Ч27 - Прорив! Шісюн, хвали мене!

4 2 0
                                    

Напередодні Свята Весни в секті «Золотого Сонця» стало більше руху. Виявилося, що цю подію відзначили навіть культиватори. Усі заняття для учнів зовнішньої секти були скасовані на тиждень, але Сунь Фую все ще тренувався.

Вень Чжіхао знайшов його в кутку зовнішнього тренувального майданчика секти. Сунь Фую був не єдиним, хто тренувався, але Вень Чжіхао не знав інших, тому ігнорував їх.

За допомогою зручного талісмана Вень Чжіхао накликав стілець, що самонагрівається, і сів біля Сунь Фую. Це була майже гра, щоб побачити, коли Сунь Фую помітить. Іноді це було надзвичайно швидко, але іноді Сунь Фую був настільки занурений, що навіть не розумів, що настала ніч.

Сьогоднішній Сунь Фую був дуже зосередженим. В останній день перед перервою Сунь Фую переміг Ву Цинцін в двобої, використовуючи прийоми з посібників Вень Чжіхао з меча, і зі щасливим каменем Вень Чжіхао, захованим у його кишені. На його подив, його зовсім не хвилювало вражене обличчя Ву Цінцін; натомість він пишався тим, що не підвів Вень шісюна. До кінця року залишалося лише кілька днів, і тому Сунь Фую хотів продовжити. Він відчував, що він так близько ...

Вень Чжіхао першим помітив речі. Ці в повітрі почала тремтіти й зміщуватися, відриваючись від свого звичайного плавного потоку по землі. Ці почала крутитися в бік Сунь Фую, все швидше й швидше, аж до того, що потягло за собою вітер. Усе закінчилося раптовим свистом! коли повітря рвало назовні від Сунь Фую.

Рухи Сунь Фую припинилися, його меч різко блиснув, його культиваційні мантії майоріли на залишках вітру. З видихом він завершив завершальну послідовність і вклав меч у піхви. Він відчував пульсацію сили в його даньтяні. Сунь Фую схилив голову, намагаючись стримати почуття.

Хлоп хлоп хлоп .

Сунь Фую підняв голову, зосередившись на Вень Чжіхао. Його очі засяяли, як мініатюрні сонечка. «Вень шісюн!»

Сунь Фую поспішив до Вень Чжіхао. «Коли ви приїхали? Чому ти мені не сказав? Я був..."

Вень Чжіхао подивився на обличчя Сунь Фую, виглядаючи так, ніби він хотів похвалитися, але також надто нерішуче. Вень Чжіхао посміхнувся, потираючи голову шіді. «Як я можу перебити такого старанного шіді? Ви дуже багато працювали. Вітаю з виходом вперед».

Сун Фую засяяв. «Дякую, Вень шісюн!»

«За що ти мені дякуєш? Це все твоя робота». Вень Чжіхао возився з рукавами. «Я збирався почекати до свята Весни, але я дам це тобі раніше як подарунок наперед». Він дістав простий нефритовий перстень і подарував його Сунь Фую.

Дао солоної рибиWhere stories live. Discover now