Ч14 - Проводити час із шіді/шісюном

4 2 0
                                    

Коли Чжан Ву оголосив про початок наступного етапу практики, Сунь Фую негайно кинувся! Він ухилився від Ву Цінцін та її групи, обійшов групу Ван Лівея (тепер без Ван Лівея, який нарешті почав практикувати з учнями внутрішньої секти), і поспішно зупинився перед Вень Чжіхао.

Але тепер, коли він стояв перед Вень шісюном, рішучість Сунь Фую ослабла. Сунь Фую був наляканий тим, що Вень шісюн зник через нього. Що, якби Вень шісюн хотів уникати його, як і всі інші?

«Сунь шіді?» — підказав Вень Чжіхао, дивлячись на інших, які намагалися підійти до них, особливо на тих, хто дивився на нервового учня перед собою. «Говори вільно».

«Вень шісюн... ми можемо тренуватися разом?»

Губи Вень Чжіхао весело скривилися. «Ти справді хочеш? Ти мене переможеш, я впевнений».

Сунь Фую нахмурився, виглядаючи надзвичайно милим. «Вень шісюн сильний!»

«Добре», — вирішив потурати йому Вень Чжіхао. Незважаючи на те, що він хотів переконати Сунь Фую знайти друзів свого віку, у нього виникла крихка підозра, що в нього немає друзів .

«Сунь Фую! Чому ти біг аж сюди?» сказала Ву Цінцін. «Давай, час нашої ранкової дуелі».

«Вень Чжіхао! Цього разу ти не втечеш!» — сказав один із друзів Ван Лівея.

Вень Чжіхао посміхнувся цим підліткам, що поставали. «Ого, я ніколи не знав, що ми з Сунь шіді такі популярні».

Гаразд, гаразд, він не повинен дражнити дітей, але іноді він не міг стриматися.

«ДЛЯ ЧОГО ВИ ВСІ ТУТ ЗІБИЛИСЯ?» — крикнув Чжан Ву, ступаючи до них. «Я сказав ПАРТНЕРИ, а не ГРУПОВІ БИТВИ! Розійтися! Ви! Вень Чжіхао! Хто твій партнер?!»

Вень Чжіхао поплескав Сунь Фую по плечу.

«Добре», — коротко сказав Чжан Ву. Він зиркнув на інших учнів, змусивши їх неохоче відійти.

Вень Чжіхао не був настільки неввічливим, щоб кинути свою тренувальну дуель із Сунь Фую. Вони стояли на відстані один від одного й почали.

Оскільки Сунь Фую відмовився рухатися одразу, Вень Чжіхао зробив перший крок. Його меч змахнув, тихо розсікаючи спокійне повітря. Сунь Фую негайно почав діяти. Він ухилився від Вень Чжіхао та відповів. Схили! Зіткнення! Тссс!

Імпульс Сунь Фую був надзвичайно добрим, Вень Чжіхао повільно крокував назад і назад. У цей момент Вень Чжіхао просто ухилявся від меча Сунь Фую та відводив його. Його мантії майоріли навколо нього. Після першого спалаху страху Вень Чжіхао повернувся до свого спокійного стану. Сунь Фую насправді його не вдарив .

Дао солоної рибиWhere stories live. Discover now