17. Bölüm: Kilit

3.2K 239 70
                                    

"Sadece ikimiz olacağız sanmıştım."

Mutfağa çağırarak sessizce kulağına fısıldadım.

"Onunla konuşman gereken şeyler var, bana inanmayacak gibisin Jeon."

Başımı öne eğdim ve mutfaktan çıkmak için arkamı döndüm, bileğimden yakalayarak beni durdurdu ve kendine çekti.

"Sadece rahatla sevgilim."

"Sevgilim deme Taehyung."

Haklıydım, bir kaç saat öncesine kadarda fikirlerim aynıydı ancak dile getirmekten çekiniyordum. Şu an fazlasıyla sinirliydim ve bunu söylemek iyi geldi.

Gözlerimi devirmiş ve arkamı dönerek yemek masasında oturmuş bizi bekleyen kadının yanına yürüdüm. Bay Kim peşimden gelerek sandalyesine oturdu ve beni izlemeye başladı.

Ben de oturarak dudaklarımı ısırdığımda masadaki kadından bir ses yükseldi.

"Ee Taehyung beraber yemek yemeye çağırmadın ya, başlasan mı diyorum."

Taehyung çenesini kastı ve konuşmaya başladı.

"Jeongguk, bu benim eski sevgilim."

Ne olduğunu anlayamaz bir şekilde ikisinede baktım ve dudaklarımdaki iğrenir ifade ile devamını bekledim. Sahi hangi kafayla onu buraya getirmişti?

"Seninle ara vermek istemem onun yüzündendi."

Ağzım açık kalmıştı, ne dediğinin farkında mıydı yoksa saçmalıyor muydu?

"Taehyung iyi misin? Ne diyorsun?"

Sandalyeden kalktım ve rahatsız bir şekilde konuşmasını bekledim.

"Sikeyim Taehyung doğru düzgün anlat. Bak çocuk, aldatılmadın. Senin bilmediğin ve öğrenmemen gereken işlerle uğraşıyorduk eskiden. Tekrar belli bir yere ulaşmam için şu herifin yardımı lazımdı ancak senin yüzünden bana siktiri çekince ben de senin üzerinden tehdit ettim. Şimdi de bunları açıklamam için tehdit edildim hepsi bu."

Kadın bir anda geri çekildi ve benim bardağıma doldurulmuş içkiyi kafasına dikerek ayaklandı, kapıya doğru yürüdü ve kimseye bakmadan sertçe çarptıktan sonra çıktı.

"Ah Yeji, ah."

Bu sakin hâli beni git gide korkuturken olayın aslını öğrenmek de rahatlatmıştı. Ancak şu an olduğum durumdan memnun değildim.

Arkamı döndüm ve Yeji'nin çıktığı kapıya doğru ilerledim. Arkamdan gelen ayak sesleri ile Taehyung olduğunu anlamıştım.

"Jeongguk!"

Kafamı çevirdim ve ona döndüm.

"Nereye gidiyorsun?"

"Evime, nereye olacak?"

Kaşlarını çattı.

"Yemek yiyeceğiz, randevumuzu ne çabuk unuttun?"

"Az önce o masada neler konuşuldu ve şimdi dönüp güle eğlene yemek mi yiyeceğiz? Ben almayayım Bay Kim rica ediyorum."

Kapıyı açtım ve dışarı çıktım. Arkamdan gelmiyordu öylece bakıyordu. Sinirlenmiştim.

...

Eve geldiğimde Taehyung'dan arama veya mesaj beklemiştim ancak bir şey yazmadı, inat etmiştim ve bende yazmayacaktım. Daha sonrasında aklıma James geldiğinde hızla telefonumu alarak salondaki koltuğa oturdum.

Jungkook
James
umarım rahatsiz etmiyorum

James
Jungkook dayak yiyecek hâlim yok

TEACHER'S PET / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin