לפני שמתחילים, לא הגענו ל10 הצבעות אבל רציתי להעלות את הפרק הזה, מקווה שתאהבו🫶🏼
זואי- אני מרגישה חרא. הרגע האשמתי אותו שהוא לא עצר את זה? למה עשיתי את זה? אני כזאת מטומטמת. אולי אני אשלח לו הודעה?
'היי בלייק אני מצטערת על מה שאמרתי באוטו, זה יצא לי, מקווה שתבין.' כתבתי.
אחרי שתי דקות הוא ענה-
'הכל בסדר'המחשבות מהמועדון עדיין רודפות אותי.
אני עדיין לא מבינה למה זה קרה לי.
ואני ממש רוצה ללכת למסיבה מחר, אבל מה אם זה יקרה שוב? אם הוא היה שם עוד פעם?
מה אם אני אשתה יותר מידי? אינסוף מחשבות רודפות אותי.'אולי כן תבואי למסיבה?' בלייק כתב,
אני עדיין מפחדת, למה הוא רוצה שאני אבוא בכלל?
'למה אתה רוצה שאני יבוא בכלל'
שאלתי אותו,
'תקשיבי אני יודע מה קרה במועדון, זה לא יקרה שוב, אני מבטיח לך.''אבל למה כל כך חשוב לך שאני אבוא?'
'כי את צריכה להתגבר על הפאקינג פחד הזה, אל תתני לאונס המזויין הזה להשפיע על החיים שלך.'
עדיין לא הבנתי למה כל כך אכפת לו ממני פתאום?
ניסיתי למצוא תירוץ לא להגיע
'זה בקצה השני של העיר, אין לי איך לבוא'
'אני אקח אותך, אני גם ככה אוסף כמה חברים, תגידי לקים שתבוא גם'
'יש לי שיעורים לעשות'
'אין לך'
'מאיפה אתה אמור לדעת מה יש לי?'
'אני יודע הכל. אני אהיה בבית שלך מחר ב20 תהיי מוכנה. את יכולה להביא גם את קים'
לא עניתי לא כי זה לא היה משנה משהו, כתבתי לקים- 'קים יש מחר מסיבה בעיר, תהיי מוכנה ב20 אצלי, בלייק יאסוף אותנו. אל תשאלי.'
'אוקיי את חייבת לספר לי'
'נדבר'
נקודת מבט בלייק- היא התנצלה, אני מבין אותה, לא פשוט להתמודד עם זה, אני אעזור לה.
לאמא שלי לא היה אף אחד שיעזור לה, טוב שהבן זונה שאנס את אמא שלי בכלא, אבא שלי.
לא מגיע לאף אחת לעבור אונס, אמא תמיד אמרה לי שאני לא יכול לגעת במישהי ללא הסכמת.הבטחתי לזואי שזה לא יקרה שוב. אז זה לא יקרה שוב.
שמעתי דפיקות בדלת של חדרי, "כןןן"
אחי הקטן ואחותי הקטנה נכנסו לחדר תוך כדי שהם צועקים אחד על השני, אח שלי קטן ממני בשנתיים וחצי ואחותי בשלוש וחצי שנים."בלייק היילי חושבת שמותר לה חבר"
"סתום מייק אתה לא תחליט מה מותר לי!"
YOU ARE READING
My Boy.
Romanceהוא עבר אליה לכיתה. הילד הרע. הסטוציונר. הוא לא שם עליה בהתחלה. עד שהוא נזכר, היא תפסה מישהו. מישהו שקרוב אל ליבו. הם היו ביחד? או שהיא תעדיף את האחר?