34.Ραφάελλα+Μάξιμος επιτέλους κουβεντιάζουν. Γουίλιαμ παρηγορεί Ιζαμπέλλα.

1 1 0
                                    

Ο Μάξιμος τις επόμενες μέρες προσπαθούσε να κάνει την Ραφαέλλα να του μιλήσει και να τον συγχωρέσει. Δεν άντεχε αυτή την σιωπή ανάμεσα τους.

Μάξιμος- Νιώθω τόσο μόνος χωρίς την αγκαλία σου ,τα φιλιά σου και το χάδια σου μωρό μου.  Δεν μπορώ άλλο να κοιμόμαστε χώρια. Στεναχωράμε και την Ιζαμπέλα μας έτσι. Πνίγω το πόνο μου στην δουλεία.  Δίνω σκληρή μάχη να μην το ρίξω στο ποτό. Οι ώρες περνάνε δύκολα χωρίς εσένα αγάπη μου.  Μίλα μου Ραφαέλλα μου. Θέλω να ακούσω την όμορφη σου αγγελική φωνή.

Ραφαέλλα- Πές μου τι ερωτικά κόλπα σου έκανε αυτή και σε τρέλαινε. Σαν δεν ντράπηκε να εμφανιστεί με έτσι προκλητικό νυχτικό μπροστα μου. Όταν γεννήσω τον γιό μας θα φοράω και εγώ προκλητικά νυχτικά. Θα σου κάνω και εγώ ερωτικά κόλπα. Ξέρεις πόσους μνηστήρες έδιωξα εγώ για να είμαι μαζί σου? Και εσύ γκαστρώνεις μια πόρνη. Σε σκέφτομαι να την αγγίζεις και να της κάνεις έρωτα και τρελαίνομαι. Της έλεγες και αυτής διαφόρα ερωτόλογα που μου ψυθιρήζεις στον αυτί και με τρελαίνουν?

Η Ιζαμπέλα τους διάκοψε για να τους πεί ότι το πόδι της είναι καλύτερα τώρα.

Ιζαμπέλα- Μαμά κοίτα το πόδι μου είναι καλύτερα τώρα. Μπορώ και χοροπηδάω και να χορέυω. Μπορώ να πάω βόλτα με τον κολλητό σε παρακαλώ πολύ?

Μάξιμος- Μιλάμε τώρα αγάπη μου.  Η μάμα και εγώ συζητάμε κάτι πολύ σοβαρό.

Ιζαμπέλα- Σας παρακαλώ μην χωρήσετε μαμά και μπαμπά.  Δεν θέλω να επιστρέψω πίσω στο παλατί. Αν χωρίσετε μόνο το σκυλάκι μου τον κολλητό θα έχω να μου δίνει αγάπη. Είμαι μόνη μου. Θα με αφήσετε.

Η Ιζαμπέλα έτρεξε κάτω και έκλαιγε με λυγμούς. Ο Μάξιμος λυπήθηκε που την στεναχώρησαν. Το σκυλάκι της έτρεξε και αυτό από πίσω της και γαύβγιζε. Ήταν στεναχωρημένο και αυτό που έβλεπε την μικρή του αφεντικίνα έτσι. Ο Γουίλιαμ την είδε αναστατωμένη και πήγε και την αγκάλιασε. Το σκυλάκι άπλωσε το πόδι του για να το πάρουν αγκαλία.

Γουίλιαμ- Δεν είσαι μόνη σου Μπέλλα μου. Έχείς έμενα. Και τον κολλητό φυσικά. Εγώ σε νοιάζομαι πάρα πολύ πεταλουδίτσα μου.

Το σκυλάκι γάβγισε σαν να συμφωνούσε και αυτός μαζί του.

Ιζαμπέλλα-Δεν θέλω να χωρίσουν η μαμά και ο μπαμπάς. Δεν θέλω να ξαναπάω στο παλάτι. 

Γουίλιαμ- Ας χορέψουμε τώρα χωρίς μουσική.

Ο Γουίλιαμ και η Ιζαμπέλα χόρευαν χωρίς μουσική. Η Ιζαμπέλα ηρέμησε στην αγκαλία του Γουίλιαμ. Ηταν τόσο διαφορετικός από τον Λεονάρντο.

The Royal RomanceWhere stories live. Discover now