Після того, як Вень Чжіхао відправив старанного Сунь Фую назад до секти, Вень Чжіхао повернувся до лісу під виправданням, що хоче продовжувати самовдосконалення на природі.
Та поїздка до міста, коли між ними було лише шість венів, і той факт, що у Сунь Фую не було просторового кільця, почали гнітити Вен Чжіхао.
У нього не було грошей.
Вень Чжіхао був людиною, яка читала веб-романи, тому він зрозумів, що сталося, коли він уперше переїхав. На жаль, судячи з пам'яті, люди, які переселялися до стародавнього Китаю, зазвичай отримували гроші та владу за рахунок їжі (добре готувати), ліків або їх переселяли безпосередньо до імператорського палацу. У той час як ті, хто переселявся до місць самовдосконалення, або створювали надзвичайно затребувані магічні скарби, або ставали надзвичайно великими самовдосконалювачами, які в основному мали гроші та скарби, які кидали на них до, під час і після небезпечних місій, до того, що їм було не варто думати про гроші .
Вень Чжіхао не міг зробити нічого з цього, і тому Вен Чжіхао хвилювався.
Жорстка тривога вчепилася в горло Вень Чжіхао. Йому потрібно було заробляти гроші! Йому потрібно було знайти когось для роботи або стати власником приватного бізнесу. Йому потрібні були гроші, щоб він міг купити Сунь Фую все, що йому заманеться, щоб він міг купити собі найбільший просторовий перстень, який є в секті, щоб він міг мати всі магічні прикраси, які повинні були бути у всіх членів секти, щоб він міг побудувати великий шикарний будинок-
— Зачекай.
Йому не потрібно було робити всі ці речі. Гроші? Він уже жив непогано! Потужність? Приходить відповідальність!!
Йому просто потрібно було достатньо грошей, щоб мати можливість купити гарну їжу та випадкові дрібнички в місті для Сунь Фую. Йому просто потрібно було достатньо духовних каменів, щоб допомогти Сунь Фую купити просторовий перстень (і, можливо, купити собі ще кілька м'яких ковдр з важливих міркувань сну).
Щоб придбати смертні гроші, Вень Чжіхао вже вирішив працювати рознощиком і виготовляти ці маленькі сяючі вогники.
Що стосується духовних каменів, він згадав оригінального «Вень Чжіхао». Існувало кілька способів отримання духовних каменів. По-перше, він міг їх зробити. За винятком того, що оригінал не знав, як і кого він обманював, він не був генієм, маючи в запасі купу ці.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дао солоної риби
Historia CortaАвтор: bafflinghaze Загальна кількість розділів: 126 (113 + 13 додаткових) Вень Чжіхао втомився від життя. Коли він помре...мм. Але коли він переселяється в тіло молодого культиватора престижної секти Золотого Сонця, сповненого можливостей... ні, д...