Котяча реальність

7 0 0
                                    

- Гей, ви спите? Тут таке відбувається, - стурбовано закричав Пух, несучись хатою

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

- Гей, ви спите? Тут таке відбувається, - стурбовано закричав Пух, несучись хатою.
Мурка відкрила очі, не розуміючи, що сталося. Лютий спокійно глянув на нервового Пуха.
- Кажи вже, що там відбувається, - з байдужістю сказав Лютий.
- Я ходив до старого екстрасенса Блеквуда. І дізнався таке... Ви не повірите! Ми бачимо наших богів не такими, якими вони є насправді.
- Ну ми всі носимо маски і прикидаємося іноді. Згадай, як ти спеціально просишся вийти, щоб потім одразу зайти, сподіваючись, що тебе ще раз нагодують. Або як Мурка ходить колами, вдаючи божевільну...
- Ні, чекай, Лютий. Я не про те. Господарі реально мають кардинально інший вигляд відносно того, як бачимо їх ми. Лютий, от опиши, як виглядає наша богиня-господиня?
- Як як? Як завжди. Дивний одяг, щось не зрозуміле на лапах, ходить тільки на двох...
- Стоп! Опиши її морду.
- Вона схожа на Мурку... чи Мурка на неї?
- Отож. Ми бачимо їх великими нами. А це не так!
- Що ти таке кажеш? - Мурка здивовано подивилася на сина.
- Я ходив до Блеквуда по справах. Ми розговорилася і він поділився деякою тонкою інформацією з потоків. Він сказав, що боги виглядають не так, як ми їх бачимо. Вони не мають шерсті, ось тому в них багато різного лахміття, щоб не мерзнути. І морда в них не морда. Вони - не коти!
- Пух, ти дійсно в це віриш?
- Лютий, уяви. Ми думали, що то боги. Що ми їх діти. А тепер... - він сумно зітхнув. - А ще Блеквуд сказав, що собаки бачать усіх собаками.
- Та ну. Я хіба схожа на собаку? - посміхнулася Мурка.
- А горобці - бачать всіх горобцями, - продовжував Пух.
- Мурка, це щось спадкове. Ти народила божевільного сина. Або це шаманство йому знесло дах, - занепокоївся Лютий.
- Лютий, ти тільки подумай!
- Слухай, Пух. Пропоную тобі не лікувати сьогодні богиню-господиню, а відправитись на полювання. Дивись, тільки не сплутай мишу та свого дружбана Блеквуда, - Мурка та Лютий голосно зареготіли. - Це ж треба таке придумати!
Пух образився і пішов на підвіконня. Він задумливо вдивлявся в знайому фігуру своєї господині. Як не намагався і не мружив очі, все одно бачив, як велика кішка, стоячи на двох задніх лапах, поливає квіти під вікном.

🎉 You've finished reading Котяча реальність 🎉
Котяча реальність Where stories live. Discover now