******
Věnováno:sarkispodolowska
******
A teď mi došel význam otcových slov a já si něco uvědomil.....
Z pohledu Justina:
Katte pro mě znamená mnohem,mnohem víc než jenom sestra a nejsem si jistý co znamenají ty "věci"co se mi dějou v její přítomnosti.Vždycky když jsem s ní tak si připadám plný jako kdybych měl všechno jako kdyby ona byla můj život,důvod proč žít prostě když jsem s ní jsem šťastný a na všechno mám lepší mínění a mám hroznou potřebu ji chránit a tak to aji NAVŽDY zůstane....
P-prot-tože......ji......a-si.......m-mil- ne mám jenom hodně,hodně rád nebo..... !!!Z pohledu Katte:
Ráno jsem se probudila ještě před budíkem a tak jsem se protáhla a...
"Auuu"zavrčela jsem,protože až teď jsem si vzpomněla na včerejšek a ten výbuch,zajištění okolí,Sorens?? Fakt divný vůbec to nechápu....
Po krátkém přemýšleni jsem se postavila asi až moc rychle,protože se mi zamotala hlava a tak jsem si radši zase sedla zpátky na postel....
Díkybohu se mi povedlo na druhý pokus postavit a tak jsem si to namířila do mojí koupelny...."Ježiši"řekla jsem sama pro sebe a koukala na člověka v zrcadle,který měl obvaz okolo hlavy což je divný,že jsem si ho nevšimla dřív no nevadí pak zraněné čelo a ruku? Já si fakt nevšimla,že mám něco z rukou??
Hm ale takhle do školy nemůžu takže.........to půjde dolů..!
Už tady asi deset minut se to snažím sundat a nejde mi to!! Jak může být ten provaz tak nezničitelný doháje!!!
No nic nechala jsem to tak a trochu se zlidštila a vyšla dolů do kuchyně kde už byly kluci ale bez rodičů...."Dobré ráno kluci. Nevíte kde jsou rodiče???"zeptala jsem se a oni na mě koukali jak na zjevení. Ježiš to vypadám tak hrozně?!
"Jeli něco zařídit.. A ty se kam chystáš?!"řekl Justin a propaloval mě pohledem. Co jsem udělala???
"Ehm......no do školy??!"zeptala jsem se ho a na tváři jsem měla zamračený výraz.... Nechápu proč,ale všichni tři se začali smát.... Ježiš už to chápu....oni něco fetovali..jo to bude ono...!
"A-ale ty nikam nejdeš Katte.! Dneska rozhodně budeš doma.! A myslím to vážně!!"mluvil ze začátku ještě smějící se Justin a ke konci mluvil až moc vážně. Jak někdo může tak rychle měnit nálady??!
"A ty jsi kdo můj otec?"zeptala jsem se ho s ironii v hlase což překvapilo jak ho tak mě a myslí,že oba stejně... Justin se zamračil a začal se ke mě přibližovat a já couvala do zadu dokud mě nezastavila kuchyňská linka. Doprdele blbá linka!!! Hned jsem se otočila zpět k Justinovi,kterému na tváři pohrával až děsivý úšklebek....
"Ne,ale jsem tvůj bratr a ty mě budeš poslouchat rozumíš Katte?!"přišel Justin úplně ke mě a namáčknul mě na tu debilní linku!!
Jako co si myslí,že ho poslechnu nebo že se strachy picnu??!"Nebudu Justine je to můj rozum a život a ty mi ho nebudeš diktovat"řekla jsem a musím říct,že mě to překvapilo jak jsem k němu mluvila. Jsem hustá!!!
Chtěla jsem ho od sebe žďuchnout,ale on mi ty ruce zachytila stisknul k sobě a tak mi znemožnil jakýkoliv pohyb a jen se na mě krásně až děsivě usmíval... Panebože pravě jsem řekla,že se na mě krásně usmíval.? Nenene to určitě ne!!! Neřekla!!......Doufám...."Tady někdo vystrkuje drápky"řekl a pořád se usmíval a koukal mi do očí... Ty oči,doháje ty oči!!!
"Teď běž nahoru Katte a tam zůstaň! My taky zůstáváme doma a pak půjdem něco zařídit takže se o nic opakuju o nic nepokoušej,rozumíme si??!"řekl s takovým klidem,že to nebylo snad ani možný a já se už sním nechtěla hádat abych ho ještě nevyprovokovala,protože to už bych po něm asi házela talíře takže proto jsem na to nějak nereagovala. A až po chvíli jsem si všimla,že jsem volná,že už mě konečně nedrží a tak jsem se otočila a rychle odešla do svého pokoje kde jsem se oblékla do domácího oblečení což bylo kraťasy a tílko a sedla si na postel a vzala notebook a hledala nějaké filmy a nakonec jsem si pustila Surfařka. Tenhle film prostě nemá chybu...
ČTEŠ
Dangerous love // JBFF
FanfictionKatty Black(16), dívka ve škole velice oblíbená nejen mezi dívkami ale i chlapci. Žije se svou mamkou Annou Black. Jednoho dne se, ale dozví něco co jí změní život. Její mamka si našla přítele jménem Jeremy Bieber,který má tři syny Jasona Biebera(1...