22 października | Moje TOP 17 z JESC 2024

4 0 0
                                    

Cześć i czołem! Dzisiaj bardzo nietypowy dzień, ponieważ miałam tylko trzy lekcje! Zaczynałam o 9:45, a kończyłam o 12:30, więc mogłam się wyspać. Teoretycznie nie opłacało mi się przychodzić do szkoły, ale miałam kartkówkę z informatyki i nie chciałam mieć jej zaległej (za to dostałam łatwą 5).

I takim sposobem mogłabym skończyć dzisiejszy rozdział, ale uznałam, że zrobię topkę utworów na tegoroczną Eurowizję Junior. Więc zacznę od końca, czyli od najniższych miejsc.

17. Malta - jakoś mi nie pasuje ta piosenka. Wydaje mi się jakoś zbyt poważna na tak młodego wokalistę. I ten język jest dziwny (przepraszam wszystkich fanów maltańskiego)

16. Polska - podobny case. Strasznie zanudza mnie ten utwór, a nie tego spodziewałam się po naszym kraju, który odniósł bardzo duże sukcesy w dziecięcej Eurowizji. Czyżby nie chcieli organizować tego konkursu po raz trzeci?

15. Armenia - spotkałam się z wieloma pozytywnymi opiniami na temat tego utworu, ale ja nie rozumiem tego fenomenu. W żaden sposób nie zachęca mnie do ponownego przesłuchania.

14. Irlandia - nie podoba mi się i tyle.

13. Francja - kolejny fenomen, który nie rozumiem. Nie jest w żaden sposób catchy. Jeśli oni po raz kolejny wygrają, to ja nie wierzę w ten konkurs.

12. Hiszpania - bardzo ciekawy utwór. Czuć, że jest to w takim latynoskim klimacie, ale głos tej dziewczynki nie przypada mi do gustu.

11. Włochy - jest to dobry utwór, ale nic poza tym. Brakuje mi takiej petardy.

10. Albania - ciekawy klimat. Czuć taką etniczną melodię i styl, aczkolwiek nie zdobędzie to zbyt wysokiego miejsca.

9. San Marino - ludzie to bardzo nisko oceniają, ale uważam, że jest to naprawdę fajny i niedoceniony utwór. Ma przyjemną melodię.

8. Niemcy - wow. Jego głos jest taki ładny i uroczy. Piosenka z dobrym przekazem. Błagam, żeby o było w TOP 10.

7. Gruzja - lubię ten kraj w dziecięcych edycjach. Potrafi miło zaskoczyć. Nie dałabym tego tak wysoko, gdyby to nie dawało takiego emocjonalnego vibe'u.

6. Niderlandy - przyjemny, rytmiczny utwór do tańczenia.

5. Macedonia Północna - podobnie, jak w przypadku Niderlandów, taneczny utwór.

4. Cypr - radiowy utwór, a nawet bym się pokusiła, że wakacyjny. Aż chciałoby się powrócić do tego dwumiesięcznego spokoju.

3. Estonia - totalnie uwielbiam. Słuchałabym go w nieskończoność.

2. Portugalia - bardzo dojrzała piosenka jak na tak młody wiek. Słychać po niej, że jest bardzo utalentowana. Mój jeden z faworytów do zwycięstwa.

1. Ukraina - tak bardzo przypomina mi piosenkę Marcusa i Martinusa, reprezentantów Szwecji w tej dorosłej Eurowizji. Nie mam tu żadnych wad - po prostu utwór idealny. Drugi z moich faworytów.

Jedyne, co nam zostaje, to wyczekiwać tego decydującego dnia, czyli 16 listopada, w którym poznamy zwycięzcę tej edycji.

--------------

Do następnego!

Roztrzepane WizjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz