Majdnem

123 20 2
                                    

Visszamegyünk a klubhoz, Louis felviszi a bőröndömet, de semmit nem pakolok ki belőle, mert nincs hova. Leülök az ágy szélére, Louis velem szemben áll és kicsit kínosnak érződik a csend most közöttünk. Igazából az egész helyzet az.

-Nem szeretnél inni valamit? - kérdi Louis és kiengedem az eddig észrevétlenül benntartott levegőt.

-Lemegyünk? - kérdezek vissza, de már fel is állok az ágyról, nem várok választ. Louis elmosolyodik miközben megrázza a fejét.

Lemegyünk a földszintre, Louis beáll a bárpult mögé, én pedig megállok előtte, rákönyökölve a pultra.

A vállára dob egy konyharuhát, kezébe vesz egy poharat, majd elkezdi törölgetni és odalép hozzám egy játékos mosollyal az arcán - Mit kérsz, szépfiú?

Benne vagyok a játékban, próbálom visszafogni a nevetést, ami feltörni készül belőlem.

-Hmm, esetleg téged. - válaszolom és rákacsintok.

-Nem te vagy az első, aki ezt mondja. - válaszolja és elém tesz valami színes italt.

-Mi ez? - beleszagolok a piros löttybe.

-Kóstold meg. Édes, mint én. - mondja és önt magának vodkát egy pohárba - Vodka és eperlé.

Belekortyolok, és érzem, ahogy marja a vodka a nyelőcsövemet, mégis annyira finom az epertől, hogy nem tudom abbahagyni. Egy húzásra megiszom az egész pohárral és visszateszem a pultra már üresen.

Louis kikerekedett szemekkel néz rám - Az igen, szépfiú. Ezt benyakaltad.

-Megmutathatom, hogy mennyi minden tud lecsúszni a torkomon, ha szeretnéd. - lassan végighúzom a nyelvemet az ajkaimon és figyelem, ahogy Louis mély levegőt vesz.

-Nem csak szépfiú vagy, hanem rossz is, ugye? - kérdi és egy újabb kevert vodkát ad a kezembe.

-Igen.. - válaszolom, a mosolyát látva azonnal felizgulok - Nagyon rossz.

Újra egyszerre iszom meg az egész pohárral és ahogy visszaadom Louisnak, már fel is állok. A fejemben egy zene megy, és annyira jó, hogy muszáj elkezdenem táncolni. Felszaladok a színpadra, a lépcsőn azért lassítok, mert a fejem szédül és nem akarok megbotlani egyik fokban sem. Mire felérek a színpad közepére hirtelen elindul egy zene, nem az ami a fejemben ment eddig, de azonnal táncolni kezdek rá egy rúd társaságában.

Ride it, slide it, bite it, get inside it
Come on, touch my body
I know that you like it, you can't hide it
Come on, touch my body
Harder, bigger, faster, longer, thicker
Come on, touch my body
I can see that you gettin' excited
Come on, touch my body

Louis a színpad előtt áll, egyik kezét a nadrágja zsebébe dugja, a másikkal a vodkáját kortyolgatja.

Leguggolok, közben a rúdban kapaszkodok amíg az egyensúlyom helyreáll. Inkább négykézláb folytatom, lassan Louis felé kezdek mászni, a fenekemet feltűnően ringatva.

Treat me like a slut
Little dirty bitch, I love to fuck
I wanna go harder, I wanna cum faster
I wanna last longer, I wanna ride

Ahogy odaérek a színpad szélére, Louis azonnal a mutató- és hüvelykujja közé fogja az államat és közelebb húz magához. Egy gyors csókot ad, aztán elenged.

Elég részegnek érzem magam ahhoz, hogy kérjek a vodkájából, így csak szimplán lefekszek a hátamra és kinyitom a számat, mélyen Louis szemeibe nézve. Nem kell mondanom semmit, azonnal a számhoz emeli a poharát és a magasból bele csorgatja a vodkát.

Miután lenyeltem újra megcsókol és érzem, ahogy a blúzomat húzza fel a hasamon. Egy percig sem tartom vissza, abbahagyjuk a csókot, hogy kibújtasson belőle, majd a nadrágommal babrál. Segítek neki, lehúzom magamról és visszatérek a csókhoz. A meztelen bőrömet simogatja egy darabig, aztán újra abbahagyom a csókot és lejjebb csúszok a színpad oldalán, közben letolom Louis nadrágját, ő pedig kigombolja magán az inget.

Fuck harder, I love to fuck longer
Fuck faster treat me like a slut
Little dirty bitch, I love to fuck
Treat me like a slut
Little dirty bitch, I love to fuck

Louis megfogja a derekamat, megvédve attól, hogy leessek. Addig csúszok lejjebb és lejjebb amíg már elérem a számmal a farkát és azonnal a torkomig engedem. Louis felnyög és kicsit kihúzza magát a számból, majd újra belém lök, és fellendíti a csípőmet a mellkasa felé. A combjaimmal megtámasztom magam a vállán, a kezemmel pedig megkapaszkodok hátulról a combjában, amíg ő a fenekemet húzza szét és már érzem is, ahogy belém nyal.

Ahogy mozgatom a fejemet, a hajam úgy csapódik Louis combjához minden egyes alkalommal és ahogy Louis nyalogat egyre közelebb és közelebb húz magához, a farkam a mellkasának nyomódik. A súrlódás miatt és azért, mert annyira szexi ez az egész helyzet azonnal el tudnék élvezni. Csak az érzésre koncentrálok és mikor Louis egyből két ujját nyomja belém már csak nyögni tudok. A számból kicsúszik a farka, lecsepeg róla a nyálam a földre. Ahogy Louis kihúzza teljesen az ujjait és újra visszadugja, elélvezek, egyenesen a mellkasára és a hasára, még az államra is csapódik belőle.

Louis kilép a nadrágjából és elkezd hátrálni, majd hirtelen fordít meg, én belekapaszkodok a nyakába. Leül a legközelebbi kanapéra, én pedig az ölében maradok. Megfogja az államat, hüvelykujjával a számba törli az élvezetem kis részét, körbenyalom az ujját amit utána belenyom a számba, kezét a nyakamon tartva.

Egyik kezemmel a hátam mögött Louis farkával játszok, a nyálamtól csúszik, a fenekem pedig Louis nyálától nedves és már be is igazítom a helyére, mert minden adott ahhoz, hogy végre érezzem.

Louis kihúzza az ujját a számból, úgy fordítja a kezét, hogy erősen a nyakamra tud szorítani miközben közelebb hajolok hozzá és megcsókolom. A kezemmel tartom a merevedését, a csípőmet lejjebb mozdítva érzem, hogy nyom, Louis szájába sóhajtok és fennakadnak a szemeim ahogy lassan belém csúszik a farka. Földöntúli érzés, pont olyan, ahogy elképzeltem, ahogy az álmaimban is éreztem, talán még jobb is. Az egész testem bizsereg tőle, és azonnal ugrálni akarok, érezni akarom magamban a legmélyebb ponton.

Már szinte hallom a fülemben a következő perceket, ahogy csattog a bőrünk, mikor Louis egy pillanatra erősebben szorítja meg a torkom, egy hangosabbat sóhajt, de szinte azonnal elengedi a nyakamat és felcsúsztatja a kezét a hajamba. Hátrahúzza a fejemet, a másik kezével belemarkol a fenekembe és annál fogva kezd felfelé húzni.

A hajamnál fogva húz a mellkasára, azonnal elkezdem lenyalogatni, de mielőtt elválnék a farkától kicsit jobban rányomom magam. Louis hátraejti a fejét és felnyög, de erősebben mélyeszi az ujjait a fenekembe és lehúz magáról. Az üresség érzése fájdalmas, de éreznem kell Louist bárhogyan. Elindulok a mellkasán lefelé, lenyalva róla az élvezetemet, és ahogy a farkához érek újra a számba veszem. A torkom mélyére engedem és eszemben sincs onnan mozdulni, csak figyelem, ahogy Louis megrándul minden egyes alkalommal, mikor nyelek. Belemarkol a hajamba, de ahelyett, hogy elhúzna, csak jobban magára húz és egyenesen a torkom mélyére élvez.

Miután kifújtuk magunkat együtt megyünk vissza az emeletre. Már nem kínos itt lenni, ezek után eszembe sem jut más, csak az alvás. Együtt fekszünk be az ágyba, Louis megpuszilja a homlokomat, majd hátulról átölel és így merülök álomba.

One of the BoysWhere stories live. Discover now