*Uyandığımda yanımda jimin vardı
Nasıl gelmişti, ne ara gelmişti hiç bir fikrim yok.
Ben yatakta yatıyordum o ise yatağın başında kafasını yatağa doğru yaslamıştı. Bende kalkıp kucağıma alıp yatağa taşımıştım, tabi o zamana kadar uyandı"Uyandın mı? "
"Asıl sen uyandın mı?Niye uyandın hemen ayrıca niye orda yattın bari yanıma gelseydin"
"Dün jhope ile takıldıktan sonra sana geldim uyumuşum işte"
"Gece gece niye jhope a gittin? Naptınız"
"Sohbet ettik ne yapıcaz başka, ayrıca gelsene yanıma yat, uykum var hem saat erken"*yatağın öbür tarafına gidip yorganın altına girdim, zaten yorgun olduğu belli direkt gözleri kapanıyordu bende saçlarını okşayıp yattım uyumak ne kadar zor olsa da uyumaya çalıştım..
Uyandığımda ise jimin olmadığı için endişelenip direkt ayağa kalktım ve aramaya başladım."Jimin!, jimin!! "
"Efendim "*aşağıda mutfaktan sesin geldiğini duyunca direkt gittim ve sarıldım ne ara bu kadar endişeli ve kaybetmeye korkar bir adam oldum bilmiyorum..
"Kendimi bir an şizofren gibi hissettim acaba rüya mıydı diye düşündüm niye kalktın ki? "
"Yemek yapmak istedim özür dilerim okadar mı endişelendin"
"Korktum, yoksun diye"
"Burdayım ama "*bunları söylerken belime daha sıkı sarıldı. Sanki hissettirmek istiyormuş gibiydi.
"Bir daha böyle birşey yapmana gerek yok sadece yanımda kal olur mu? "
"Birşey mi oldu anlatabilirsin, dinlerim"
"Sadece cevap ver,..olur mu? "
"O nasıl soru tabiki olurum"*o yemek yaparken sadece izledim ve sonradan onu kaybetmekten ne kadar korktuğum aklıma geldi ve birden şunu dedim.
"Jimin"
"Hımm"
"Benimle evlenir misin? "
"Sadece bu kadar mı? "
"Benimle evlenmen içine ne yapmalıyım peki? "
"Hımm mesela araba alabilirsin"
"Alırım, başka"
"Başkaa bütün markaların kıyafetlerini alabilir misin"
"Her yıl ancabi kredi çeker bir şekilde kapatır yine alırım, hâlâ benle evlenmek istemiyor musun? "
"İstemiyorum diye birşey demedim ki sadece güzel bir teklif bekliyorum"
"Heee o bakımdan, tamam ozaman evet demek zorundasın"
"Seve seve "*beraber kahvaltı ederken birden bire bir soru sordu, cevaplayamayacağım bir soru..
"Sevgilim, sen psikiyatriye gidiyorsun değil mi? "
*jhope ile konuşmuş muydu jhope hastaneye gittiğimi biliyor sadece
"Gittiğin doktor benim arkadaşım gittikçe kötü olduğunu biliyordum bende oraya gideceğini düşündüm ve arkadaşıma sordum aslında yasadışı evet ama sadece gelip gittiğini biliyorum, okadar"
"Jimin ben.. Psikolojik rahatsızlığı olan birini yine de sever misin? "
"Severim, ister manyak ol, şizofren ol, ister içine kapanık ol ben yine seni severim"*olayları birden anlatmaya başlamıştım annemin öldürülmesi, yıllarca araştırmam, JK ile kavgam, şirkette olan olaylar, baş ağrım..
Uyutmayan geceler..
Küçüklüğümden beri ağlayamadığım şeyleri birinin önünde ilk defa rahatça ağladım..
Tuhaftı paramparçaydım ama toplanıyordum da sanki..
Sonra birden ayağa kalkıp yanıma geldi ve sarıldı sanki herşey geçicek der gibiydi, ilk defa inandım.."Sevgilim psikiyatri ye beraber gidelim mi? Hiç birşey yapmam sadece yanında dururum öyle ,he? "
"Gel, lütfen"
*o gece yine bir ilki yaşadım rahatça uyudum..
Yani olayları anlamışsınızdır sonuç olarak yoongi yaşadıklarını çocukluktan beri hep içine atıyor ve öyle büyüyor ama bu da bir sorun çıkartıyo arkadaşlar siz siz olun içinize atmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perspective | yoonmin
Short StoryJK:birden neden böyle olduk bilmiyorum en yakınım, abim dediğim yoongi hyung ile sadece bir yanlış anlaşılma yüzünden neden bu hale geldik hiç bilmiyorum.. (Bazen olaylar sadece bakış açısına göre değişebilir..)