בלייק- כבר עבר שבוע מאז המסיבה, עדיין לא הבנתי מה קרה לזואי? לא כל כך אכפת לי סתם מעניין, אני פשוט שמעתי אותה בוכה וצועקת "דיי" אבל מה אני אמור לעשות? אני בקושי מכיר אותה, וגם אם אנסו אותה כנראה שהדלת הייתה נעולה. מחשבותיי נקטעו מהצלצול של הטלפון 'ליאור' עניתי לשיחה, "אחי יש מצב אתה אוסף אותי היום? פשוט הבן זוג של אמא שלי המזדיין הזה לקח לי תאוטו" אמר בכעס "אני חצי שעה אצלך תהיה מוכן" ניתקתי.
אני וליאור הגענו לבית ספר בדיוק בצלצול.
נכנסתי לכיתה התיישבתי במקום שלי וראיתי את זואי יושבת, קים לא לידה, כנראה לא הגיע היום.
המורה נכנסה לכיתה והתחיל השיעור.נגמר היום וליאור ביקש שאני אקפיץ אותו, התעקבנו קצת כי המנהל קרא לנו. נכנסנו לאוטו וראיתי את זואי יושבת בתחנה של האוטובוס לבד
האוטובוס לא היה אמור לצאת לפני איזה חמש דקות? מה היא עושה פה? ליאור ראה שאני מסתכל ואמר "נו אתה מתכוון להציעה לה לעלות לאוטו?" הסתכלתי עליו ושנינו התפרצנו מצחוק
"נו אחי זה שקוף שאתה מסתכל עליה, מה מה יש לך ממנה? זה בגלל מה שהיה במסיבה?"
"שמע אני שמעתי אותה צורחת 'דיי'..."
"ממתי אכפת לך ממנה?"
מהרגע שהיא נכנסה בשער המזויין הזה.
"לא אכפת לי ממנה, דיברתי בכללי, מה אם הוא אנס אותה?"
"אז הוא אנס אותה"
אתה אומר את זה כאילו לא אכפת לך"
"כי לא אכפת לי, אני לא מכיר אותה" הוא צחק.
הסתכלתי עליה עוד פעם, נראה שהיא רבה עם מישהו בטלפון, "צריכה טרמפ?" היא הסתכלה עלי כאילו לא הקפצתי אותה לבית ספר לפני שבועיים, "את מתכוונת לעלות או לחכות פה?"
היא הסתכלה עלי במבט של 'תודה',
הנסיעה היית שקטה יחסי.. "יש מחר מסיבה בעיר!" הסתכלתי עליו "אנחנו הולכים כן?"
הוא אמר, "כן סבבה" אמרתי, "זואי רוצה לבוא גם?" הוא שאל אותה, זה היה לא צפוי, "לא, תודה", היא ענתה, זה נגיד כן היה צפוי, ליאור הסתכל עלי במבט שכאילו עכשיו הוא נזכר שאנסו אותה לפני שבועיים במסיבה. "די להיות מטומטמם" לחשתי לו, "מצטער שחכתי" הוא ענה,
עצרתי בבית שלו, "תודה אחי" הוא אמר וסגר את הדלת, נשארנו רק אני וזואי, אני נוהג והיא מאחוריי, "למה לא בא לך לבוא?" אני שואל למרות שאני יודע את התשובה, "אני צריכה לעזור לאמא שלי בבית." כן בטח..
"שקר" אמרתי והיא שתקה, לא יודע למה ציפיתי שהיא תגיד משהו, "אני יודע מה קרה." אמרתי בקול מרחם, היא הסתכלה עלי במבט מפוחד.
"למה לא עשית כלום?" היא שאלה בלחץ,
"מה ציפית שאני יעשה"
"שתהיה בן אדם לשניה ותעצור את הגיהינום הזה!!" היא צרחה עלי בכאב, "תקשיבי אני מבין שאת צריכה להוציא את זה על מישהו אבל שלא תעזי להאשים אותי בזה." אמרתי בכעס.
כאב לי שהיא מאשימה אותי שלא יכולתי לעשות כלום, זה מחזיר אותי לתקופה שאבא שלי היה אונס את אמא שלי."דיי בוריס תפסיק בבקשה" אימי צעקה.
"תשתקי אישה" הוא אמר.
שמעתי את אימי גונחת בכאב.
כואב לי שאני לא יכול לעשות כלום, אני רק בן 8.
ואבא שלי נעל אותי בחדר.
שמעתי משהו נשבר, כנראה זכוכית.
"בוריס תפסיק בבקשה אני מתחננת."
"עוד פעם את מדברת ואני יהרוג אותך זונה!"
"ב..בוריס" היא אמרה בכאב.
שמעתי שהוא נתן לה סטירה חזקה.
"אייי" אימי צרחה, אני תקוע בחדר, בוכה, לא יודע מה לעשות עם עצמי, אחי הקטן בגן, ואני לא יודע מה איתו, מזל שהוא לא בבית, אחרת איך אני אגן עליו מזה? מחשבותיי נקטעו כי שמעתי עוד זכוכית נשברת, אני כל כך רוצה לצאת מהחדר ולחבק את אמא שלי, היא ואח שלי הדבר הכי חשוב לי בעולם. ולדעת שאחד מהם סובלים, מרסק אותי. שמעתי את אימי צורחת עוד פעם.
"בוריס.."
"מייגן אני אמרתי לך לסתום!" אבא שלי צרח.
היה צליל של עוד מלא סטירות.
אני מאשים את עצמי שאני לא יכול לעשות כלום.
אני בן רע. אני לא יכול להגן על אמא שלי מהיצור הזה שלצערי אני קורא לו אבא.
שמעתי את דלת הבית נטרקת, כנראה שהוא הלך, שמעתי את אמא שלי בוכה, אני לא יכול להשאיר אותה ככה, פתחתי את המחשב ובדקתי איך פותחים דלת נעולה, בסרטון מראים שהם לוקחים סיכה ופותחים, אבל אין לי סיכות, מה אני אמור לעשות? מצאתי מזלג על השולחן, אבא ניסה לדקור אותי עם זה אבל אמא עצרה אותו ואז הוא אנס אותה עוד פעם.. לקחתי את המזלג וניסיתי לתקוע את המזלג בדלת..
זה עבד!! זה נפתח!
יצאתי בריצה לאמא שלי, היא יושבת עירומה על הספה, וסביבה יש דם, רצתי אליה וחיבקתי אותה, "אמא.." באתי לדבר אבל היא עצרה אותי,
"הכל בסדר בן שלי, אני בסדר"
"לאן הוא הלך?" שאלתי, "אני לא יודעת.."
היא אמרה בקול שבור, "אני אוהב אותך אמא אמרתי בבכי, "אני גם אוהבת אותך בן שלי, אתה הדבר הכי חשוב לי בעולם.""בלייק אני מצטערת, לא הייתי צריכה לדבר אליך ככה, אתה לא אשם." זואי קטעה את מחשבותיי ואמרה.
"הכל בסדר, אני מבין."
היא ירדה מהרכב.היי אני רואה שזה לא מקבל כמעט הערכה בכלל..
אני אשמח שתשתפו ותצביעו, אתם לא מבינים כמה זה משמעותי בשבילי. בואו ננסה להגיע ל10 הצבעות! הפרק הבא מוכן והוא יצא שנקבל 10 הצבעות לפחות! מקווה שנהנתם❤️
YOU ARE READING
My Boy.
عاطفيةהוא עבר אליה לכיתה. הילד הרע. הסטוציונר. הוא לא שם עליה בהתחלה. עד שהוא נזכר, היא תפסה מישהו. מישהו שקרוב אל ליבו. הם היו ביחד? או שהיא תעדיף את האחר?