Barış Alper Yılmaz
★
2 hafta sonra
"Çıkıyor muyuz artık"diye seslenen Berkan'ın sesi mutfaktan duyuldu.
"Hazırım bi beş dakikaya"dedi yanımda makyajlarını yapan Arin.
"Nasıl olmuşum bak bakayım"dedim Arin'e doğru.Elindeki makyaj fırçasını bırakıp beni baştan aşağı süzdü.
"Bu kadar yakışıklı olmak zorunda mısın ya!"diyen Arin ve evde kırk tur dönen Aleyna güldü.
"Çıkmıyor muyuz artık ya geç kaldık"diye mırıldandı Aleyna.
"Koskocaman Türkiye ödül törenine bir bizmi geç kaldık"diye mırıldandı Arin.
"Hadi hadi hepiniz hazırsınız bakıyorum çıkın artık"dedi Berkan.Gözlerini deviren Arin elindeki fırçayla aynaya bakmaya geri döndü.
"Ben hazırım"dedi Aleyna.
"Bi Arin kaldı,anlamadığım gittiğiniz kuaförde makyaj yaptılar size,siz neden tekrar yapıyorsunuz?"dediğimde Arin oflamaya başladı.
"Ben bu kadar abartılı makyaj istememiştim ki!"diye sitem edince gülmeye başladım.
"Olsun,sen her halinde güzelsin yavrum hadi çıkalım"dedim.Arin'de kafasını sallayıp çantasını koluna taktı.
Evin bahçesine ilerlerken bizi bekleyen Yunus ve Zeynep bıkmış bir vaziyette bize baktılar.
"Gelmeseydin Paşam yorgun sizi"dedi bana doğru Yunus.
"Ne yapayım oğlum ancak bitti kızların işleri"diye kulağına doğru mırıldandım.
"Kim kim gidiyoruz"diye sordu Berkan.
"Ben ve Barış bugünlük şoför olalım"dedi Yunus.
"Dua et bugün birşey demiyorum"dedi Arin.Benim arabamın ön kapısını açtı.
"Ya önde ben oturacağım"dedi Berkan.
"Bari bırak sevgilimin yanında oturuyum be"diye kızdı Berkan'a.
"Ya hadi zamanımız yok hadi"diyerek Berkan'ı arka koltuğa itekledi Aleyna.Sürücü koltuğuna geçtim.
"Hazır mıyız gençlik"dedim arkama dönerek.
"He,haydi çalıştır artık arabayı"dedi Berkan.
"Trip kabul etmiyoruz bu gece Berkan Kutlu"dedi Arin kemerini takarken.
"Yengesi dediyse tamam atmaz"diye mırıldanarak dalga geçtim.
Çalıştırdığım arabayla Yunus'ların arkasından devam ettik.Yol yaklaşık yarım saattı.Hepimizin bu törene çağrılmamız bir ayrı güzeldi.Tören'den önce bir akşam yemeği olacaktı.Kulüp kulüp ayrı yemek yiyeceğimizi antrenmanda Okan hocadan öğrenmiştim.
"Sizce kim ne ödülü alır? Merak ediyorum"dedi Arin.Yüzümde küçük bir gülümseyle ona doğru baktım.
"Sana Dünyanın en güzel sevgilisi ödülü verilmeli"dediğimde arkadan bir ses geldi.
"Barış Alper Yılmaz nedir bu laflar"diyen Berkan'a dikiz aynasından baktım.
"Dur be kardeşim bi kız konuşsun"dediğim de Arin ve Aleyna gülüşmeye başladılar.
"Oy yerim senin o dudaklarını"diye gelen iltifata sırıtırken arkadan gelen Berkan'ın kahkahasıyla durduk.
"Iy gidin başka yerde aşkınızı yaşayın"diyen Berkan'a göz devirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bal | Texting
ChickLit"Sen insanları kendine sevdirip sonra hayatlarından siktir olup giden birisin"diyerek bağırdı Arin "Arin yeter ben azından kendimi sevdirmeyi biliyorum" diye bağıran Barış evin kapısına yöneldi. Kapıyı çarpıp giderken arkasında ağlayarak bıraktığı n...