Ч25 - День із життя Вень Чжіхао

5 2 0
                                    


Життя Вень Чжіхао було зайняте новою рутиною.

Кожного тижня Вень Чжіхао їздив у місто, щоб продати якісь речі за смертні гроші. Його справа з сяючими квітами була особливо вдалою, коли дні стали коротшими, хоча знайти квіти стало важче.

Раз на тиждень він проводив вечір із Сунь Фую, досліджуючи околиці, як ліси, так і міста смертних. Вони двоє познайомилися з містами смертних, і жителі міста познайомилися з ними.

(Вень Чжіхао сподівався, що інші культиватори в секті не дізнаються, що він і Сунь Фую винні в тому, що культиватори здавалися більш доступними.)

Оскільки вони двоє стали швидше літати, вони могли досліджувати далі. Як двом культиваторам, не було чого боятися прогулянок у темряві, і їхній зір був кращим, ніж у тих, хто не культивувався.

Решту часу Вень Чжіхао можна було знайти в різних місцях. Вранці він часто допомагав кухонному персоналу, снідав із Сунь Фую та дратував Хуан Лін, граючи з кошенятами (вони росли, але все ще були милими!). Він дрімав опівдні, а потім проводив півдня іноді в садах, іноді блукаючи за межами секти, іноді працюючи над своїми талісманами, а іноді спостерігаючи за тренуванням Сунь Фую (і казав йому робити перерву щоразу, коли він помічав, що Сунь Фую досяг свого ліміту) .

Незважаючи на холодні місяці, Вень Чжіхао не відчував такого холоду, як мав би — чи, можливо, тому, що його зігріваючі талісмани були хорошими, і йому більше не потрібно було турбуватися про економію грошей на опаленні.

Говорячи про талісмани, Вень Чжіхао зазвичай витрачав перші кілька днів на місяць після отримання квоти, виконуючи її. Планка справді була досить низькою, але, звичайно, він нічого не сказав. Він тихенько зберіг свій запас духовних каменів. Решту місяця він возився з більш корисними (для нього) талісманами, переглядаючи посібники з культивації. Його власні спрощені нотатки справді починали виглядати як «Посібник ідіота з культивування талісманів» .

Старійшина Лю, безсумнівно, відмовилася від нього, тому не підштовхувала його до успіхів, що було ідеальним для Вень Чжіхао. Дехто з інших учнів, які культивували талісмани, спочатку підозріло дивилися на Вень Чжіхао, але коли вони побачили його безладні нотатки, вони зрозуміли, що він зовсім не їхній суперник, таким чином дозволивши Вень Чжіхао провести спокійні дні без змагань.

Після кожного дня Вень Чжіхао заривався в ковдру і глибоко спав, а вранці прокидався, почуваючись відпочилим. Його попереднє життя під важкою рукою корпоративного капіталізму почало здаватись давно минулим. Багато чого він сумував у своєму старому світі, але лише зараз, тут, він міг відчути цей спокій і задоволення.

Дао солоної рибиWhere stories live. Discover now