Ч16 - Шісюн дав мені більше речей???!!!

4 2 0
                                    

Вень Чжіхао, незважаючи на те, що був старшим, цікавився містом більше. Як переселенець, він бачив такі жваві міські сцени лише у фільмах і драмах. Переживання цього було іншим. По-перше, там було набагато шумніше та брудніше. А по-друге, були всі запахи — хороші й менш приємні.

Він не хотів нічого. Їжу можна було отримати безкоштовно на кухнях Секти, і йому не потрібні були інші предмети.

Вень Чжіхао справді прислухався до різних торговців. Маленькі закуски можна було купити за 1 вень, миску м'ясної локшини за 3 вень. 6 вень, які він щойно дав Сунь Фую, раптом відчувалися трохи маленькими... Будучи дорослим, який мав роботу, Вень Чжіхао відчував депресію.

«Сунь шіді, цей шиксюн образив тебе за те, що не мав більше грошей, щоб дати тобі...»

Сунь Фую похитав головою. «Цієї суми достатньо!» Його погляд перевів на ятки з десертами, а потім знову перевів погляд на Вень Чжіхао.

... Надто очевидно!

«Купи все, що хочеш, Сунь шіді», — закликав Вень Чжіхао. «Пізніше можна заробити більше грошей. Тобі подобаються ці цзянь дуй ?»

Язик Сунь Фую здригнувся, облизуючи губи. Він нерішуче кивнув.

Вень Чжіхао штовхнув його до стійла. «Продовжуй».

Зрештою Сунь Фую купив два з начинкою з червоної квасолі, один для себе, а інший для Вень Шісюна. У дитинстві він бачив ці десерти, але ніколи не мав дозволу купити і абсолютно ніколи не мав можливості з'їсти. Його очі викривилися від щастя, коли він відкусив тепле масляне тісто з солодкою начинкою.

Потім, за наполяганням Вень-шісюна, Сунь Фую купив два шампури тангулу .

Таким чином, у Сунь Фую залишилося 2 вені, які він відклав на наступний раз. Він почувався спокійним, отримавши ці ласощі, яких він втратив у дитинстві.

Вень Чжіхао подумки поплескав себе по спині, побачивши задоволення Сунь Фую. Місто було невелике, тому незабаром вони побачили всі головні визначні пам'ятки. Тож Вень Чжіхао нарешті відвіз Сунь Фую до лісового «кемпінгу», де раніше ночував Вен Чжіхао, повністю огинаючи головну Секту.

Сунь Фую спритно розпалив невеликий вогонь за допомогою своєї ці, а Вень Чжіхао виніс всю їхню постільну білизну.

«Ти хочеш ще чогось?» — спитав Вень Чжіхао, дістаючи коробки з їжею. «Я хочу чогось смачненького після цих солодощів».

Дао солоної рибиWhere stories live. Discover now