Залишки їжі для культиваторів використовувалися для годування демонічних звірів.
Вень Чжіхао зголосився допомогти нести кошики з залишками їжі. Він пішов зі Старим Таном, знову несучи кошики своїм мечем. Вони йшли доріжками для прислуги, що йшли за будівлями. Ці доріжки були замасковані високими парканами та зеленими насадженнями, тож інших культиваторів їм не траплялося.
Демонічні звірі жили у загоні, який охоплював половину однієї з гір. Там була велика розгалужена будівля, яка йшла від підніжжя гори і трохи піднімалася на гору. На найнижчому рівні знаходився вольєр для дитинчат і юних демонічних звірів. За ними доглядали звіроприручники.
Залишки їжі підходили для молодих демонічних звірів, оскільки дитинчата демонічних звірів мали спеціальну дитячу суміш, тоді як старші звірі полювали для себе.
Вень Чжіхао піднявся до огорожі, його навантажений меч плавав поруч. Він зацікавлено дивився крізь ґратчасту огорожу. Його очі мало не перетворилися на сердечка.
Ці демонічні звірі...були кошенятами!
Кошенята, в реальному житті! Це кошеня спало, і це кошеня було пустотливим, а те кошеня там дратувало інше кошеня...
Вень Чжіхао був користувачем мережі, і його навіювали відео з котами. Побачити таких кошенят і молодих котів в реальному житті... дуже добре!
До біса бути культиватором меча, можливо, він міг би стати культиватором типу приборкувача тварин!
Старий Тан посміхнувся. «Юний майстре-культиваторе, можливо, вам варто дати їм їжу».
Вень Чжіхао кліпав очима. «Так, так, звичайно!»
Була учениця внутрішньої секти на ім'я Хуан Цзялін, яка зараз відповідала за молодих демонічних звірів. Упізнавши Старого Тана та кошики з харчовими відходами, вона відчинила ворота до вольєру. Вона та Вень Чжіхао увійшли, і Хуан Цзялін швидко зачинила за ними ворота. Вень Чжіхао також міг відчути магічну формацію на додаток до фізичної огорожі, яка не дозволяла кошенятам піти.
«Будьте обережні, — сказала Хуан Цзялін, — це небезпечні демонічні звірі». Вона підганяла кошенят, ведучи Вень Чжіхао до мисок з їжею для тварин.
«Вони такі милі...» — пробурмотів собі під ніс Вень Чжіхао. Він хотів, щоб вона не відганяла їх. «Не кажи мені, що ти використовуєш жорстоке навчання, щоб зробити їх порочними?»
Друга культиваторка скривилася. «Якщо ти такий буддист, чому б тобі замість цього не піти вдосконалюватися до храму?»
«Якщо ви можете дати мені деякі рекомендації, це було б добре», — неуважно сказав Вень Чжіхао. Він відійшов від іншої культиваторки. Ретельно поправляючи свою довгу мантію, Вень Чжіхао присів. «Сюди, кицю-кицю».
Одне з чисто-білих кошенят кинуло на нього байдужий погляд, підняло носа й пішло геть.
Вень Чжіхао: ...
Так вийшло, що вони досить розумні?
Вень Чжіхао взяв жменю їжі й простягнув її. «Хочеш їсти? Ви всі такі гарні...»
Кошеня з коричневою шерстю з цікавістю підбігло. «Мяу!» було сказано.
"Мяу?" Вень Чжіхао відповів, не розуміючи, що він каже. «Тут».
Кошеня занурило голову і їло з руки Вень Чжіхао.
Вень Чжіхао (всередині): (≧∀≦)ノ
Сенс життя завершено.
З одним цікавим кошеням прийшов інший. Вень Чжіхао поставив усі кошики з їжею. Хоча деяким кошенятам було байдуже до Вень Чжіхао, інші приходили гратися.
Старий Тан, спостерігаючи за цим з-за вольєра, не знав, що про це думати. Культиватори сьогодні...? Він міг лише прочистити горло й крикнути: «Молодий майстер-культиватор, я покину вас, добре? Не забудьте повернути кошики!»
«Ен, іди повільно, старий Тан!»
Коли старий Тан пішов, Вень Чжіхао кивнув культиваторці Хуан Цзялін. «Вони не заподіють мені шкоди, тобі не потрібно стояти так насторожено».
Хуан Цзялін звузила очі. «Тоді я не відповідаю», — сказала вона, розвернулася й залишила його зачиненим у вольєрі.
Вень Чжіхао задоволено посміхався, гладячи муркотливе кошеня. Хороший сон, чудова їжа та кошенята? Блаженний!
Демонічний звір: Коли я виросту, я стану суперсильним! переможу вас!
Вень Чжіхао: *чує лише нявкання * так, так, ти дуже милий!! (づ ̄ ³ ̄)づ
Демонічний звір: *грррр* (погладжування надто приємне)....Я прийму тебе...поки що...
Хуан Цзялін: ...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дао солоної риби
NouvellesАвтор: bafflinghaze Загальна кількість розділів: 126 (113 + 13 додаткових) Вень Чжіхао втомився від життя. Коли він помре...мм. Але коли він переселяється в тіло молодого культиватора престижної секти Золотого Сонця, сповненого можливостей... ні, д...