***
Ancak ne kadar beklerse beklesin, arama bağlanmadı. Merkez de mi acil durumdaydı? Tam bir mesaj yazmak üzereyken telefon elinde titredi. Bu bir mesaj aldığının işaretiydi.
-Merhaba. Bay Bogdanov. Aramanıza cevap veremediğim için üzgünüm. Bir toplantıdayım.
Mesajın resmi tonuna alaycı bir kahkaha attı. Eğer durum gerçekten telefona cevap veremeyecek kadar acil olsaydı, bir yabancıya böylesine kibar bir mesaj gönderecek zamanı da olmazdı. Dolayısıyla söz konusu 'toplantı' sadece bir bahaneydi. Hemen cevap verdi:
-Ölmek istemiyorsan telefonu aç.
Mesajı gönderir göndermez arama düğmesine dokundu. Tanıdık zil sesi tekrar duyuldu ve bir süre sonra kesildi. Kısa süre sonra beklediği sesi, YoonJong-woo'nun sesini duydu.
- Ah, merhaba? E-evet, evet, Bay Yevgeny... Şey... Uzun zaman oldu. Nasılsınız?
''İyiyim, sorduğun için teşekkürler aptal. Neden bu kadar kekeliyorsun?''
- Ne?
''Ne 'ne'?''
- Sen... Sen misin, sunbae? Taekjoo sunbae! Ne oldu? Güvende misin?!"
"Beni sağır edeceksin, seni aptal. Ben iyiyim bu yüzden aradım."
- Görev bölgesinde büyük bir patlama olduğunu duydum ve çok endişelendim! İletişim yoktu, saatlerce haber alamadım! O kadar endişelendim ki bir cenaze töreni için hazırlık yapmam gerekeceğini bile düşündüm!
"İçten içe bunu dört gözle bekliyordun, değil mi?"
- Bu kadar acımasız bir şakayı nasıl yapabiliyorsun?!! Asıl önemli olan, şu anda neredesin? Güvende misin? Yemek yedin mi?
"Bayılacağım şimdi. Lütfen bir seferde bir soru sor, olur mu?"
[Yine o ast.]
Sessizce dinlemekte olan Zhenya, hoşnutsuz bir ses tonuyla araya girdi. Belki YoonJong-woo da onun sesini duymuştu çünkü telefonun diğer ucundan gergin bir yutkunma sesi geldi.