Рано вдень Вень Чжіхао нарешті покинув вольєр з кошенятами. На жаль, Хуан Цзялін не дозволила йому залишити жодного з них. Вона навіть не дозволила йому позичити одного на кілька днів!
«І не повертайся! А якщо вони на вас закарбуються?!» — закричала Хуан Цзялін.
«Але ти сказала, що їм потрібен кровний договір і що це не може статися випадково », — подумав Вень Чжіхао, але полінувався сперечатися.
Згадуючи, як Сунь Фую літав на своєму мечі — і тепер, коли Вень Чжіхао повернув свій власний меч, Вень Чжіхао нарешті сам поекспериментував з польотом. Хоча це виглядало небезпечно, з магією ці все було безпечно , чи не так?
Спогади первісного власника містили вміння літати. Спочатку вийміть меч. По-друге, вводьте в нього ці і контролюйте його так, щоб меч плавав. Потім станьте на меч. Трохи ці використовувалося, щоб стабілізувати ноги, потім було питання постійного живлення ці, щоб підтримувати політ меча.
Вень Чжіхао незабаром зрозумів це, коли спрацювала пам'ять тіла. Його губи несвідомо викривилися. Він літав!! Ха-ха-ха, не птах, не літак, це він!
Він збільшив свою висоту, піднімаючись високо і над дахами. Секта Золотого Сонця була ще красивішою з висоти. Яскрава, доглянута черепиця та ніжна зелень робили її схожою на картину.
Він відвідав тіток і дядьків, які працювали на кухні, повертаючи порожні кошики з продуктами, і отримав нову повну коробку з продуктами.
Вень Чжіхао був майже впевнений, що вдень також були заняття, тож зі своєю новою повною коробкою з їжею, захованою в кільце для зберігання, Вень Чжіхао вирішив втекти , щоб дослідити околиці за межами секти.
Протягом сотень років у цьому районі не було великих битв фракцій праведників проти демонічних фракцій. Природний ландшафт був пишним і блискучим, повітря та ці були чистими.
Проникаючи крізь м'який ці-щит, який також допоміг його аеродинаміці, вітер пронизував довге чорне волосся Вень Чжіхао. Літати справді було дивовижно, і він міг уявити, чому Гаррі Поттер любив це, коли вперше потрапив у чарівний світ.
Вень Чжіхао помітив злегка чисту трав'янисту ділянку вгорі на безлюдній горі, яка виблискувала яскраво-зеленим на сонці. З такої відстані будівлі секти «Золоте Сонце» були невеликими. Напевно, це було досить далеко. Вень Чжіхао спустився.
Багаті ци зробила навколишнє середовище відповідно чудовим. Трава була такою ж пишною, як і здавалася, м'якою, як килим. Вень Чжіхао дістав свій запасний набір халатів, щоб використовувати їх як імпровізовану ковдру/подушку для пікніка, і ліг.
Зелені дерева облямували його погляд блакитним небом і розсіяними білими хмарами над головою.
Було шкода, що він не міг сфотографувати.
Було шкода, що він не міг більше з ким поділитися цією думкою...
Вень Чжіхао зітхнув, відчуваючи втому.
І в його попередньому житті, і в цьому світі... не було близьких друзів, які хотіли б займатися цим. Ба , забудь.
Не було нічого термінового робити. Не було жодного дедлайну, який би змусив його труситися. Вень Чжіхао позіхнув і заплющив очі. Він грівся в теплі сонця. Він слухав солодке пташине щебетання, вітер, що дмухає крізь дерева, і шум бурхливої води трохи віддалік. І він тихо задрімав.
Вень Чжіхао: Ранковий сон, післяобідній сон, не спати допізна, пізно прокидатися...це життя *серйозно киває*
Чжан Ву: ノಠ_ಠノТи маєш бути культиватором мечів!!
Вень Чжіхао: *не чує, тому що він спить*
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дао солоної риби
Short StoryАвтор: bafflinghaze Загальна кількість розділів: 126 (113 + 13 додаткових) Вень Чжіхао втомився від життя. Коли він помре...мм. Але коли він переселяється в тіло молодого культиватора престижної секти Золотого Сонця, сповненого можливостей... ні, д...