Ч10 - Сунь Фую та страшні демонічні звірі (кошенята)

4 2 0
                                    

Сунь Фую був нарешті відкинутий, знову розбитий Ву Цінцін. Принаймні цього разу він протримався довше.

Ву Цінцін з огидою змахнула піт. «Сан-шіді, хороша практика. Побачимось знову завтра». Вона подивилася на нього зверху вниз і знову приєдналася до своїх друзів з переможним виглядом.

Сунь Фую опустив погляд, не даючи їй побачити своїх темних очей. Прикривши рота рукавом, Сунь Фую проковтнув неякісну пігулку, щоб заспокоїти внутрішні пошкодження.

Ву Цінцін і її група зустрічалися з Ван Лівеєм і його групою, як вони часто робили. «Вже закінчив із тим на прізвище Вень?» — запитала Ву Цінцін.

«Тч! Ви маєте на увазі того виродка Вен Чжіхао! – з огидою сказав Ван Лівей.

« Він втік? Він утік минулого разу, коли я його зустрів. »

« Він зараз злякався ?» один із друзів Ву Цінцін засумнівався.

« Він такий жалюгідний культиватор. Він виснажує ресурси секти», — сказала Ву Цінцін.

Ван Лівей посміхнувся. «З таким ставленням старійшини незабаром виженуть його! »

Сунь Фую скрипнув зубами й підбіг до них. «Якщо ви обидва думаєте, що ви такі хороші, чому б вам не битися один з одним?! Вень шісюн вище за вас, маленькі мурашки! Демонічні культиватори? Ви всі гірші! Фальшиві білі лотоси!»

Обличчя Ван Лівея почервоніло від гніву. «Ти малий...! Давай боротися!»

Сунь Фую вихопив меч і, отримавши урок від Вень шісюна, швидко полетів.

Сунь Фую піднявся над сектою. Він пам'ятав, що Вень Чжіхао пішов туди ... Його гострі очі виділили Вен Чжіхао в загоні демонічних звірів.

...Стій, у вольєрі демонічних звірів?! Але Вень Чжіхао був культиватором мечів! Сунь Фую примружив очі й спустився вниз, щоб ближче розглянути.

Ближче, ближче...

У демонічних звірів були маленькі гострі зуби та маленькі гострі пазурі. Незважаючи на це, Вень шісюн годував їх з рук і пестив .

Така поведінка... яке просвітлення отримав Вень-шісюн? Це було зовсім не те, з чим Сунь Фую був знайомий.

Пальці Сунь Фую сплуталися з решіткою. Він насторожився, коли демонічний звір підійшов до нього. Він добре знав, наскільки злісними можуть бути бродячі тварини, а ці демонічні звірі були ще могутнішими.

Дао солоної рибиWhere stories live. Discover now