil Adi 😂?" I dtg ke tempat Ana smbil mencebik bibir. Ana tersengih2 mcm kerang busuk. "Alaa apa salahnya, nma awk jgak kn?" Dia blas smbil menepuk & mnggosok paha i. I buat bodoh je, dah biasa Ana pgg2 mcm tu.
"Adi, mlam ni lepak blik akk jom. Takde teman ni, diorg semua ada latihan chess smpai lewat mlm kat dewan ni haaa..." Omel Ana sambil buat muka geram kat akk2 senior sbilik dgn dia. Diorg gelak je dgn karena Ana. "Eh, boleh ke? Bkn akk ckp hritu junior tak boleh naik tgkat atas eh 😏..?" I tnya dia balik. "Boleh je, Adi kn geng akk. Lgpun siapa brani mcm2 kat akak 😤..?" Balasnya angkuh tp i tau dia brgurau je. "Then, kalau mcm tu lepas prep Adirah naik bilik akk... teman akk yg penakut ni tido 😜..." sakatku smbil gelak kecil... kawan2 Ana pun join gelak skali, ye la Ana ni nmpk je grg and boyish tp penakut nak mamp*s. 🤭
Slepas super kat dewan mkn tadi, i pun naik ke bilik Ana. Buka je pintu, i tau dah katil Ana yg mana 😂 sbb ada gitar kapok dia kat ats tu. Sementara tunggu Ana meeting dgn biro2 lain, i pun try la main gitar kapok dia tu skjp. Tp tak sedar pula sampai trtidur peluk gitar... tgah sedap tidur, i rasa Ana dah baring kat sbelah i. Tp tak berbaju 😱. Slow2 tangan Ana yg tgah peluk i tu masuk ke dlm sweater hitam i. Ana pun start ramas2 boobies i, sambil gentel2 puting i. I senyap je, malu. I trfikir yg Ana tgah mengigau. Jadi i nak pusing brhadapan dgn dia, rupanya dia sedar time tu. "Shhh, Adi mcm ni je... akk bg Adi rasa best ok...?" Ana bisik and tahan badan i supaya trus membelakangkan dia. I angguk, ikut je permintaa Ana.
I rasa pelik diperlakukan bgitu. I pernahlah juga kacau2 boobies and puting i. Tp itupun sebab kagum 🤤 dgn boobies sndiri. Bila Ana ramas2 and gentel2 puting i, i ada satu perasaan yg susah utk i jelaskan. Best, rasa nak lagi, rasa disayangi and terangsang. But, Ana kan prmpuan? Why i rasa mcm tu? Nafas i semakin berat and i start mendesah perlahan. Aahhhhh, uhhhhh🫦. Badan i dibasahi peluh i dan peluh Ana, ye la kan i baru sedar dia tak pakai apa2 sjak td. Dia gesel2 boobies dia kat sweater hitam i. I rasa puting dia pun dah start mengeras... 🥵
Ana pusingkan bdan i, then letak tangan i kat boobies dia. Tangan i time tu mmg automatic meramas 😮💨, Ana pun start kissing pipi i... then slowly kiss bibir i. "Nanti org nmpak mcmna?" I bisik kat Ana... "Takde org yg naik kat sini before 12 Adi... let's have some fun together..." Ana pun sambung kiss i, i tau benda ni salah. Kami sama2 prmpuan, but i terangsang sgt dgn Ana.
Malam tu, i dgn Ana saling bercumbu and bergesel2 antara satu sama lain sampai tertidur. Ana kejutkan i awal subuh, untuk mandi sama2. Kat bilik mandi aspuri ada i dgn Ana je. Dalam bilik shower tu Ana dah berani ramas boobies i terang2an. I pun buat benda yg sama kat Ana. Ana kiss i, hisap leher i then hisap boobies i. "Nicelah u punya ni Adi... besar & ranum 👅. Ada org lain pernah pgg tak?" Tanya Ana direct. "Ttakk, ttak pernah org pgg. Akak je yg pernah..." i jwab malu2... then dia sambung lick and suck, nikmat dia smpai i tak mampu nak menolak perbuatan Ana sejak semalam. Ana bangun, then dia suruh i pulak ramas boobies dia...
I suka tgok Ana punya, cantik terletak kat badan dia yg slim and tinggi tu. Tak kecik, tak besar. Puting Ana yg pink ni cepat je keras bila tangan i start sentuh boobies dia. I ramas keras sikit sambil gentel2 puting Ana... "aaahhhh Adi, ahhh nak lagi..." Ana mendesah sambil bibirnya digigit. "Ermmm comel lak..." bisik hati i, i suka tgok Ana manja and comel mcm tu... suara serak dia pun dah start hilang bila i letakkan lidah i kat puting sebelah kanan dia. "Aaarghhhh, arrghhh Adi... hisap please... " Ana merayu, suara dia jd manja and buat i makin terangsang... "haishhh kak Ana ni, i straight doh..." bisik hati i lagi. But, muka comel Ana ni buat i geram... u pun start hisap boobies dia, sebelah menyebelah. Ana tarik2 kepala i, sambil mendesah perlahan. Kaki Ana dah tak kuat berdiri kat dinding.
Ana terduduk di lantai shower room, Ana tarik badan i rapat dgn dia. Ana kiss i, kulum bibir dan lidah i. Then Ana naik atas peha i, mainkan puting keras i and start gesel2 pussy dia kat pussy i. Uhhhh, i tersentak skjap... rasa mcm ada kjutan elektrik kat pussy i. "Aaahhhh kak, jgn mcm ni... aahhhh" i merengek sambil peluk Ana. "Adi tak suka ke?ermmm?" Balas Ana. "Tttakkkk... i maluuu ahhhhh, i rasa nak trkencing ni kak...." i mnjawab dgn suara sdikit kuat🥹. "Ssshhhh, jgn kuat sgt suara tu 🤫 nanti org dgar... sokay syg, kencing je... sedapkn? Mmg mcm tu pun... ahhhhh akk pun rasa nk keluar dah ni..." semakin laju gerakan Ana, i semakin terangsang.
"Ahhhhh akak, ssstooppp ahhhhh... ahhhh ahhhh"... suara i smakin kuat, then Ana sumbat boobies dia kat mulut i... i lick and hisap boobies Ana... Ana pulak mainkan tangan kat puting i, dia gentel and tarik2 puting i ahhhhh lagilah i menggila hisap boobies dia. Then i rasa badan Ana kejang2, Ana mengeluh pnjang. "Akak dah ok syg, meh akak puaskn Adi... masih rasa nk kencing kn? Keluarkn je ok...?" Ana bangunkan i, i berdiri depan Ana posisi membelakang.
Dua tangan i kat dinding, Ana pulak ramas boobies i dgn 1 tngan sambil gesel pussy dia kat bontot i. Then tngan satu lgi, Ana gosok clit i. "Ermmm bestnya pussy Adi ni, senang je jumpa clit dia... tembam..." puji Ana. "Akak, jgn masukkn, i tak pernah buat lg... ermmm takut..." i merayu kat Ana. "Tak syg, akk gosok clit ni je... tak masukkn... promise..." Ana memujuk.
Gerakan tangan dan body Ana semakin laju... geselan demi geselan, i try to control my voice. Uhhhhh... ahhhhhh desahan nafas Ana pun semakin berat and laju berhembus di telinga i. "Akak,.. i nk keluar dahhh ahhhhh shhh ahhhh" i merengek manja, then Ana palingkn muka i, kiss i.... hisap bibir i, badan i ikut bergerak seirama dgn geselan Ana.... ahhhh air jernih mengalir dri pussy i yg sedia basah dgn air nafsu yg baru saja dilepaskn. I rasa lega, tp lutut i rasa tak kuat utk berdiri... Ana pgg i, mandikan i... sambil mandi bibir dia tak bhenti2 kiss i. I pun balas malu2...
Sejak kejadian tu, i dgn Ana smakin rapat. Setiap hari mkan brsama, mandi brsama, tidur pun bsma... Tapi hubungan kami berlanjutan setahun je, sbb Ana dah habis belajar. Ana graduate tgkatan 6 atas je, i pun kena pindah sekolah atas alasan peribadi. Sejak dari tu, i lost contact dgn Ana and move on. Tp i masih straight and virgin ok. Haha
Thanks sudi baca, please support me by clicking the link on my bio.
YOU ARE READING
Girl love
RomanceKisah persahabatan Adirah & Ana yang bertukar menjadi kisah panas 🥵.