За день до огляду талісманів, Вень Чжіхао ретельно написав одну акуратну, «належну» копію кожного талісмана з ознайомчих посібників з талісманами.
Сам огляд проходив у кімнаті в Залі Талісманів. Старійшина Лю Жоу та одна із її найкращих учнів, старша культиваторка Цянь Цзяжуй, сиділи на двох суміжних сторонах квадратного столу.
...Насправді Цянь Цзяжуй була культиваторкою, яка знайшла забутий меч Вень Чжіхао на Зовнішньому полі битви, тією самою людиною, яка була дівчиною Хуан Цзялін, приборкувача звірів, яка також закотила очі на Вень Чжіхао...
Вень Чжіхао показав спокійне ввічливе обличчя служби підтримки клієнтів.
«Старійшина Лю, старший культиватор Цянь», — привітав їх Вень Чжіхао і сів навпроти старійшини Лю.
"Покажіть мені талісмани, які ви зробили", – сказала старійшина Лю.
Вень Чжіхао поклав одну (1) акуратну копію кожного талісмана на стіл між ними.
Культиваторка Цянь звела брову. «Ви витратили цілий місяць, просто пишучи це?»
«Чи хоче старший культиватор Цянь побачити все , що я зробив?»
Цянь Цзяжуй коротко кивнула.
Тож Вень Чжіхао вийняв іншу стопку талісманів зі свого просторового кільця.
Побачивши безладно намальовані талісмани, Цянь Цзяжуй стиснула губи.
«Тобі стало нудно на півдорозі?» — сухо сказала вона.
...Ерк! «Ні, звичайно, ні, — відповів Вень Чжіхао, — хіба це не реалістичніше? У поспіху мій почерк буде таким поганим».
Старійшина Лю чинила сильний тиск. «Культиватор Вень, ви сприймаєте це серйозно?»
«Я витратив багато часу на експерименти з ними, ці талісмани точно працюють. Наприклад...» Вень Чжіхао активував один із світловипромінюючих.
Сильний тиск старійшини Лю лише трохи зменшився. Вона махнула рукою, і перед Вень Чжіхао з'явився пергамент, пензель, туш і чорнильний камінь. «Продемонструйте для нас».
Звичайно, Вень Чжіхао може написати правильні форми. Просто це забрало занадто багато часу та зусиль. Але оскільки його позиція була під загрозою, він повільно й обережно намалював традиційні талісмани під очима старшої Лю та старшої Цянь.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дао солоної риби
Truyện NgắnАвтор: bafflinghaze Загальна кількість розділів: 126 (113 + 13 додаткових) Вень Чжіхао втомився від життя. Коли він помре...мм. Але коли він переселяється в тіло молодого культиватора престижної секти Золотого Сонця, сповненого можливостей... ні, д...