***Kwon Taekjoo'nun boynu ve sırtı aniden üşüdü, ama sonra uyluklarından yükselen sıcaklık hissi hızla sıcaklık hissini geri getirdi. Yerleştirmenin acısı ve baskısı yavaş yavaş zevkli bir ağrıya dönüşüyordu. Kwon Taek-joo, bastırılmış ve iç içe geçmiş büyük ve daha tatlı bir sıcaklık elde etmek için hareket etmeye devam etti. Patlayan inlemeleri kontrol edemiyordu.
[Mmm, ugh, hah, haah, ugh, mm, bu, ah!]
[Evet, Taek-joo... Beğendin mi? Ha... Hoşuna gitti mi, Taek-joo?]
[Ah, orada, orada... Ah! Ugh! Aah!]
[Ugh... Burada mı? Burası mı? Ha?...Ugh, Bunun gibi?]
[Ha! Uf! mmm, hah, lanet olsun...]
Tedirgin inlemeler devam etti.
Zhenya da aynı fikirde gibiydi, deliğe daha hızlı ve daha sert hareket ettiriyordu. Pürüzlü penis tarafından darmadağın edilen iç et daha da ısındı. Isıtılmış vücut yağının aroması da yoğunlaştı. Başındaki sersemlik hissinin aromadan mı yoksa vücudunda kaynayan ısıdan mı kaynaklandığı belli değildi.
Yoğun bir şekilde ovulan uyluklarının arkası kızarmış, yanmış ve acımıştı. Kwon Taek-joo onu durdurmak için elini uzattığında, Zhenya kolunu yakaladı ve duvara bastırdı. Ardından, alt bedenini Kwon Taek-joo'ya daha da sert bastırarak onu ezdi.
[Ah, bekle, ugh, bir dakika bekle, ah, hah!]
[Taek-joo... Ha, Taek-joo....]
Kwon Taek-joo şiddetli uyarım karşısında her geri çekilmeye çalıştığında, Zhenya daha da sert bir şekilde bastırıyor, sanki ona teslim olmasını emrediyormuş gibi kalan tüm çabalarını yok ediyordu.
[Ah, mm, hah!]
Çılgınlığın ortasında Kwon Taek-joo vücut yağının içine kaydı. İçgüdüsel olarak Zhenya'nın boynuna sıkıca sarıldı. Birdenbire Zhenya sanki yalan söylüyormuş gibi tüm hareketlerini durdurdu. Daha önce pasif bir şekilde Zhenya'nın penisini alan delik, tuttuğu sıcak etin etrafında sıkılaştı.
[Ha, Ha... Hmm...]
[Наа....]
Bir an için bakışları buluştu. İkisi de o kadar heyecanlıydı ki her an birbirlerinin boyunlarını ısırmaya hazır görünüyorlardı. Nefesleri sert ve sıcaktı.
Kwon Taek-joo, vücudunu yavaşça büküp ezerken Zhenya'ya şiddetle baktı. Yarısı deliğin içinde olan penis daha derine emilmeye başladı. Kızarmış penis tamamen yutulduktan hemen sonra Kwon Taek-joo'nun karın kasları aniden gerildi. Bununla birlikte, iç duvarlar sıkıca kapandı ve Zhenya'nın penisini acımasızca sıktı.
[Haa, ugh... mm... Taek-joo, hiç fena değil.]
Bu beklenmedik acı verici zevk Zhenya'nın kaşlarının çatılmasına neden oldu. Gözlerinin yanı sıra kulakları ve boynu da bir anda kıpkırmızı oldu. Dudaklarının köşeleri tekrar tekrar kıvrıldı ve yanaklarından aşağı küçük titremeler aktı.
Tüm iri vücudu bu yoğun his karşısında hafifçe titredi. Kwon Taek-joo bu değişimi zevkle izledi ve küçük bir tebessüm etti.
[Bunu seviyorsun, değil mi, ufaklık?]
[Ne?]
Zhenya, Kwon Taek-joo'ya bakarken dudaklarını bir gülümsemeye dönüştürdü. Ona bakan mavi gözleri yoğun bir neşeyle doluydu. Beklenmedik karşı atak karşısında şaşkınlıkla gülümsemekten kendini alamadı.
[Bu kadar kirli bir şeyi nereden öğrendin? Ülkende erkeklere böyle şeyler mi öğretiyorlar?]
[Öğrenme? Tabii ki hayır. Sadece acemiler öğrenir ve uygular.]