B kümesi şəxsiyyət

0 0 0
                                    

B qrupu şəxsiyyət pozğunluqları: sxemlər, rejimlər və davranışlar
B qrup şəxsiyyət pozğunluqları dramatik, emosional və təlatümlü davranışlarla xarakterizə edilən bir qrup pozğunluqdur.  Bu qrupda;  antisosial, sərhəd, histrionik və narsisistik şəxsiyyət pozğunluqları.  Bu pozğunluqları olan insanlar tez-tez sıx və qeyri-sabit emosiyalar yaşayırlar, impulsiv davranışlar nümayiş etdirirlər və sosial münasibətlərdə əhəmiyyətli çətinliklər yaşayırlar.
B qrupu şəxsiyyət pozğunluqlarında ümumi sxemlər
Çoxluq B şəxsiyyət pozğunluğu olan şəxslərdə tez-tez görülən bəzi əsas sxemlərə aşağıdakılar daxildir:
  * Tərk edilmə: Yaxın münasibətlərdə tərk edilmək qorxusu və bu qorxunun yaratdığı sıx emosional reaksiyalar.
  * Dəyərsizlik: Özünü dəyərsiz, qeyri-adekvat və sevgiyə layiq görməmək.
  * Etibarsızlıq: Başqalarına güvənməkdə çətinlik, daim aldanmaq və istismar olunmaqdan narahat olmaq.
  * Haq edilməyən yaxşı rəftar: Yaxşı şeylərə layiq olmadığına inanmaq, müsbət hadisələrin müvəqqəti olduğuna inanmaq.
B qrupu şəxsiyyət pozğunluqlarında ümumi rejimlər
Bu pozğunluqlarda ən çox görülən rejimlər:
  * Qəzəbli Uşaq: Təhqir və haqsızlıqlara qarşı qəzəb və intiqam hissi, nəzarətsiz qəzəb püskürmələri.
  * Tərk edilmiş uşaq: Tərk edilmə qorxusu səbəbiylə özünü çarəsiz, kədərli və tənha hiss edir.
  * Çarəsiz Uşaq: Özünü zəif və çarəsiz hiss edir, başqalarının köməyinə ehtiyac duyur.
  * Cəzalandırıcı Valideyn: Özünü və başqalarını tənqid edən, günahlandıran və cəzalandıran daxili səs.
B qrupu şəxsiyyət pozğunluqlarında görülən davranışlar
  * Duyğuların Tənzimlənməsi Çətinliyi: Güclü və dəyişkən duyğuları yaşamaq və bu duyğuları idarə etməkdə çətinlik çəkmək.
  * Dürtüsel Davranışlar: Planlaşdırmadan və ya nəticələrini nəzərə almadan hərəkət etmək (məsələn, həddindən artıq xərcləmə, maddə istifadəsi, cinsi davranış).
  * Qərarsızlıq: Qərar verməkdə çətinlik çəkmək, daim fikrinizi dəyişmək.
  * Özünə hörmətdə dalğalanmalar: Özünü çox dəyərli və ya çox dəyərsiz görmək arasında tərpənmək.
  * Münasibətlərdəki çətinliklər: Münasibətlərdə qeyri-sabitlik, sıx asılılıq və ya məsafə.
  * Özünə zərər verən davranışlar: özünü kəsmək, özünü yandırmaq kimi davranışlar.
Xülasə, B qrup şəxsiyyət pozğunluğu olan şəxslər tez-tez sıx emosiyalar, impulsiv davranışlar və sosial münasibətlərdə çətinliklər yaşayırlar.  Bu vəziyyətlərin altında yatan əsas səbəblər ilkin mərhələdə inkişaf edən mənfi sxemlər və bu sxemlərin işə salındığı rejimlərdir.  Sxematik terapiya bu pozğunluqların müalicəsində təsirli üsul hesab edilir və insana onların mənfi sxemlərini tanımağa, bu sxemlərin mənşəyini anlamağa və sağlam düşüncə formalarını inkişaf etdirərək həyat keyfiyyətini yaxşılaşdırmağa kömək edir.

Şema terapi Where stories live. Discover now