Повертаючись до оригінальних спогадів Вень Чжіхао, усі учні зовнішньої секти щодня тренувалися зі зброєю на світанку.
Першим ділом для всіх учнів було практикувати десятки основних форм. Вень Чжіхао слідував м'язовій пам'яті свого тіла і стрибнув до форми, яку робили всі учні навколо нього.
Меч первісного власника був основним однолезовим клинком, без будь-яких прикрас. Його назва була просто «Срібний клинок» , і ні, це був не один із тих мечів, які люди недооцінюють, він справді був простий.
Без грошей учень не міг особисто придбати нову зброю, а початковий власник був бідним. Без навичок Секта не призначала б зброю вищого класу, а навички початкового власника були вкрай посередніми. Перший власник доклав важкої праці, але не мав жодного таланту. А у світі з сотнями культиваторів... наполегливої праці було просто недостатньо.
Спочатку Вень Чжіхао обманював себе, розмахуючи мечем, водночас рухаючи своєю ці. свист! Фуу! Уявний удар! Але в міру тренування меч ставав усе важчим і важчим, і це було зовсім не весело.
Чому початковий власник не вибрав легшу зброю, як віяло? Чому початковий власник наполягав на тренуваннях із мечем, до якого він явно не мав таланту?
Рухи Вень Чжіхао стали неакуратними до кінця основного навчання, зовсім не схожими на чисті та різкі рухи інших учнів. Коли Чжан Ву оголосив про наступний етап навчання, Вень Чжіхао вклав меч у піхви.
На наступному етапі учні могли або об'єднатися в пари для спарингу з партнером, або продовжити тренування самостійно. Через площу рухалися учні, дехто вигукуючи прохання про дуель.
«Вень Чжіхао! Другий даос Вень Чжіхао!»
Вень Чжіхао: ... Що тепер?
Він повернувся до звуку, невимушено стоячи, коли Ван Лівей і його група підійшли до нього.
Тепер, коли Ван Лівей змінив свою тьмяно-жовту мантію на золоту, він справді виділявся серед своєї банди. У його групі була ще одна особа, яка також мала золоті мантії, але у Ван Лівея були розкішніші декоративні та магічні предмети та яскравіший меч. Технічно, тепер, коли Ван Лі Вей став учнем внутрішньої секти, йому не потрібно було бути тут під час цієї практики. У нього повинні бути інші мотиви.
«Вень Чжіхао», — повторив Ван Лівей, позираючи, тримаючи руку на руків'ї меча. « Тц, тц , ти вперше запізнився. Ваша поразка вас так збентежила? Ти станеш одним із найстаріших учнів зовнішньої секти...»
Це було б правдою. У міру того, як учні зовнішньої секти ставали старшими, якщо вони не могли просунутися до внутрішньої секти, багато з них вирішували піти до менших сект або сект-філій, замість того, щоб продовжувати жити з надбавкою зовнішньої секти та мінімальними привілеями.
Але з точки зору Вень Чжіхао, учні зовнішньої секти жили комфортно, враховуючи обстановку, подібну до Стародавнього Китаю. Він був не проти бути старим учнем зовнішньої секти.
«...Подивіться на нього, у заціпенінні», — сказав Ван Лівей своїм друзям, усміхаючись. «Давай, будемо боротися. Ми побачимо, чи сьогодні ваш щасливий день. Скільки у нього вже поразок?»
«Понад двадцять!»
«Понад сотню!»
«Понад триста!»
Ван Лівей, скрикнувши , вихопив меч. «Давай на дуель».
Вень Чжіхао позіхнув. «Мені байдуже твоє змагання з мочіння».
Навколо нього в учнів відвисли щелепи.
« Він... лаявся! »
« Він досяг своєї межі? Чи він тепер перетвориться на демонічного культиватора?»
Рот Ван Лівея здригнувся в насмішку. «Тобі страшно ?»
Вень Чжіхао повільно кліпав очима на підлітка. «Ти сильніший за мене, щасливий? Ти дуже хороший хлопчик, — сказав він заспокійливим тоном. Хм, я голодний... о, я пообіцяв тітоньці-кухарю, що допоможу їй... Вень Чжіхао ввічливо кивнув. «Наполегливо працюй, гаразд? До побачення».
З цім Вень Чжіхао залишив тренувальний майданчик.
Ван Лівей втратив дар мови, дивлячись на зникнення Вен Чжіхао. Його обличчя почервоніло. Що він щойно сказав??!!!! Він просто проігнорував мене?? Як він сміє! «Цей... той Вень Чжіхао!»
Друзі Ван Лівея швидко погодилися. «Як він сміє так говорити?!»
"Як грубо!!"
Але Вень Чжіхао не озирався.
Більш ніж одна людина помітила вихід Вень Чжіхао. Лоб Чжан Ву здригається від злості через лінь Вень Чжіхао.
А на іншій стороні поля Сунь Фую хотів вийти слідом за Вен Чжіхао. Він хотів знати, що Вень Шісюн планує зробити. Але він не міг піти, поки Ву Ціньцінь замахнулася на нього гострим мечем!
Вень Чжіхао : Я, твій батько, кажу тобі добре тренуватися, добре? Це хороший хлопець.
Ван Лі Вей : !!!! ノಠ益ಠノ彡┻━┻
Сунь Фую : *думаючи: ...чому він хороший хлопчик...*
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дао солоної риби
Historia CortaАвтор: bafflinghaze Загальна кількість розділів: 126 (113 + 13 додаткових) Вень Чжіхао втомився від життя. Коли він помре...мм. Але коли він переселяється в тіло молодого культиватора престижної секти Золотого Сонця, сповненого можливостей... ні, д...