Ч29 - Перероджений знову

4 2 0
                                    


В іншому світі:

Небо було бурхливе, чорні хмари, сильний вітер, проливний дощ. Спалахнула блискавка і зловісно загуркотів грім. У центрі бурхливої ​​ці були два могутні культиватори, один у золоті, а інший у чорному.

Геніальний культиватор секти Золотого Сонця Лінь Їцзюнь оголив свій меч проти демонічного культиватора Чжоу Шена. Очі Чжоу Шена спалахнули червоним, коли він використав власну кров, щоб дати відсіч. Лінь Їцзюнь глузував з такої демонічної техніки. Його спалахуючий меч створював гострі вітри, які відкидали кров.

Блискавка ставала все ближче й ближче.

Власна зброя Чжоу Шенга, довга древкова зброя з жахливо гострим лезом, що прорізає вітер. Лінь Їцзюнь парирував із гуркотом! Ударна хвиля вибухнула, штовхнувши їх обох назад.

Лінь Їцзюнь скрипнув зубами, всмоктуючи навколишню ці так швидко, як тільки міг, проганяючи енергію крізь кінцівки, борючись проти свого колишнього друга, Чжоу Шена.

«Як ти міг, Чжоу Шен?»

«Не поводьтеся так справедливо! Навіть ви, люди, вбиваєте інших!»

Лінь Їцзюнь насмішився. «І ти не думав, що я побачу те криваве місиво, яке ти залишив? Демонічний Культиватор Чжоу!» Загарчавши, він кинувся вперед із гострим, як бритва, лезом. Він відчував, що перебуває на порозі переходу на наступний рівень — якщо він підніметься й підвищиться, то обов'язково переможе Чжоу Шена.

Чжоу Шен підняв руку, зливаючи ці крові. Лезо його зброї почало світитися червоним.

Вдарила блискавка, і випадковий порив вітру трохи збив Лінь Їцзюнь з курсу.

Замість того, щоб успішно подолати Небесну скорботу та йти вперед, тіло Лінь Іцзюня згоріло до смерті .

:

«...Ах! Слава небесам, він нарешті прокинувся!»

Лінь Їцзюнь застогнав. Він згадав, що щойно бився з демоном високого рівня, коли несподівано з'явилася група з них. Він переміг їх, але його ці впала настільки низько, що він знепритомнів.

НІ. Зачекайте. Він щойно помер .

Коли вдарила блискавка, Лінь Їцзюнь за мить до смерті знав, що не переживе цього блискавичного лиха.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Oct 23 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Дао солоної рибиWhere stories live. Discover now