^^2.BÖLÜM^^

37 6 1
                                    

İyi okumalar ;)

----------------------------------------

Askerler alaycı bir şekilde , Max ve Volter'e bakıyorlardı . Volter tüm gücünü topladı ve Max'i aldığı gibi hızlıca havaya yükselmeye başladı .

Asker'ler bu ani hareket karşısında sessiz kalmamışlardı . Ellerindeki ağır silahlar'la Volter'i vurmaya çalışıyorlardı .

Volter'in tek amac'ı burdan olabildiğince hızlı uzaklaşmaktı . Yükselirken kurşun'un biri , yükselmesini sağlayan hava pompalarının birine denk gelmişti.
Askerler'den yeterince uzaklaştıklarında Volter kendini aşağı bıraktı . Saat'te 200 km hızla yere yaklaşıyorlardı .

Yere yaklaşık 100 metre kala paraşütün kolunu çekti . Ama ortalıkta büyük bir aksilik vardı . Paraşüt çalışmıyordu ki .

Volter bataryasındaki kalan %1'lik enerjisini , inişi hafifletmek için kullandı . Bu hafifletme onlara pek yetmemişti . Yere sertçe düştüler .

"Volter! , Volter !"

Volter gözünü açamıyordu , hatta kımıldayamıyordu bile . Tek yaptığı yerde up-uzun yatmaktı . Max anlamıştı ki , bataryası tamamen boşalmıştı .

Dağlık bir alandaydılar . Bulut'lar ağlıyordu ama bu sıradan bir ağlama değildi . Max'in başına düşen yağmur damlacıkları şok etkisi yaratıyordu .

Yaklaşık 10 metre ileride bir mağara vardı . Volter'i son gücüyle mağaraya doğru sürüklüyordu .

Mağara'ya geldiklerinde Max , Volter'i hafifçe yatırdı . Mağaranın köşesinde bir çift taş duruyordu .

Bu taşlarla ateş yakabilirdi ama odun , onu nereden bulacaktı . Dışarıdaki odunlar yanmayacak kadar ıslaktı .

Mağara'nın diplerine doğru ilerledi . Köşeyi döndüğünde ayağı bir şeye takılmıştı . Mağara oldukça karanlıktı ve yerdeki nesneyi zar zor görebiliyordu .

Ufak bir tedirginlikle nesneye dokundu . Bugün o kadar şanssızlık yaşamıştı ki , bu onun için bir mucizeydi .

Yerde biraz odun vardı . Odunlar'ı kucağına aldı ve Volter'in yanına doğru ilerledi . Zavallı robot hâla yerde yatıyordu .

Köşedi samanları odunların üstüne yerleştirdi ve taşlar'ı birbirine sertçe sürtmeye başladı . Birkaç dakika sonra taşlardan çıkan kıvılcımlar samanları yakmaya yetti .

Max ateş'in yanına sokuldu ve ısınmaya başladı . Yarın Volter için bir plan'ı vardı . Gözlerini yumdu ve ateş'in yanına uzandı ...

Sabahın ilk ışıklarıyla gözünü açtı. Volter hâla yatıyordu . Dışardan topladığı kuru odunları cebindeki bıçağıyla yontmaya başladı .

Yonttuğu odunları otlarla sabitledi
ve uzun bir sırığa bağladı . Sırığı dışarıya koydu . Odunlar hafifçe dönmeye başladı ve gittikçe hızlanıyordu .

Sırığın dönen kısmına dün odadan çıkmadan önce aldığı kabloyu bağladı .Volter bir anda hareketlendi .

"Dur , Dur hareket etme tam şarj olduğunda sana haber vereceğim .

Volter tamam der gibi kafasını aşağı yukarı salladı ...

Birkaç saat sonra arkasındaki şarj
kutusu dolmuştu . Volter'i uyandırdı . Dışarda bir gezinti yapsalar hiçte fena olmazdı .

Dışarı çıktılarında ormanın içinden sesler geliyordu . Sesin geldiği yöne baktıklarında asker'ler onları arıyorlardı .

Mağara'ya geri döndüler . Eğer orman'a kaçsalardı kaybolabilirlerdi . Mağaranın diplerine doğru ilerlediler .

Uzun ve bir o kadarda dar geçitlerden geçtiler bu yol bitmek bilmiyordu . Max çok yorulmuştu ama arkalarındaki ışıkta bitmiyorduki .

Biraz ileride bir ışık göründü . Işığa yaklaştıkça şiddet artıyordu . Biraz daha ilerlediklerinde bunun
gün ışığı olduğunu anladılar .

Mağaranın diğer tarafından çıktılar . İlerlediler , ilerlediler ama asker'ler pes etmiyordu . Max artık adım atamayacak kadar yorulmuştu , Asker'ler de yaklaşıyordu .

Volter'in aklına bir fikir geldi . Max'le birlikte ağacın üstüne çıktılar . Asker'ler şuan da tam altlarındaydılar .

Birşeyler konuşuyorlardı ama ses duyulmayacak kadar azdı . Derken Max aniden hapşırdı ...

-------------------------------------

Arkadaşlar lütfen emeğe saygı olaraktan beğendiyseniz , hoşunuza gittiyse vote verin . Eğer hoşunuza gitmeyen tarafı
varsa yorumlarda açıkça belirtebilirsiniz .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 16, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Volterin GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin